Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Que penseu de l'amistat amb dret a tall?

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Que penseu de l'amistat amb dret a tall?

    Es possibele una amistat amb dret a tall?; és possible tenir una trobada sexual esporarica amb un amic?

  • #2
    Aquesta és una pregunta que ve de lluny. Al món hetero, és possible l'amistat entre un home i una dóna? en general, l'amistat té el contingut implícit que ha de ser entre persones del mateix sexe. Clar, en el món gai ha de ser al revés, per això és tan típica l'amistat entre homes gais i dones hetero, per exemple.

    A mi em sembla que l'amistat requereix la falta de condicionants, com si fos una cosa aleatòria, el que estaria en contradicció amb l'interès sexual. Però la realitat sempre és més complicada que les teories...

    Comentario


    • #3
      Yo pienso que es posible, pero en la actualidad no todo el mundo está dispuesto. Hace unos años creo yo a mi entender esto era un poco más fácil los amigos se acostaban y no pasaba nada. El problema es que las personas tenemos miedo a que perjudica a la amistad.

      Comentario


      • #4
        Jo penso que l'amistat i el sexe són dues coses diferents. És veritat que poden coincidir, però no tenen perque.
        Un amant pot ser amic, però primer és amant que amic. I un amic no té perque ser amant. I si ho és, no creieu que en realitat no és tan amic?
        Penso que és millor no barrejar-ho (apreciació personal). Potser és perque em tranquilitza saber qui és qui en les meves relacions.
        Però la realitat ens demostra que aquesta barreja es dóna (amitiés amourex, que diuen els francesos). He conegut amics que se'n entès mentre no tenien una relació estable i quan la tenien deixaven les trobades sexuals i seguien siguent només amics... ¿?

        Comentario


        • #5
          penso que tot es posible en el mon gay, ara be, en part estic d,acord amb l,albert, de no barregar les coses, si se es amic, doncs amic, si se es amant doncs tanmateix. aixins tot funcionara mes be, entre les dues persones, a nivell amistad x una banda i a nivell ja mes intin per una altra. Ara be, com que els gays som molt complicat i de vegades hoi volem tindre tot, i envegen lo del altre xq fa i desfa, o es mes maco, mes ric, i mes exit te amb els mascles, ensopeguem en la mateixa pedra, i al mateix temps, barrgen les dues coses i es quan la caguen, xq de esta manera fem malve una amistad que no la cuiden gens amb respecte i carinyo nomes x voler tindre una arrebossada entre els llançols amb aquell troç de tio, i moltes, pero que moltes vegades ens surt rana, i ens quedem sense amistad amic, i am ic amant, per lo tant i com diuen els entesos que son pocs i molt peluts moraleja"cuando encuentres un buen gachi, no le dejes escapar, cuidalo con esmero i cariño, como si fuera tu niño, pero no le des mas alla del trato humano, si no te dara por el ...."ja us ho podeu imaginar, aixins que corderets, els amics, amics x sempre, com deia la caballe i el mercury i els amants, per un bon rapapolvo, per a un mateix...

          Comentario

          Trabajando...
          X