Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Atenció: publicitat enganyosa

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Atenció: publicitat enganyosa

    Els tentacles de les Vancara arriben fins al món publicitari. L'èxit de la darrera gira per l'Espanya profunda ha fet que una entitat bancària (seria millor dir "vancària"?) s'hagi fixat en les vancara. I per a mostra, un botó. Això ha sortit al darrer "20 minutos":



    La versió completa de l'anunci la podeu trobar clicant aquí.

  • #2
    Primer Parlez vous français, després immersió en La Hispanidad, ara contactes amb La Banca... quina nova maldat vindrà a continuació?!

    Donde está Dios cuando se le necesita?

    Basta Ya!!

    Comentario


    • #3
      dos amazonas del apocalísis

      "Las Vancara" anunciat un producte bancari al 20 minutos... no us enganyeu... això es una senyal... aquí comença el fi del mon!

      Comentario


      • #4
        Originalmente publicado por mario
        "Las Vancara" anunciat un producte bancari al 20 minutos... no us enganyeu... això es una senyal... aquí comença el fi del mon!
        Per Déu (expressió popular que no estic d'acord). On arribarem l'anti glamour ha arribat per tot arreu. La próxima vegada que m'aixequi els quatre guerrers de l'apocalipsi em donan l'esmortzar, juas, juas,....
        Nunca seas el eslogan de nadie,
        porque tu eres poesia.

        Comentario


        • #5
          Sanidad informa

          Per si de cas.

          Acetona

          SINTOMAS AGUDOS:
          • Salivación, confusión mental, tos, vértigo, somnolencia, dolor de cabeza, dolor de garganta, pérdida del conocimiento.
          • Piel seca, enrojecimiento.
          • Enrojecimiento, dolor, visión borrosa. Posible daño en la córnea.
          • Náuseas, vómitos.


          Esteu avisats...

          Comentario


          • #6
            que dolenta és l'enveja!

            Jo crec que tots/es portem una vancara i només la Mayte i jo som capaces d'extereoritzar-lo perquè som valentes, el món s'hauria de vanacaritzar. Els símptomes es produeixen com a conseqüència de l'efecte vànacara que produïm en els/les nostres fans (que ja són innumerables).
            Petons vànacara!!

            Comentario

            Trabajando...
            X