Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

NO vull anar al Vaticà!

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • NO vull anar al Vaticà!

    Estic fent 4t d'ESO i aquest any ens toca anar de viatge de fi de curs. En les votacions que hem fet a la classe sobre la destinació, ha guanyat Roma per majoria absoluta; amb el què no comptavem és amb una visita al Vaticà (no sex, no women, no alcohol, no smoking, no GLTB...). Se que per Roma podré trobar locals d'ambient facilment, però no penso anar a un lloc on no m'acceptin per la meva condició sexual (així li diré al tutor de la classe).

    Com a membre actiu del col·lectiu GLTB, em nego a trepitjar un estat on es prohibeix la llibertat d'el·lecció i es neguen els drets a una part immensa del col·lectiu humà.

    Així doncs, sol·licito exempció d'obligació de visitar el País del Vaticà en la meva estada a Roma.

    Potser altres companys també preferirien renunciar-hi i podriem muntar un segon grup que participèssim alternatives durant aquell dia.

    Hi ha molt d'Art i història per visitar a la capital italiana i m'agradaría poder aprofitar el temps sense haver de topar-me amb un mur que qüestiona la meva persona fins al punt de prohibir-la.

    Entenc que aquest viatge és important per a les nostres vides i el recordarem sempre. No voldria embrutar la meva estada a Roma passant un dia en un lloc on hem sentiré greument insultat. Més quan és per tothom sabuda i denuncíada repetides vegades l'escassa abstinència sexual del col·lectiu de capellans catòlics; i s'ha posat reptetidament en dubte la seva moral respecte, ja no a la homosexualitat, sino directament en terrenys de gran nivell de perversió i corrupció moral com la pederàstia.
    _________________________________________

    Estoy haciendo 4 º de ESO y este año nos toca ir de viaje de fin de curso. En las votaciones que hemos hecho en clase sobre el destino, ha ganado Roma por mayoría absoluta, con lo que no contábamos es con una visita al Vaticano (no sex, no women, no alcohol, no smoking, no GLTB ...) . Se que en Roma podré encontrar locales de ambiente fácilmente, pero no pienso ir a un lugar donde no me aceptan por mi condición sexual (así se lo diré al tutor de la clase).

    Como miembro activo del colectivo GLTB, me niego a pisar un estado donde se prohíbe la libertad de eleccion y se niegan los derechos a una parte inmensa del colectivo humano.

    Quizá otros compañeros también preferirían renunciar a él y podríamos montar un segundo grupo que participáramos alternativas durante ese día.

    Hay mucho de Arte e historia para visitar en la capital italiana y me gustaría poder aprovechar el tiempo sin tener que topé con un muro que cuestiona mi persona hasta el punto de prohibirla.

    Entiendo que este viaje es importante para nuestras vidas y lo recordaremos siempre. No quisiera ensuciar mi estancia en Roma pasando un día en un lugar donde hemos sentiré gravemente insultado. Más cuando es por todos sabida y denunciada repetidas veces la escasa abstinencia sexual del colectivo de sacerdotes católicos, y se ha puesto reptetidament en duda su moral respecto, ya no a la homosexualidad, sino directamente en terrenos de gran nivel de perversión y corrupción moral como la pederastia.
    Editado por última vez por Gralla; https://www.amicsgais.org/forums/member/2954-gralla en 20 de January, , 16:46:36. Razón: error en l'escriptura

  • #2
    Al final no m'hi obliguen! =D

    Ahir vaig parlar en directe per Radio Berga per explicar que estudiant en un institut públic on la religió és optativa ens volien portar (sense alternativa) al Vaticà. La trucada la vaig gravar (utilitzant l'enregistrador de veu del mòbil) i quan el professor l'ha sentit (no vegeu amb quina cara s'ha quedat), a part d'agafar-me mania, m'ha dit que no ens hi obligaria, però que nosaltres busquessim una alternativa per aquell dia (que en treurem més profit que en una estada a Can Homofòbic).

    Comentario


    • #3
      Veig que ha merescut la pena la teva coherent protesta. En el teu cas Gralla, intentaria fer d'aquesta alternativa opcional que us han concedit, un treball prou traballat, per a que puguin comprovar que l'Art que no has vist al Vaticà, existeix també en altres llocs menys magnificients i que no per això en saps menys de Miquel Angello, Rafael o la Capilla Sixtina.

      Podríes, aprofitar el handicapp d'aquesta activitat per a treure conclusions i exposar-les. Seria un interessant annexo.

      Els "llocs d'ambient" que comentes, tampoc es una alternativa inteligent. Son espais per a un oci determinat o complement d'esbarjo, no una finalitat. Representen una petita part de la nostra "normalitat" a la vida.

      Abraçada ben fortes
      Lo expuesto en este texto como comentario es una expresión personal carente de intención vinculante. Únicamente un ejercicio del Derecho de expresión personal en libertad. Una opinión más. Sin más y sin menos.

      Comentario


      • #4
        El què dic del locals d'ambient, a les nits ens deixen un parell d'hores x fer el què vulguem!

        Comentario


        • #5
          ok. Entés!

          Abraçada (cuidadín con los romanos, mucha armadura y lanzas, però con faldillas..) (broma)
          Lo expuesto en este texto como comentario es una expresión personal carente de intención vinculante. Únicamente un ejercicio del Derecho de expresión personal en libertad. Una opinión más. Sin más y sin menos.

          Comentario

          Trabajando...
          X