PDA

Ver la versión completa : molt content

Xavier Farre
23/07/2004, 12:16
:) Estimats amics i companys del GAG.

estic realment emocionat i molt feliç per aquesta nova pàgina del GAG. Com a fundador i primer president d'aquesta entitat us vull felicitar per l'esdeveniment. És una cosa que es va lluitar quasi des del principi del grup, i ara s'ha fet realitat. Bé, us desitjo de cor que passeu tots un bon estiu, i no us "cremeu" cap cosa que desprès no pugueu...... :)
Un peto per a tots/totes.

Xavier Farré

mario
24/07/2004, 22:45
Estic segur que la nova web animarà a nova gent a venir, als que ja formen part del GAG a conectar-se a internet i a compartir la informació d'una manera divertida i eficient.

:cool:

No us oblideu de fer els vostres suggeriments!

http://www.amicsgais.org/forums/forumdisplay.php?f=6

José Benito
28/07/2004, 10:43
Yo también estoy seguro que la nueva web será una proyección muy grande al exterior del GAG, por eso quiero felicitar a Mario, su diseñador, por todos los esfuerzos que está haciendo con nosotros por sacar este proyecto adelante.
Besos
José Benito

mario
28/07/2004, 22:55
Ala, Benito!
:) No puedo soportar las flores antes de tiempo!

Gracias por tu animo.

Miki
05/09/2004, 12:58
Vull felicitar el Mario per la seva tasca i la creació de la nostra nova web. Ets tot un geni informàtic. Esperem que ara la gent s'hi connecti i hi participi activament en les diferents seccions. Un petó ben fort :)

mario
06/09/2004, 18:46
Ja m'agradaria ser tant geni informàtic, com tu d'espontani i imaginatiu a sobre del escenari.

(sense cap dubte, això sembla un jardí ;) )

habi
12/09/2004, 13:04
hola! solo queria felicitarte por la iniciativa y espero que tenga el exito que todos desamos.

Joshua
09/01/2005, 19:44
Yo también te felicito. Encontré ayer en la discoteca Aire el folleto de la organización y me he animado a visitar la web, y em parece que está muy bien. Yo ya me he apuntado a la pagina y estoy investigando la web.jejeje.

José Benito
10/01/2005, 13:20
De todas formas os quiero recordar que de momento no le hemos hecho publicidad a la web y estamos dando los últimos toques, y todas las sugerencias son bienvenidas, no teneis más que escribir en el apartado de propuestas y sugerencias, lo que si se puede hacer mientras no hacemos la campaña de publicidad es recomendarla a amigos. Un abrazo ;)