Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Un dels homes més forts del món va revelar que és gai

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Un dels homes més forts del món va revelar que és gai

    Rob Kearney va decidir no ocultar-ho més i va explicar que està en parella
    amb un home des de fa dos mesos. "Molts competidors em van brindar el
    seu suport", va dir.

    L'atleta nord-americà que va guanyar el segon posat en la competència de l'home
    més fort del món es converteix així en el primer competidor d'aquesta disciplina en
    parlar obertament de la seva sexualitat.

    Rob Kearney és una figura d'inspiració en l'esport després de confessar públicament
    que és homosexual.

    L'esportista va triar Facebook per a l'anunci i no va dubtar a escriure paraules
    afectuoses per al seu nuvi, Joey Aleixo.

    "Els últims mesos han estat una bogeria, però tinc una raó per somriure", va dir
    Kearney en declaracions al "The Huffington Post".
    "Ell i jo hem estat junts durant dos mesos i no vull ocultar-ho més".

    "HI HA UNS QUANTS IDIOTES QUE ESTAN EN CONTRA MEU. AQUESTES
    SÓN LES PERSONES QUE EM FAN MÉS FORT, TANT FÍSICAMENT COM
    EMOCIONALMENT"

    En l'entrevista amb el citat mig nord-americà, l'esportista, de 25 anys, va assegurar
    que la competència per a ell és com " una gran família" i no sent que la sexualitat
    sigui una mica important. "Jo no sento que l'homofòbia sigui un problema en aquest
    esport. Estàs competint contra algú i ells animen alhora".

    I va revelar que va rebre l'alè dels seus rivals. "Vaig anar contactat per molts
    competidors, que em van expressar el seu suport". Es va mostrar commogut per la
    mostres d'afecte que rep diàriament: "Vaig rebre més de 500 sol·licituds d'amistat,
    centenars de missatges i una infinitat de trucades. Va ser i és una experiència molt
    positiva".

    Amb informacions de "Infobae.com"





Trabajando...
X