Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Expastor que va predicar “cura gai” assumeix la seva homosexualitat

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Expastor que va predicar “cura gai” assumeix la seva homosexualitat

    Viula havia servit durant nou anys com a pastor en una església baptista i
    s'havia desentrampat com un dels principals obrers a Moses. Tanmateix,
    va acabar assumint ser un homosexual, ara diu que la seva vida estava
    basada en un engany.

    Un professor d'anglès, de filosofia i teologia anomenat Sergio Viula, de 45 anys, va
    ser conegut al Brasil com un dels fundadors de Moses (Moviment per la Sexualitat
    Saludable), una ONG evangèlica que té per objectiu ajudar a les persones que que
    desitgen abandonar l'homosexualitat.

    Viula havia servit durant nou anys com a pastor en una església baptista i s'havia
    desentrampat com un dels principals obrers a Moses.

    Tanmateix, va acabar assumint ser un homosexual, ara diu que la seva vida estava
    basada en un engany.

    Viula, va estar casat amb una dona per 14 anys amb la qual van tenir dos fills, però
    ara ell afirma ser gai als 34 anys pel que està separat de la seva esposa, va
    abandonar el cristianisme i per a súmmum es va tornar ateu.

    L'expastor explica la seva història al llibre: “Em Busca de Mim Mesmo”, -A la recerca
    de mi mateix. Ell recentment va donar una entrevista a la pàgina “Mulher” del portal
    UOL. Durant l'entrevista, va parlar sobre la seva lluita interna per acceptar la seva
    pròpia homosexualitat, també va afirmar que té la certesa que la “cura gai” no funciona.

    Durant l'entrevista, Viula va dir que des de la infantesa, se sentia diferent dels altres
    nois, però que encara no sabia el que significava les coses que sentia.

    “Vaig començar a adonar-me que el que sentia podria ser un problema per als altres.
    Va ser quan es va convertir en un problema per a mi. Després va venir el rebuig,
    l'homofòbia,” va dir l'exministre.

    Ell diu que va lluitar contra l'homosexualitat des de fa molt temps, sobretot perquè
    havia sentit tota la seva vida que ser gai és un pecat. Viula, també diu que quan es
    va convertir al protestantisme creia que seria heterosexual. Diu que fins i tot realment
    creia que la seva vida anava a tenir un gran canvi a causa de la religió, però això
    no va succeir en la seva vida.

    “M'hauria agradat haver estat a l'església sense haver de creure en la veritat. A causa
    del poc temps que tenia. Però com jo creia, era capaç de qualsevol cosa en nom de la
    fe”, va ressaltar.

    L'exministre també va parlar del seu treball amb Moses, on va revelar que durant anys
    creien en el seu ofici pastoral. Va sentir la gent que estaven “tractant” però que res no
    havia canviat en les seves vides.

    “Ells em van parlar de tot. Ningú no va canviar. Durant anys de feina ningú no havia
    canviat. I un dia el vicepresident de Moses em va preguntar, que el canvi de què els
    dos parlaven ningú no el veia Per què no veiem canviar ningú. I jo vaig dir: Em pregunto
    jo els mateix”, li va dir.

    Sergio Viula després va dir que va començar a adonar-se que la seva vida estava
    basada en una cosa que ell no creia i va decidir donar-li temps a la seva homosexualitat
    després d'haver tingut una relació amb un home durant un viatge que va fer Singapur
    en un seminari religiós.

    “Jo estava per terra, perquè em sentia feliç per tot el que havia passat amb l'home, però
    devastat perquè les persones que van confiar en mi pensaven que jo era massa bo,
    envoltat de l'Esperit Sant. Allà, “vaig caure al compte”, va dir l'exministre.

    Amb informacions de "Noticiacristiana.com"






Trabajando...
X