Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Conjur

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Conjur

    No han quedat gaires rastres de la cultura homosexual popular en l'antigüitat. Sembla que cap al segle VI a l'Egipte dels coptes hi hauria alguna mena d'ambient com evidencia el següent encís fet per un home (Papapolo) per tal de guanyar-se els favors d'un altre home (Phello).

    Per a fer-lo servir, canvieu els noms, ho escriviu en un rollet de paper i ho poseu a prop de l'home desitjat. Així segur que pilleu el chulazo dels vostres somnis.


    +CELTATALBABAL [.]KARASHNEIFE[.]NNAS'KNEKIE, pel poder de Yao Sabaoth, ROUS ROUS ROUS ROUS ROUS ROUS ROUS ROUS
    (simbols)
    +++Et conjuro pels teus poders i els teus amulets i
    els llocs on habites i els teus noms, que així com t'agafi
    i et posi a la porta i al camí de Phello, fill de Maure,
    has de posseir el seu cor i la seva ment; has de dominar
    el seu cos enter.
    Quan vulgui aixecar-se, no deixis que s'aixequi
    Quan vulgui asseure's, no deixis que s'assegui
    Quan s'estiri per dormir, no el deixis dormir.
    Que em busqui de poble en poble, de ciutat en ciutat,
    de camp en camp, de regió en regió,
    fins que vingui a mi i es sotmeti sota els meus peus-
    jo, Papapolo fill de Noe-
    mentre la seva ma és plena de tots els béns,
    fins que jo satisfaci amb ell el desig del meu cor
    i la demanda de la meva ànima,
    amb desig plaent i amor inacabable,
    ara mateix, ara mateix, immediatament! Fes la meva feina



    Traducció al català meva, a partir de la traducció a l'anglès a http://www.fordham.edu/halsall/pwh/copticspell.html


  • #2
    Ui, segur que més d'un el fa servir, ja que al GAG hi ha molta bruixa

    Comentario


    • #3
      Sí. Tindria bastant èxit una activitat de màgia negra al GAG. Pensant-ho bé, com és que fem les activitats el sàbat, vull dir els dissabtes?

      Ja m'ho imagino. En un casalot fosc i llòbrec del carrer Finlàndia un sinistre grup es reuneix per... :


      Comentario


      • #4
        Les bruixes del sinver hem d'anar per això en compte amb el sector "taliban " del GAG. A veure si els "conxuros" de la meiga Benita ens lliuren d'ells. Si no les vancares sempre tenim un últim recurs:



        Per cert, a la sessió de taller de jocs eròtics, una mica de bruixeria hi hauria d'haver, no? Llàstima que m'ho perdés.
        Editado por última vez por rafel; https://www.amicsgais.org/forums/member/42-rafel en 3 de August, , 15:12:01.

        Comentario


        • #5
          Originalmente publicado por rafel
          Per cert, a la sessió de taller de jocs eròtics, una mica de bruixeria hi hauria d'haver, no?
          Bueno, jo vaig intentar fer apareixer un conill dins de les meves calces però la cosa no va sortir bé del tot...

          Com veig que proposes pràctiques de tir com propera activitat, aniré treient la pols al meu AK-47. I encara estic a temps d'anar a les rebaixes, ara que està de moda la roba d'estil militar.

          Comentario


          • #6
            Respecte l’homosexualitat masculina, en el text estret “La esfinx eròtica”:
            La majestat el rei Neferkare, sobirà de l’Alt i del baix Egipte, va sortir una nit, sense que ningú l’acompanyes. Teti es va apartar per a no ser vista. Va estar immòbil i es va dir “si la vista nom’enganya, es cert el que es diu: surt per les nits”.y la sexualidad: una interpretación a través de sus expresiones artísticas)Teti, fill de Henut, va seguir a prop al monarca sense pensar a fi de conèixer que es portava entre mans.El rei va arribar a la residència del general Sisente. Va llençar una pedra i va colpejar el terra amb laplanta del peu, en resposta al qual li van estendre una escala. El rei va trepar per ella, i Teti es va quedar baix esperant la seva sortida. Quan la seva Majestat va terminar de fer el que desitjava amb els seu general, va tornar a palau, seguit de Teti. (...) La seva Majestat havia anat a la casa del general Sisente quatre hores després de l’entrada de la nit, i havia passat allà altres quatre hores. I va tornar a palau quatre hores abans de l’alba.

            Hi ha més referències en l'antic egipte sobre aquest tema, tant d'història com d'escultures funeràries. Vaig fer un treball per la uni, si voleu saber més solament me la teneu que demanar.

            Petons!!!!

            Nunca seas el eslogan de nadie,
            porque tu eres poesia.

            Comentario


            • #7
              Sembla que a l'antic Egipte hi entenien, no? Donc bé, realment el que passa és que el clima desèrtic facilita la conservació de documents i gràcies a això ens han arribat proves documentals que en altres llocs s'han perdut fàcilment (més, donat el seu caràcter).

              Comentario


              • #8
                I a més, molts documents no van ser destruïts perquè suposo que no entenien els jeroglífics... (no es van desxifrar fins el segle XIX, si no m'equivoco, no?). Em temo que els documents homoeròtics d'altres civilitzacions escrits en una llengua "desxifrable" no deurien còrrer la mateixa sort.

                Comentario


                • #9
                  Sí, un punt més per al descrèdit de la ciència de la història. No només l'escriuen els vencedors; a sobre ho fan a partir de documentació ben filtrada.

                  Comentario


                  • #10
                    Originalmente publicado por nadia
                    Sí, un punt més per al descrèdit de la ciència de la història. No només l'escriuen els vencedors; a sobre ho fan a partir de documentació ben filtrada.
                    No tot és tant possitiu en els llibres dels morts (un dels documents més importants del antic egipte) surt una referència de l'homosexualitat:
                    El Dit 125 del (Llibre dels Morts) conegut com “La Confessió Negativa”, enumera, entre aquelles accions que el mort nega haver realitzat en aquest món, que “no he copulat amb un(a) jove” . s’entén que del mateix sexe que el del declarant -, això és, no ha sigut homosexual. Que aquesta era condemnable per als egipcis la prova altre negació del mateix dit “Oh, tu, qui té la vista darrera seu, qui procedeix de la tomba! Jo no he sigut un pervertit! Jo no he sigut un homosexual!”.

                    Petons!!!!
                    Nunca seas el eslogan de nadie,
                    porque tu eres poesia.

                    Comentario


                    • #11
                      És que hi ha dos tipus de documentació: la que mostra l'existència d'activitat homosexual i és perd fàcilment i la de caràcter més oficial que mostra la consideració que té l'homosexualitat en la societat en qüestió. La primera és més part d'allò que s'anomena cultura popular i un exemple en seria el que apareix en el missatge que enceta aquest thread. La que tu dius és del segon tipus. No crec que hi hagi gaires valoracions positives de l'homosexualitat en aquesta mena de textes. O sí?

                      Comentario


                      • #12
                        Ja has vist que un document tant important com és el llibre dels morts pels egipcis nops. Peròc om tu ben dius en la cultura popular i en les cançons si que existeix una certa d'aceptació. Mira per exemple:

                        A la homosexual, tant masculina com femenina en el cicle mitològic osirià, que es constitueix formalment en temps de la Quinta Dinastia i es consigna en els textos de les piràmides de la Sexta (2300 – 2200 aC), Osiris, Isis, Neftys i Set, són els últims “fills” de la Gran Ennéada o Corporació dels Nou Déus de Heliópolis.

                        Osiris es mort pel seu germà Set, el déu de la Confusió, qui pretén el tron d’Egipte, Osiris i Isis, la Gran Maga, copulen post mortem i Isis es queda prenyada de Horus, el venjador del seu pare, qui restaurarà la memòria del seu pare mort, ara convertit en el rei i jutge dels morts, i rebrà, com el seu legítim hereu, el govern del país després de derrotar al seu oncle. El enfrontament entre Horus i Set pertany, originalment, a un cicle mitològic diferent al osirià, que recent incorpora quan s’elabora fins mitjans del Regne Antic: en aquest mite primitiu existeix un “episodi homosexual” entre ambdues divinitats. En ell, Set intenta violar a Horus per a posteriorment, acusar-lo davant el Tribunal Diví de ser indigne per a governar Egipte.
                        Mitjançant una trampa ideada per la seva mare Isis, Horus enganya a Set i agafa el seu semen; Isis li posa en una planta d’enciam (considerada com afrodisíaca pels egipcis), que es lliura a Set per a l’esmorzar,previ al judici definitiu. Al acusar Horus, Set invoca al seu semen per a que sortir d’on es trobi, i, per a gran goig d’Horis i Isis, i per a la seva enorme sorpresa, ho fa sobre el seu propi cap sota la forma d’un globus o disc. Davant de l’evidència, el tribunal diví decideix que Horus deu ser coronat rei d’Egipte.

                        Y una referencia de Set que trobem:
                        En el temple de Edfú, Set és anomenat “El efeminat” d’una manera despectiva. Per la seva part, aquest déu té relacions sexuals amb altres déus, però aquestes són estrangeres (Anat i Astarté), originaries precisament de les regions que habitualment s’atribueixen, en la literatura preceptiva o moralista, a les meuques professionals. La “dona estrangera” o “desconeguda en la seva ciutat” és la imatge de la meuca en els textos de instrucció moral. Per si això fora poc, les relacions amoroses entre aquestes deesses i Set es redueixen exclusivament en el coit contra natura o anal, i mai es menciona el coit vaginal com forma amatòria entre ells. La descripció que es fa d’aquestes deesses fa referència a la seva vestidures “masculina” i a les seves maneres “d’homes”, el que clarament insinua la seva naturalesa.

                        Ja veus que la cultura egipcia és una mica contradictoria.

                        Nunca seas el eslogan de nadie,
                        porque tu eres poesia.

                        Comentario


                        • #13
                          Com acostuma a passar, aquests deus resulten massa humans.

                          Comentario

                          Trabajando...
                          X