Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

EUA: Un senador per Nevada li proposa matrimoni al seu nuvi durant un míting polític

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • EUA: Un senador per Nevada li proposa matrimoni al seu nuvi durant un míting polític

    Hi ha moltes maneres de demanar matrimoni. Uns elegeixen un moment íntim,
    d'altres prefereixen un flashmob però també pot ser un acte reivindicatiu per
    plantar-li cara a les injustícies. El protagonista ha estat el senador estatal
    demòcrata,Kelvin Atkinson, en ple acte polític improvisadament li va demanar
    matrimoni a la seva parella, Sherwood Howard: 'Woody sé que ha passat sis anys.
    No sempre han estat bons però hem estat grans companys i, com molts de vosaltres
    sabeu, per bona part del meu treball polític tu ets la persona en qui més confio
    més per ser allà amb mi. Per ser el meu confident, el meu amic i el meu company.
    Així que t'ho dic davant de tothom. Vols casar-te amb mi? '. La seva
    parella va acceptar la proposició i ambdós es van fondre en una abraçada i es van
    besar davant dels aplaudiments del públic assistent a l'acte i els flaixos dels fotògrafs.

    La declaració d'amor va tenir lloc durant un míting de Freedom Nevada (Llibertat
    Nevada) en el qual el senador Atkinson anava per donar suport a la petició al
    Tribunal Suprem que de marxa enrere i senti més apel·lacions contra la sorprenent
    prohibició a Nevada del matrimoni entre persones del mateix sexe.

    El senador Atkinson li va dir els presents que es negava a casar-se amb la seva parella
    en un altre estat diferent del seu i que li acompanyava als actes a la seva atapeïda
    agenda política sempre que podia, reconeixent que era present en aquest acte. El
    públic el va animar perquè el fes pujar a l'estrada i això va ser un al·licient perquè
    el senador es tirés a la piscina i li proposés matrimoni.

    És possible que Atkinson i Howard es converteixin en la primera parella del mateix
    sexe que es casi legalment en l'estat de Nevada.

    Amb informacions de "Ragap.es"
    Editado por última vez por Marcos Simon; https://www.amicsgais.org/forums/member/4472-marcos-simon en 10 de October, , 00:50:05.
Trabajando...
X