Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Patricia Velásquez va revelar que la seva núvia és veneçolana

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Patricia Velásquez va revelar que la seva núvia és veneçolana

    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz patricia velásquez.jpg

    Després de confessar – al seu llibre Straight Walk- que va haver de prostituir-se
    en per poder pagar les seves cirurgies per al Miss Veneçuela i que és lesbiana,
    l'actriu i model Patricia Velásquez va revelar que des de fa un any manté una
    relació amb una veneçolana de nom Ileanna.


    En una entrevista concedida a la secció “Parenting” deYahoo.com; la model va dir que,
    la seva filla Maya, de 8 anys, va ser concebuda durant la seva relació amb una dama
    de nom Lauren amb qui va ser durant 8 o 9 anys.

    He estat amb la meva parella actual, Ileanna, durant un any. Ella és també veneçolana.
    Vam ser amics primer durant 12 anys. Ella estava amb nosaltres per un llarg temps i...
    una cosa evolucionada, i tot això és molt nou per a ella. Estem aprenent juntes sobre
    aquests nous tipus de famílies”, va dir Velásquez.

    Sobre Ileanna poc se sap, i Velásquez no va apuntar més detalls sobre la identitat de
    la noia. La també enginyera va assegurar que mai no es va plantejar ser mare fins que
    va conèixer a Lauren, l'altra mare de Maya, “ella és l'alegria més gran de la meva vida”,
    va dir la model sobre la petita.

    Velásquez també va assegurar que la motivació inicial per obrir-se sobre la seva
    tendència sexual va ser la seva primogènita. “És molt difícil fer front al passat, així que
    no tornaré a fer alguna cosa com a això durant gaire temps”, va afegir.

    L'actriu va dir que la petita se sent bé amb la seva família; això després de preguntar-li
    cada nit: “Digues-me tres coses per les quals estiguis agraïda, i un acte de bondat. -Ella
    solia dir coses com a: “el meu frazada, el meu mami i la meva mama”, i va afegir que
    després d'aquestes respostes la dedicatòria del seu llibre resa: “Les tres coses per les
    quals jo estic agraïda és vostè, vostè, i vostè”, va finalitzar.

    Amb informacions de "Noticiaaldia.com"
Trabajando...
X