Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Pares revelen en un vídeo la transformació de fill transsexual de 6 anys

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Pares revelen en un vídeo la transformació de fill transsexual de 6 anys



    Molts adults tenen dificultat de comprendre el concepte d'identitat de gènere i això
    també és difícil quan la persona és una nena. Per a
    Ryland Whittington, de 6 anys,
    això sempre va ser molt evident. Nascut com a nena, ell mai no s'ha identificat amb
    el seu sexe i qüestionava constantment els seus pares sobre l'assumpte. Quan ha
    completat 5 anys,
    Jeff i Hillary Whittington, de San Diego, Estats Units, van permetre
    que ell fes la transició de l'univers femení per al masculí.

    El la ultima setmana, la família va ser homenatjada en el 6è Harvey Milk Diversity Breakfast
    i ha rebut Premi "Inspiració" després d'exhibir el vídeo en què presenta la transició del fill
    Ryland de nen per a nena. En l'ocasió, el nen ha dit al publico: “El meu nom és Ryland
    Whittington
    . Jo sóc un nen transgénero”.

    El vídeo “The Whittington Family: Ryland's Story”, publicat recentment a internet, ja ha
    aconseguit més de 350 mil visualitzacions a
    Youtube. La família només ha entès la identitat
    de gènere de
    Ryland, quan ell ja estava crescut. Això perquè ell ha nascut amb un problema
    de sordesa i sol va començar a escoltar després de fer un implant coclear — dispositiu
    tecnològic que estimula les fibres nervioses de l'oïda. Poc després d'aprendre a parlar, ell ha
    dit als seus pares: “Jo sóc un nen”.

    Jeff i Hillary, sense fer gust com conviure amb la situació, van pensar que seria una cosa
    temporània, que passaria. Però quan va fer 5 anys, ell va començar a rebutjar tot que es
    relacionés a l'univers femení, fins al punt de preguntar els seus pares:
    “Perquè Déu em va fer així?”.

    La família ha decidit, llavors buscar ajuda professional i investigar sobre la identitat de gènere
    de nens. L'explicació trobada va ser que
    Ryland és "transgénero". L'enquesta ha revelat les dades:
    41% de les persones
    transgéneras tempten cometre suïcidi a causa de la dificultat de ser
    acceptades socialment. Decidits,
    Jeff iHillary, que tenen també una nena menor, van acceptar
    la “nova” identitat del seu nen.



    El canvi de robes, de les joguines i de la decoració de l'habitació van ser només algunes de les
    alteracions. El nen ha adorat tallar els seus
    cabells i la família encara ha necessitat adaptar-se
    al fet d'haver de referir-se a ell en el gènere masculí.

    “La identitat de gènere de Ryland no va ser provocada per la nostra manera de crear-lo, la nostra
    estructura familiar o factors ambientals”, explica una part del vídeo. Les imatges retracten la
    infantesa d'un nen comú i feliç.


Trabajando...
X