Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Dolce & Gabbana es disculpen pels seus critiques a l'adopció gai

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Dolce & Gabbana es disculpen pels seus critiques a l'adopció gai

    Finalment i gairebé després de cinc mesos, els dissenyadors es van
    disculpar pels seus comentaris sobre l'adopció de nens per homosexuals.

    A cinc mesos que Elton John desencadenés polèmica en fer un anomenat
    per boicotejar a la firma de moda Dolce & Gabbana per les seves crítiques
    a les parelles homosexuals que adopten nens, són ara els representants
    de l'esmentada marca els que es disculpen pels seus comentaris.




    En entrevista per a Vogue, Domenico Dolce va dir: “L'assec molt. No va ser la
    meva intenció ofendre ningú. He fet una recerca espiritual. He parlat molt amb
    Stefano sobre això. I m'he adonat que les meves paraules van ser inapropiades,
    i em disculpo. Només són nens. No necessites etiquetes per a nadons”.

    Així mateix va expressar el diferent que pensa ara sobre la renda de ventres per
    concebre nadons propis: “És com a medecina. La ciència l'ha posat sobre la taula
    per ajudar la gent”.

    Per la seva part, Stefano Gabbana va confessar a la revista que alguns dels seus
    punts de vista han estat influïts pel fet que el matrimoni gai i l'adopció de persones
    solteres encara no està permès a Itàlia: “Havia pensat a anar a Califòrnia i tenir un
    nadó, però no podria portar el nen de tornada a Itàlia, perquè necessites el passaport
    de la mare. Vaig preguntar sobre l'adopció a Itàlia. És molt difícil per a les persones
    hetero... imagina't si ets gai!”.

    Va ser el març d'aquest any quan els dissenyadors de moda van criticar a totes aquelles
    parelles gai que busquen adoptar nens o nadons, especialment a totes aquestes persones
    que intenten tenir un fill per qualsevol medi, des de la fertilització in vitro fins a l'ús de
    ventres de lloguer, ja que per a ells “l'única família és la tradicional”, segons van dir en
    aquell llavors a la revista italiana Panorama.

    Per Alejandra Torales -Quien.com




Trabajando...
X