No hay anuncio todavía.

Colapsar
X

• Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

Durant the darrer any presenciat com hem nostres drets els i com com gifts to lesbianes is veien atacats per una hetero societat that fosters a family únic model. The nova proposta llei de l'avortament suposa one carved anew of drets of them gifts, but, month, during the 2013 també s'han aprovat them noves directrius the Ministry of Health, Equality and Social Services in l'accés to them tècniques of assistida reproducció that suposen one-discrimination in l'accés to tècniques aquestes per part of Parelles of gifts i gifts soles. In l'àmbit of salut, a month, a heterosexist atenció rebem that dóna per fet that heterosexuals totes les dones som i desconeix the realitat of them lesbianes gifts, fa especialment role that sexual salut.

Editado por última vez por aaahnoor; https://www.amicsgais.org/forums/member/4570-aaahnoor en 13 de February, , 11:21:15.
Trabajando...
X