Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Relación abierta????

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Relación abierta????

    Si, relación abierta, eso muchas veces lo he oído por el ambiente.
    Quiere decir que le puedes meter los cuernos a tu pareja consentidamente. O por el contrario, deseas menos a tu pareja,....
    Yo de momento nunca me planteado hacerlo, ya que me sentido bien con las personas que he estado y no he necesitado ir más alla. Pero me interesa bastante el tema, lo que debe de sentir una pareja.....

    Venga, besos!!!
    Nunca seas el eslogan de nadie,
    porque tu eres poesia.

  • #2
    Consenso

    Yo creo que es un tema de consenso de pareja, y si son capaces de aceptar las consecuencias que esto puede traer una vez puesto en práctica, supongo que pondran límites. Habrá quien por ejemplo no le guste que se enrollen delante del miembro de la pareja, a otros le darán lo mismo, pongo este ejemplo porque el otro día vi una pareja abierta conocida mía, que se enrollaba el uno delante del otro y les era exactamente lo mismo, pero otra pareja quizás no aguente esto, y simplemente se enrollen cada uno por su cuenta. También he visto quien pone límite a este tipo de relaciones, sólo se va con la misma persona una vez a la cama, para evitar que te enamores, de otra persona. Vamos que las relaciones son diversas dentro de las parejas abiertas. Pero pienso que es un tema de consenso, y que quizás no todo el mundo es capaz de llevar este tipo de pareja. ¿Que creeis vosotros?

    Comentario


    • #3
      Celos son puñales que se clavan hasta el fondo del alma

      Esta claro que tiene que ser consenso de pareja, pero no se va agretiando esta relación por los posibles celos que pueden surgir al pensar que tu pareja esta con otra persona.
      Yo he conocido parejas abiertas, no de aquí España sino de Canada, que me comentan una de las partes que cuando llega a casa siempre piensa que huele a otro hombre. Que si su pareja ha estado con tal o con el otro,.... Esto acaba destruyendo la pareja, los celos son puñales que se clavan hasta el fondo del alma (made in Tamara).
      Sino te sientes bien con alguien y necesitas cosas nuevas, no es es mejor daros un tiempo de reflexión????

      Besos a todos
      Nunca seas el eslogan de nadie,
      porque tu eres poesia.

      Comentario


      • #4
        Respecte

        Jo estic d'acord amb el ejxg tot i que crec que l'amor pot fins i tot vèncer aquest impediment, crec que és una qüestió personal i depèn de cada parella. Hi ha parelles obertes que s'estimen tot i que mantinguin relacions fora de la parella, tot i que el problema ve quan hi ha un desequilibri entre els dos membres de la parella, és a dir quan un dels dos no hi està d'acord però hi cedeix perquè estima l'altre quan realment s'hi està fent mal a ell mateix. Crec que la paraula bàsica és respecte.

        Comentario


        • #5
          El problema crec que és posar-se d'acord. Cosa que en parella és molt difícil!

          Perquè a més sempre pots fer un determinat "pacte" però aquest "pacte" respon al que sents o penses en un moment determinat i potser al cap d'un temps penses o sents una altra cosa i el "pacte" s'ha de modificar lleugerament...

          I a més, com diu Miki, sol passar que una de les parts accepti obrir la parella com a concessió, per satisfer a l'altre, i no pq realment ho desitja, i llavors jo penso que malament. O tenen relacions "extramaritals" tots dos perquè tots dos tenen ganes o malament.

          Això sí, si tots dos tenen ganes i arriben a un pacte i són prou sensats i madurs com per portar-ho... la fòrmula de la felicitat no te l'ha de donar ningú, l'has de trobar tu mateix... Tot el que contribueixi a fer-te feliç és bo. I si a una parella li fa més feliç el fet d'obrir-se, doncs el realment tonto seria no fer-ho, no?

          Ah, i puc semblar molt lliberal però jo sóc parella tancada, ehhh???

          Per altra banda, Raúl, crec que el tema dels gelos és una altra cosa. Pq si ets gelós, no necessites que la teva parella se'n vagi al llit amb un altre per sentir-te gelós.
          Editado por última vez por rafel; https://www.amicsgais.org/forums/member/42-rafel en 29 de March, , 10:56:13.

          Comentario


          • #6
            Hola Rafel, suposo que si ets gelós el primer pas no és pactar un parella oberta. Però si són dos actius, i no es donen plaer mutuament, o no el que voldrien. Llavors, que poden fer destruir una relació, encara que el gelós ho poden fer això. Quines alternatives queden a estes parelles? (I quan dic dos persones actives poden ser igualment passives).

            Originalmente publicado por rafel
            Per altra banda, Raúl, crec que el tema dels gelos és una altra cosa. Pq si ets gelós, no necessites que la teva parella se'n vagi al llit amb un altre per sentir-te gelós.
            Nunca seas el eslogan de nadie,
            porque tu eres poesia.

            Comentario


            • #7
              No sé, crec que això d'"actiu", "passiu" és una mica relatiu.

              Per l'experiència que tinc, la gent que només té rotllos fugaços és potser més procliu a assumir un rol sexual fix, perquè més que com a pràctica sexual ho viuen com a fantasia, i en canvi, les parelles estables no solen tenir "rols fixos" al llit i van variant. Quan estàs molt temps practicant el sexe amb algú crec que desmitifiques el sexe amb aquella persona i és una cosa que la integres més en la quotidianitat. Més que realitzar fantasies fixes, l'important llavors és variar, experimentar, conéixer el cos de l'altre i el teu propi cos... El sexe passa a ser una eina que controles, una eina més de comunicació amb aquella persona. I ja se sap que una conversa és més divertida si s'intercalen diferents temes...

              A vegades és molt excitant això de començar a acariciar-se sense saber com acabarà la cosa, sense saber si hi haurà o no penetració i sense saber qui serà el que penetra. No sé, és com veure una peli d'intriga... la gràcia és no conéixer el final.

              Bé segur que hi ha parelles de rols fixos, però jo com a mínim no podria assumir un rol fix en una relació de llarga durada.

              Anda, aquí explicant intimitats "de alcoba"...
              Editado por última vez por rafel; https://www.amicsgais.org/forums/member/42-rafel en 30 de March, , 11:27:10.

              Comentario


              • #8
                Yo quiero conocer más cosas intimas de alcoba, por favor sigue.

                Originalmente publicado por rafel
                Anda, aquí explicant intimitats "de alcoba"...
                Nunca seas el eslogan de nadie,
                porque tu eres poesia.

                Comentario


                • #9
                  Tafaner reial

                  N'hi ha gent un pèl tafanera, el que faci algú a la seva habitació pertany a un mateix o com a molt a la seva parella artística. Per què no expliques el què fas tu, guapo??

                  Comentario


                  • #10
                    Juas, juas,.... i qué si soc tafaner

                    Em sembla que t'aburriries del que expliques jo, juas, juas,... parella artística???

                    Segurament a tu no t'agrada el que m'agrada mi, juas, juas,....

                    Originalmente publicado por Miki
                    N'hi ha gent un pèl tafanera, el que faci algú a la seva habitació pertany a un mateix o com a molt a la seva parella artística. Per què no expliques el què fas tu, guapo??
                    Nunca seas el eslogan de nadie,
                    porque tu eres poesia.

                    Comentario


                    • #11
                      Jejeje

                      Bueno, ara que he entrat aki...

                      Jo crec que les parelles obertes tenen molt sentit en el que diu el meu ninu...En el cas que els dos siguin actius o passius, ja que un no pot donar a l'altre el que busca. Jo coneixia una parella oberta i funcionava fins a cert punt. En el moment que un es cansa suposo que falla...

                      Hi ha moltes maneres d'estimar. Potser t'estimes algu, pero tens ganes de probar coses que amb una sola persona no pots fer... Només cal parlar amb la teva parella i que ella estigui d'acord amb tu...

                      PUS PUS!

                      Comentario


                      • #12
                        Hola ochkami, ets l'altra tatu de reus, no? jo sóc l'altra váncara...

                        No sé, això de posar-se d'acord per una relació oberta, francament ho veig una mica complicat... Pq per exemple tb t'has de posar d'acord quins dies folles "fora de casa" i quins "dins de casa": que no passi que un tingui ganes de follar amb la parella i la teva parella acaba de tornar de la sauna després d'una sessió maratoniana de sexe i només té ganes de descansar...

                        Tb està el tema de fins on arribes amb els altres. Si pactem "només sexe", com podem estar segurs que serà "només sexe"? Pq potser en comptes d'un rotllo d'una nit volem un amant... o coneixem algú que fa que ens desenamorem de la parella...

                        No sé, no ho he viscut, però des de fora ho veig complicadet. Una de dos: o vius com a parella oberta des del primer dia de relació o si decideixes obrir la parella després d'anys de convivència monògama, com que és molt complicada la cosa. I tot i així ho veig difícil.

                        Que no impossible.

                        Comentario


                        • #13
                          Nu se...

                          No crec que sigui qüestió d'acordar dies. Jo em referia que només entenc les relacions obertes en el terreny de si és el cas que les dos identitats són del mateix caire. El que dius tu es un clar exemple de infidelitat.

                          Comentario


                          • #14
                            Qualsevol cosa pactada entre dues persones no és infidelitat.

                            Fins i tot es pot pactar que podem tenir "romanços" amb terceres persones sense trancar la parella.

                            No?

                            Per altra banda això de les identitats... nusé... em sona una mica a excusa: si vols sexe fora de la parella el voldràs igualment siguis actiu, passiu o versàtil... pq posats a trobar incompatibilitats sexuals les podem trobar a tot arreu... no només en el tema de la penetració... Si 2 persones volen sexe fora de la parella poden pensar que és que són incompatibles, però em sona una mica a posar excuses. És més sincer, trobo, reconèixer que no és que amb la teva parella sigueu "incompatibles", sinó que amb un no en teniu prou, que fos com fos la parella sempre necessitaríeu tercers...

                            La qüestió és posar-se a parlar amb la parella i acordar si s'accepta sexe fora o no (i en el cas de què s'accepti sexe, si es pot anar més enllà del kiki):

                            Jo he sentit casos de parelles obertes però amb la condició que no es pot repetir dues vegades amb el mateix. Potser és el fre que garanteix que no t'enconyaràs de ningú fora de la parella.

                            No sé, qualsevol cosa que s'acordi entre dues parts està bé... el problema és q és difícil de decidir i de posar-se d'acord.
                            Editado por última vez por rafel; https://www.amicsgais.org/forums/member/42-rafel en 21 de April, , 13:52:28.

                            Comentario


                            • #15
                              Nu se......

                              Nu se...pero no li veig gaire complicació al tema, crec que el fas massa com un contracte...

                              Comentario

                              Trabajando...
                              X