Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Un hostelero de A Laracha -A Coruña- se encontró con pintadas en la fachada de su casa aludiendo a su condición sexual

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Un hostelero de A Laracha -A Coruña- se encontró con pintadas en la fachada de su casa aludiendo a su condición sexual

    Laracha.jpg

    «Estou afeito aos insultos homófobos, pero non penso quedar calado»

    TONI LONGUEIRA ANA GARCÍA

    anuel Angeriz Pazos (A Laracha, 1966) regenta uno de los negocios emblemáticos, más conocidos y exitosos de la Costa da Morte. O’Estanco es un café-bar restaurante ubicado en plena AC-552, en Paiosaco, en la parroquia larachesa de Lestón. Un local con la friolera de 113 años de antigüedad y de parada obligada en la denominada puerta de acceso a la Costa da Morte. Su tortilla y sus callos son un verdadero referente culinario, además de ser una de las bases de su éxito. Incluso las antiguas diligencias que hacían la ruta entre Fisterra y A Coruña paraban en O?’Estanco allá por principios del siglo XX.

    Pero Lolo, como lo conocen familiares, amigos y clientes, ha tenido que sufrir «dende sempre» los insultos y los menosprecios de los intolerantes por su condición sexual. Y este martes volvió a sufrir en su negocio los ataque homófobos.

    «Non merezo isto, considérome unha persoa respectuosa que non se mete con ninguén»

    En esta ocasión en forma de pintadas. «Foi hoxe pola mañá cando descubrín as pintadas. Habíaas no meu local e na casa de miña avoa, que está ao lado. As do local puiden borralas porque se fixeran sobre baldosas e foi fácil limpalas, as outras non».

    Dos individuos

    «Foron dous tipos de aquí, de Paiosaco, os que as fixeron, de noite, e creo que sei quen foron», afirma el hostelero larachés. Las pintadas dejan bien a las claras que van dirigidas a Lolo Angeriz. «Culos», «maricas» y «culeros», tres insultos con sus respectivas flechas señalando hacia al bar restaurante. «Sempre tiven que aguantar estas cousas.

    Estou afeito aos insultos homófobos, pero non vou estar calado, non me dá a gana», criticó este martes con dureza. Y añadió: «Son autónomo, traballo moitas horas ao día, dirixo un negocio, pago os meus impostos, considérome unha boa persoa, que non se mete con ninguén, xamais escondín quen son e non me parece xusto todo isto. Hai que denuncialo e que as persoas que fixeron estas pintadas paguen por isto». Y añadió: «Eu non quero nada para min, simplemente que se saiba que hai estas pintadas e que non se pode consentir que, en pleno século vinte e un, se fagan estes comentarios homófobos», en plena noche y a oscuras. Para tratar de identificar a estos individuos se van a usar unas cámaras, que grabaron los movimientos de estos individuos en la madrugada de ayer.
    No es la primera vez que Lolo Angeriz recibe este tipo de insultos homófobos: «Para nada, xa me puxeron máis pintadas e insultáronme na cara e en plena rúa».

    Y recordó un episodio desagradable: «Un día, un can dun veciño mordeulle ao meu, e cando fun pedirlle explicacións o tipo comezou a insultarme. Denunciei os feitos, pediume desculpas e arranxouse o tema».

    Ver vídeo aquí.

    Fuente:
    https://www.lavozdegalicia.es/notici...10G3P14991.htm
    Editado por última vez por José Benito; https://www.amicsgais.org/forums/member/3-josé-benito en 4 de October, , 00:48:29.
Trabajando...
X