Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Projecte fotogràfic "Àngels, tal com som"

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Projecte fotogràfic "Àngels, tal com som"

    Projecte fotogràfic "Àngels, tal com som"

    En youtube:


    El projecte en sí tracta de fotografiar gent despullada, amb unes ales d’àngel que proporciono jo mateix durant la sessió...i mostrar una part característica de cada participant (afició, caràcter, amistat, reivindicació, etc.)

    El projecte està arribant a la seva fi (ja porto més d’un any), però em dono compte que hi ha certs perfils que encara falten a la mostra de població que hi ha participat...aquí és on crec que a través vostre puc arribar a aquestes persones...per exemple, gent d’altres races i diferents opcions sexuals i persones transgènere.

    Penso que per poder dir que una mostra relativament significativa de la població ha participat en aquest projecte, tots aquests perfils hi haurien de ser.

    Diria que la exposició resultant pot ser una bona ocasió de reivindicació i denúncia de certs temes...entre d’altres, que es puguin mostrar unes fotografies d’una parella gay/lesbiana amb tota normalitat, i sense que a la gent se’ls caiguin els anells.

    Altres perfils que voldria mostrar i que encara no han participat...
    -Dones o famílies embarassades.
    -Diferents races/ètnies.
    -Col·lectius amb ris d’exclusió social (top manta, venedors de llaunes, etc).

    Evidentment pot participar qualsevol persona que ho desitgi encara que no pertanyi a aquests perfils.

    La propera sessió, i ja la penúltima...serà aquest proper divendres, de 16 a 18.30h al Centre Cívic Can Basté. Teniu tota la informació als fitxers adjunts “sessio_cat.pdf” i “sessio_esp.pdf”.

    http://www.terradeningu.com

    La gent que hi vulgui participar només m’ha d’enviar les següents dades a info@terradeningu.com
    NOM:
    COGNOMS:
    CORREU ELECTRÒNIC:
    TELÈFON DE CONTACTE:
    COMENTARIS: Explicant-me una mica que és el que els agradaria representar a les fotografies.

    ...i diria que no em deixo res d’aquest llarg i dens correu electrònic...ho sento. ;o)

    Si teniu qualsevol dubte o aclariment, estaré encantat d’informar-vos.

    Salutacions, i gracies per la vostra paciència,

    TERRAdeNINGU.com
    Carles Calero Muñiz
    www.terradeningu.com
    info@terradeningu.com
    carles@terradeningu.com
    Editado por última vez por mario; https://www.amicsgais.org/forums/member/1-mario en 16 de July, , 17:16:36.
Trabajando...
X