DIXIT acull la presentació d’un còmic sobre diversitat afectivosexual i identitat de gènere

En el marc de les activitats programades al Pride Barcelona d’enguany, DIXIT acollirà el 20 de juny la presentació del còmic “1,2,3,4... Historietes diverses”. Aquesta obra, elaborada pel Grup d’Amics Gais (GAG), és una guia bàsica orientada a conscienciar els i les adolescents sobre els perills de l’homofòbia i la transfòbia, així com sobre la necessitat d’una societat més respectuosa i inclusiva per a tothom.
El còmic, escrit i il·lustrat per Nac Scraths i per Susanna Martín, va sorgir arran de les observacions i reflexions del GAG respecte de la prevalença de formes de discriminació homòfobes i trànsfobes en la nostra societat (a nivell familiar, laboral i comunitari). I és que l’homosexualitat i la transsexualitat, encara avui dia, es castiguen amb presó, tortura i, fins i tot, pena de mort a molts països. Tot i que en el nostre context això s’ha superat, encara es registren casos de discriminació per orientació sexual o identitat de gènere, violència contra la qual només es pot lluitar amb l'educació en el respecte i la diversitat dels més joves.
A més a més dels autors de l’obra, a l’acte intervindran Jordi Budó, responsable de l’Àrea per a la igualtat de tracte i no-discriminació de persones lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals (LGTB) del Departament de Benestar Social i Família; Katy Pallàs, presidenta de l’Associació de Famílies de Lesbianes i Gais; Eulàlia Busquets, professora; i José Benito Eres, president del GAG.
Data: 20 de juny de 2013 a les 17.30 h.
Lloc: DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials. Plaça Pau Vila, 1. Barcelona
Organitza: DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials
Dissabte 22 de juny
PENSAMENTS, EMOCIONS: un enfocament en les nostres RELACIONS SOCIALS
Com influïxen en la nostra pròpia vida diària?
I com podríem millorar les nostres relacions?
Taller a càrrec de Daniele Vasta.

A través d'un taller pràcticDaniele Vasta (coach i formador per a persones, compromès amb el col·lectiu LGTB), ens permetrà conèixer-nos una mica més, tornar-nos un poc més hàbils i aprendre algunes tècniques per a millorar les nostres relacions socials.
Una activitat individual guiada ens permetrà experimentar quant són importants i influents els nostres pensaments i les nostres emocions a l'hora de relacionar-nos amb les altres persones (amics, parelles, etc.).
Un breu taller introductori que permetrà augmentar el nivell de consciència sobre les nostres accions, els nostres desitjos, oferint unes eines per a canviar i millorar les nostres maneres de fer.
De les 18.00 a les 20.00.
Començament a les 18.05 màxim.
ES RECOMANA MÀXIMA PUNTUALITAT.
+ info COACHING DANIELE VASTA, www.danielevasta.com, tel.: 675762013.
Dia: Dissabte 22 de juny
Hora: 18h
Lloc: Casal Can Portabella (c/Virgili, 24)
Com arribar-hi: Metro L9,L10-Onze de setembre. Bus 11, 26, 34, 35, 36, 40, 126, B20, B22




Seccions
Categories

Notícies recents






