Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Hola, sóc nou.

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Hola, sóc nou.

    Hola, resulta que estava mirant a un buscador informació sobre la sèrie "A dos metros bajo tierra", i no sé perqué m'ha eixit aquest fòrum, però l'he vist interessant i he pensat en registrar-me.
    Hem dic Josep sóc de València i tinc 17 anys, actualment, podríem dir que estic, eixa frase que a mi m'agrada tant poc anomenada, "eixint de l'armari".
    Bé, espere compartir les meues experiències amb vosaltres i al contrari.
    Adeu!

  • #2
    Bienvenido

    Hola Josep,

    Pués te damos la bienvenida a este forum, y esperamos que participes activamente, de todos aquellos temas que te interesen y participes también en los forums que ya están abiertos. Nuestra Asociación y forum, que también son los tuyos estamos abiertos a la sociedad en general y esperamos que disfrutes de ellos.

    Comentario


    • #3
      Holaps::::

      Hola ZZ_top, per la teva joventut és normal que estiguis aquest procés. No et sentis incomode per això, sino orgullós per estar en el procés de descobriment d'una part nova de tu mateix.
      Espero que participis com diu en Benito, però seria bo que estiguessis en contacte amb altres associacions d'un ambit més proper a la teva ciutat. Aquesta és una associació de Barcelona. En el teu àmbit pots trobar al Casal Lambda de València, i per la teva edat, el grup jove de la coordinadora que actualment esta en procés de remodelació i una associació universitària que també en Castelló "Sin vergüenza".
      Un consell investiga una mica d'una sèrie que es diu "Queer as folk" versió U.S.A. val molt la pena.

      Apa, espero que llegir alguna de les coses que posem per aquí t'ajudi a reflexionar.
      Nunca seas el eslogan de nadie,
      porque tu eres poesia.

      Comentario

      Trabajando...
      X