Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

La veneçolana Patricia Velásquez: supermodel, lesbiana i llatina

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • La veneçolana Patricia Velásquez: supermodel, lesbiana i llatina

    “Sense talons, ni reserves” és el títol en castellà del llibre que ara aquesta dona
    passeja per les fires de Llatinoamèrica trencant una vegada i una altra el tabú
    de ser lesbiana i desfilar per la passarel·la.




    “L'ésser homosexual em feia sentir menys persona. En general, les supermodels
    érem símbol de feminitat, a més de ser un símbol sexi. Em sentia menys perquè
    estava malament el que jo era, i dir-lo era defraudar els homes. El bonic de tot
    aquest procés és que després que ho vaig reconèixer, estic més en contacte amb
    la meva feminitat, cosa que abans tenia a veure amb el meutreball.

    Sobre allò que em comentes sobre el món del modelatge ho vaig escriure així
    perquè va ser el que vaig viure, de fet només vaig conèixer una parella de lesbianes
    en tota la meva carrera com a model”, assegura en una entrevista amb “L'Universal”
    a Colòmbia.

    Patricia Velásquez va ocultar la seva veritable orientació sexual fins que finalment
    va decidir cridar-la als quatre vents en la versió nord-americana del llibre,
    “Straight Walk: A Supermodel Journeyto Finding Her Truth”. Velásquez va tenir una
    llarga relació amb una altra dona, que va donar a llum la filla d'ambdues, Maia, de
    la qual comparteix la custòdia. Al llibre compta la seva vida com a model, el que va
    passar per haver d'ocultar la seva orientació sexual i el perquè va decidir plasmar
    en aquestes pàgines totes les seves experiències.

    No deixen de preguntar-li sobre la situació de la comunitat LGTBI al seu país,
    Veneçuela: “He de dir-te que a Veneçuela hem anat cap enrere; amb prou feines
    s'està complint amb els drets bàsics a la salut, l'educació i l'alimentació. No crec que
    el Govern sigui antigai, crec que no ha arribat a plantejar-se aquests temes”.

    Evidentment, la seva sortida de l'armari va ser més notícia allà que enlloc: Jo no sóc
    el tipus de persones que critica o jutja, parlo de les meves experiències per inspirar
    els altres. Si res d'això no m'hagués passat no seria la Patrícia que sóc avui.

    Si a mi mai no m'haguessin donat aquesta oportunitat d'estar en el Miss Veneçuela,
    mai no hauria entès que ser miss no és l'únic camí per triomfar en la vida i assolir
    l'èxit. M'agradaria preguntar-li a la gent per què no hi ha noies llatines models o
    misses que es declarin gai. Hi ha una necessitat al món d'identificar-se amb gent
    com nosaltres, i això va ser el que va generar la notícia, que va traspassar les
    fronteres del país.”

    Font: ocioxocio.com

Trabajando...
X