Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

La millor amiga del VIH...

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • La millor amiga del VIH...

    ... és l'administració pública?

    Truco al centre d'assistència primària de les Drassanes per concertar hora per la prova del VIH. Ho faig al número 934414612 que està dedicat a les cites prèvies. Em surt una tia en plan borde i la conversa va:

    Jo: És aquí per fer-se la prova del VIH?
    Ella: Sí, però aquí és per concertar hora. Si el que vol és informació...
    Jo: No, jo el que vull és demanar hora per fer-me la prova.
    Ella: Abans s'hauria d'informar, ha de trucar...
    Jo: Bé, però és que jo no necessito informació, el que volia...
    Ella: Ha de trucar al 9002122.
    Jo: Val, ja trucaré. També volia saber...
    Ella [amb mala llet]: Aquí no donem informació.
    Final de la conversa.

    El telèfon que m'ha donat era realment el 900212222 i és un telèfon d'informació sobre on fer-se la prova. Truco i li explico l'incident a la noia que molt amablement -res a veure amb l'altra- em diu que ho torni a provar i em dóna algun lloc alternatiu on fan la prova.

    Torno a trucar al 934414612 i no agafen el telèfon. Vaig esperant i al final es talla la trucada.

    OK. No em faré la prova. Quan vegi notícies com aquesta:
    http://www.amicsgais.org/forums/showthread.php?t=1558
    em fotre a riure i ja està.


  • #2
    filla dona-li un altre oportunitat potser abans treballava en un telèfon d'atenció al client de telefónica o Ono o Vodafone...i ja saps que estan molt cremades...jejjeje

    Comentario


    • #3
      Estaran tot lo cremades que tu vulguis. Però aquest és un telèfon per reservar hora per fer-se la prova, jo he trucat per reservar hora i s'han negat a atendrem.

      Comentario


      • #4
        I has probat fer-te la prova a stop sida??? En teoria diu a la web que és un servei "desde la comunidad gay-lesbica para la comunidad gay-lesbica"... O sigui que en tant lesbiana o bi hauries de poder accedir al servei de la prova. Ara penso que no els costaria res afegir la b i la t.

        Comentario


        • #5
          Originalmente publicado por rafel Ver Mensaje
          I has probat fer-te la prova a stop sida?
          Ja, però el centre de Drassanes el tinc a la vora de casa i el tramit era suposadament immediat...

          Comentario


          • #6
            No sé por qué Nadia pero eso suena a disculpa.

            Comentario


            • #7
              En cualquier caso Benito, tu y otros, ya habéis comentado lo desastrosamente que funciona el centro de Drassanes.

              Comentario


              • #8
                Pero el tocino no tiene que ver con la velocidad. Hay otros muchos centros donde pueden hacerse en Barcelona.

                Comentario


                • #9
                  Segundo round

                  Pues vamos a probar con Stop Sida. En su web dice:
                  Es necesario pedir cita previa a través de nuestro teléfono de oficina: 93 298 05 88 (de 10 a 14h. y de 16 a 20h.).
                  Llamo:

                  -Ring, ring.
                  -Telefónica informa que este número no existe.

                  Algo me dice que antes de que yo me haya hecho la prueba se habrá encontrado una cura para el sida ...

                  Comentario


                  • #10
                    Hola Nadia, tienes toda la razón te paso todos los datos de Stop Sida, que se acaban de cambiar de local.

                    Muntaner 121, entlo. 1ª
                    08036 Barcelona
                    Telf.: 902 10 69 27
                    Fax: 93 452 24 36

                    L5 Hospital Clínic

                    Comentario


                    • #11
                      A luta continua

                      Bé, no defallim. El mateix dissabte 2 a la tarda, al local de la CGL descobrim (al garito del 900-rosa) que el telèfon per reservar la prova és el 934522435. Amb aquesta valuosa informació (tant valuosa que han decidit no posar-la a la web, no fos que algú s'enterés), el dijous de la setmana següent, a les 15.30h truquem:

                      Jo: Volia reservar hora per fer-me la prova del VIH.
                      Veu brasilera: S'ha de trucar a partir de les 16h.

                      Però jo ja estic curtida en el tema de trucar per la prova del VIH. Cap a les 19.30h:

                      Jo: Volia reservar hora per fer-me la prova del VIH.
                      Veu brasilera: El noi que les fa, ara és en una altra banda. Pots trucar d'aquí una estoneta?

                      Tic, tac, tic, tac. Cap a les 20h:

                      Jo: Volia reservar hora per fer-me la prova del VIH.
                      Veu: El noi que les fa, no es pot posar. Ens pots deixar el telèfon i et trucarem?

                      Això mateix em van dir quan vaig fer el casting d'Operación Triunfo, però li deixo. El matí següent:

                      Em truquen, però jo estava a classe i em trobo la trucada perduda al tornar. Els truco i no contesta ningú. Pasats uns minutets em tornen a trucar i concertem la cita per l'endemà, dissabte. Sí, ho heu sentit bé: con-cer-tem la ci-ta per l'en-de-mà.

                      Comentario


                      • #12
                        El matí següent...

                        A les 11.30 estic allí puntual. Bé, no exactament, perquè la meva nòvia em fa arribar tard com sempre. Una vegada allí em reben molt amablement. Igual, massa amablement, com si m'anés a morir en un plaç curt de temps. Millor preparar-se per lo pitjor, suposo. La sessió, que havia de durar 45 minuts s'enllesteix en 10 perquè jo ja sé tot el que cal saber sobre el vih-sida, gràcies als innumerables tallers de sexe segur que fem al GAG, i enseguida estic al carrer amb uns cc menys de sang. Quina por. La resposta, el dissabte següent.

                        Comentario


                        • #13
                          I, colorí, colorat...

                          I el dissabte abans d'ahir vaig arribar puntualment a recollir el resultat (ummm, puntualment no perquè tinc una nòvia que...) i fi de la història.

                          Comentario

                          Trabajando...
                          X