Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Taller eròtic o la manca de contacte físic

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Taller eròtic o la manca de contacte físic

    El taller eròtic que organitza el GAG un cop l'any resulta molt estimulant. Es tota una experiència. Et permet despertar sensacions i desinhibir-te. A tothom li agrada el contacte físic. Es una forma de comunicar emocions que en la societat actual no es dona. Abraçar-se, tocar-se al parlar...està mal vist, però és una necessitat pels sentiments. D'aquí que tinguin tanta acceptació les iniciatives de carrer de donar abraçades, petons.
    Alguns companys del GAG van "passar" d'aquest taller amb l'argument de: "I si la parella amb qui em toca fer els jocs no m'agrada". Es clar que molts s'ho plantegen com una oportunitat d'agafar per banda a qui t'agrada i desfogar-se, però no és aixó. El sentit d'aquesta activitat és més àmplia: es tracta d'experimentar amb el cos, expressar i comunicar sensacions, emocions i sentiments, més enllà del sexe.

  • #2
    Hola Albert, i quan es va celebrar aquest taller?. Jo estic interesat.

    Gracies

    Leo

    Comentario


    • #3
      L'edició del Taller Eròtic d'aquest any es va fer el passat dissabte 29.

      Comentaris de passades víctimes del taller a: http://www.amicsgais.org/forums/showthread.php?t=428

      Falta un any pel proper taller, però segur que al GAG és fàcil trobar algú per un achuchón a qualsevol hora o día...

      Comentario

      Trabajando...
      X