Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Frank Lampard demana que es respectin als jugadors homosexuals

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Frank Lampard demana que es respectin als jugadors homosexuals

    El futbolista del Manchester City va deixar entreveure que, pròximament, un futbolista
    farà pública la seva condició sexual i espera que se li tracti amb el màxim dels respectes.




    El futbolista del Manchester City, Frank Lampard, va deixar entreveure que, pròximament, un futbolista
    farà pública la seva condició sexual i espera que se li tracti amb el màxim dels respectes. Lampard va
    anar a un programa de Channel 4, on va voler recordar que, malgrat pertànyer al Manchester City,
    sempre continuarà sent un ‘Chelsea Boy’. Tot abans de parlar de l'homosexualitat en la Premier League.

    L'ex del Chelsea va ser entrevistat per Alan Carr, presentador homosexual de la cadena, a qui va
    respondre diverses preguntes interessants, entre elles que hi hagués jugadors gais en la Premier
    League només per estadística. “Hem tingut un parell que s'han declarat. Crec que és un fet que és allà,
    estan en totes les vides i temps”, va afirmar Lampard. “He de dir que el joc està canviant molt, i hi ha una
    gran quantitat de campanyes i ho noto als vestuaris. M'agradaria que si algú es declarés, tothom el
    tractés amb respecte”, va afegir. “Aquesta ximpleria que som uns mascles i juguem a futbol és una cosa
    molt vella”, va prosseguir.

    A més d'això, Lampard va voler parlar sobre el seu passat en el Chelsea. “He passat 13 anys en el
    Chelsea, i sempre seré un noi del Chelsea, perquè vaig jugar allà i pels seus records. Van decidir que
    havia de marxar i amb 35 no et barallaràs per això”, va prosseguir. “Si ells volen que marxis, marxes.
    Llavors, el Manchester City va venir contra mi. Era massa bo com per rebutjar-lo. Als 36, no se li demana
    gaires persones que juguin per als Campions d'Anglaterra durant cinc mesos. Tinc una gran relació amb
    els aficionats del Chelsea. No l'he trencat”, va continuar.

    “Encara tinc la meva casa principal a Chelsea, i torno a Londres molt, espero que mai no vagi a perdre això,
    i no crec que ho faci mai”, va comentar. Lampard també va tenir paraules per al seu antic tècnic, el
    portuguès José Mourinho. “És brillant. Si volguessis posar-ho tot en una ampolla i tenir les coses bones,
    ell les té”, va afegir. “Ho dic perquè em va ajudar molt en la meva carrera. Quan va arribar, no tenia
    confiança en mi mateix, tenia 25 anys i era fora de mi. Fa això amb tots els jugadors amb qui treballa”,
    va finalitzar.

    Font: Mundodeportivo.com







Trabajando...
X