Ver la versión completa : Hola!
Hola nens, com esteu?
He assistit a les dues últimes activitats del GAG i avui també ens hem vist a la mani contra l'Esglèsia. Com el José Benito em va dir que tenieu aquesta web, doncs m'he apuntat i em presento. Jo em dic Nadia i no soc gai sinó transgènere però suposo que puc participar igual al fòrum. Bueno, ja ens anirem veient.
Petons,
José Benito
27/02/2005, 13:53
Hola Nadia,
Estamos encantados/as de tenerte entre nosotros/as, nos gustaria que participases, y decir todo aquello que consideres oportuno. Y te animamos a que asistas a nuestras actividades y por supuesto participar en el foro.
Saludos:
JB :)
Hola Nadia, m'alegro que t'hagis decidit apuntar-te ak fòrum del GAG, ja trobaràs que esta en els inicis, però segurament participarà tanta gent com el fòrum que coneixem nosaltres dos.
A veure si vens a Reus, que segur que ens ho passarem molt be!!!! Vinga guapa anima't, ja veuras que la gent es bastant maca (hi ha excepcions però no s'ho diguis a ningú, que quedi entre nosaltres)......
Que m'estic liant, per variar, que bueno m'alegro veure't per aquí.
Molts petons!!!!
Hola ejxg,
Tinc una pila de fotos de la mani del 26. Tu surts en algunes (portaves la L a la camiseta, no?)
Si, ja estic decidida a venir a Reus. Com funciona lo de la inscripció?
Petons
José Benito
03/03/2005, 17:48
Hola Nadia!
Para el fin de semana en Reus hemos quedado a las 11:30 de la mañana en Sants-Estació, delante de las taquillas de RENFE. El alojamiento nos lo proporciona gratuitamente el Grupo H2o de Reus, hemos de pagar el billete de RENFE que cuesta 11 € ida y vuelta. Y la Calçotada que será el domingo en Valls y cuesta 25 €, pero esto lo cobra el grupo de Reus el mismo domingo. Saludos y te esperamos el sábado. Ya te hemos inscrito. ;)
JB
Gracias JB,
nos vemos el sábado.
Hola Nadia, si jo portava la L de transsexualitat, un orgull portar-la. Encara que després els tipics comentaris que no entenc (per ser una dona si que tens barbar, o si que funcionen bé l'hormonació,....., és a dir, tonteries). Em fa molta ilusió veurem, si pots portar-les a l'excursió que tindrem molt de temps de mirar-les.
Petons, i ens veiem tots en Sants a les 11:30 demà,.... aneu abrigats perque diuen que farà molt, molt de fred,.... ;-P