Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Somnis

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Somnis

    Avui he somiat:
    Dues nenes petites, una més petita que l'altra, agafades de la ma. Caminen cap un grup de gent entre la que em trobo, en l'andana d'una estació. Llavors un tren les atropella.
    Bé, no suporto la gent que explica els somnis (la meva mare) i ja veieu que no m'agrada recordar el que somio, però aquí queda això...


  • #2
    Nadia

    Tens tota la raó benvolguda Nadia.

    Comentario


    • #3
      Doncs jo també he tingut un somni estrany, i no és conya:

      Estava en una clínica i anava a avortar (sí, sí, a avortar, és un somni surrealista..), mentre em portaven cap a la sala d'operacions estirat (estirada millor dit?) sentia unes ganes terribles d'orinar i li demanava al doctor si podia orinar abans de l'avortament i ell em contestava que no, que m'havia d'aguantar el pipí fins que acabés l'operació...

      I lògicament m'he despertat poc després amb ganes de pixar.

      Comentario


      • #4
        + Somnis

        Pues parece que estos días todos/as tenemos pesadillas, porque mi sueño también iba de hospital, me ingresaban sin más en un hospital y me obligaban a someterme a todo tipo de pruebas con resultados nefastos.Además yo me resisita con toda mi fuerza.
        Al despertarme estaba agotadisimo. ¿Qué tendremos influencia de la luna estos días?

        Comentario


        • #5
          Doncs jo no

          Jo darrerament com que no em recordo dels somnis.
          Tinc un amic que en sap d'interpretar-los i el cert és que de vegades acolloneix una mica.
          Els que em fan mes respecte són els somnis recurrents.
          Tinc un que és que vaig pel carrer nu i per algún motiu no em puc vestir. Tothom va vestit i ningú no s'en adona o no li dóna importància a la meva nuesa i això és el que m'agobia. Ho passo fatal.
          Quan de vegades et despertes amb un sotrac sol ser que tornes d'un viatge astral. És a dir que el teu esperit, ànima, o com es digui, ha anat a fer un passeig i torna al cos. En aquest moment ens solem despertar amb un sotrac.

          Evidentment la explicació del sonmi que he posat és que en el fons tinc por a que els altres em vegin tal com sóc.

          Als somnis la casa representa un mateix: i per tant si apareix plena o buida, si agobia o estem agust, si...voldrà dir una cosa o una altra.
          Els miralls representen el sexe: de vegades ens podem portar una sorpresa quan en un somni ens veiem en un mirall: és el reflex de la vivència sexual...
          Hi ha més coses per un altre dia.
          Una abraçada. Lobogrino.

          Comentario


          • #6
            Els somnis d'angoixa són bastant corrents. Ens veiem en posicions extremes sense poder fer res. Jo, el més desagradable que recordo és el somni on vull fugir d'alguna amenaça i no puc moure ni un muscul. Segurament aquest tipus de somnis respon a situacions d'estrés en la vida ordinària, ni que sigui tenir ganes de pixar mentres es dorm. Jo solia tenir un tipus de somni més bèstia, amb atrocitats diverses i molta sang. Ara feia temps que no en tenia, però l'altre dia... Suposo que el fet de no recordar els somnis és un bon símptoma, vol dir que aquests no ens resulten molestos. Crec que els recordem quan ens despertem just després de tenir-los.

            Estic més aviat en contra de la interpretació dels somnis. No crec que siguin objectes simbòlics sino part de la nostra experiència. Encara que també es podria dir que tota la nostra experiència és de caràcter simbòlic.

            Comentario


            • #7
              diuen els entesos que els somnis venen donats per allo que esdevingue al llarg de la nostra vida quotidiana,es a dir allo que fem en el dia a dia,fins i tot allo que ens agradaria fer,per aixo son somnis, i esta be voler ser per una vegada una fada, o un barrufet, o perque no embarcarnos en un viatge que mai imaginariem que farien i de repent el portem a terme ...penso que es maco sommia no fas mal a ningu es bo, per la persona, ens fa ser mes humans , si sommiem coses dolentes, perque les volem arreglar i que no passin mes, i tambe ens fa mes aptes per aprendre els uns dels altres, encara que en la realitat es dur, pero em de ficar empeny, crec vallapena, ser feliços, molt feliços.....

              Comentario


              • #8
                Busquem somiadors

                Hola! a TV3 estem preparant un programa sobre somnis. Busquem persones que recordin què somien i que vulguin protagonitzar un petit vídeo que farem recreant algun dels seus somnis. També haurien de venir al plató per fer una petita entrevista. Si us interessa aquest tema, si us plau contacteu amb mi. Gràcies! Maica.

                Comentario


                • #9
                  Hola, el meu somni..

                  ha sido de lo más cómico, pero a la vez "representativo" del estado emocional de muchas mujeres. Lo resumo casi hasta sintetizarlo. Es posible que no se coja el sentido, pero la clave de mi insconciente lo ha grabado con sonrisas y bajo esa perspectiva de dualidad.

                  El desarrollo de la escena está entre dos parejas heteros.
                  Ellos bastante torpones pero buena gente (estilo un chapuzas en casa) y amorfos ("furbol" y a dormir despues del kiki).

                  Ellas, algo mas "inteligentes?" e incoformistas con la vida sexual que llevan en sus matrimonios. Pero los quieren. (la vida tiene esos pequeños misterios..)(sonrio) Esta circunstancia tambien pasa entre las parejas les y gais).

                  La cuestión es que, como buenos vecinos, un dia uno de ellos va a pedir ayuda al vecino para colocar no se qué arreglo bricolajero en casa.

                  Las mujeres se quedan en una casa y los hombres en la otra. Total que de forma totalmente casual e inocente, quedan perplejas ante el descubrimiento de que se atraen.

                  De forma muy instintiva y compulsiva, comienzan a descubrir entre ellas, intimidades y debilidades que no pueden compartir con sus compañeros. Me recordó a una pelicula francesa que vi hace muchos años. El Felpudo.

                  No tengo ni idea de porqué ni por dónde, salen en escena, unas bolas de esas chinas o japonesas (debo reconocer mi ignorancia).
                  Una de ellas le enseñaba como funcionaban sumergidas en pleno extasis sexual a escondidas en una pequeña despensa de cocina.

                  De repente, aparece un monton de gente (estilo el Guateque de Peter Selles)(elefante incluido) que pasaba por allí, ..los maridos que volvian y dejaban las herramientas en el trastero, ..un@s niñ@s que debian coger un autobus para ir de colonias, ..unas amigas que habian organizado no sé qué y reclamaban con urgencia sus asistencias, etc etc.

                  Total.. que las pobres mujeres, enmedio del frenesi, se ven envueltas en medio de la borajine, intentando, disimuladamente recomponerse mientras acaloradas se dejan ir llevando, de un lado a otro cómicamente, sin poder escabullirse, con la mala o buena fortuna de que a la "aprendiza" no le dió tiempo de extraer las bolas chinas y anda entre tanto lio, con unos calores sexuales de wevarios. Sin saber si comerse al marido, a la amiga, al elefante o a todo el vecindario.

                  Os aseguro que no era un sueño sexual. He despertado sonriendo.

                  Hoy no he querido darle mas vueltas a esa realidad encubierta de muchas personas, hasta leer tu sueño.

                  Tampoco se muy bien porqué lo he descrito, pero allí está. Quizás para contrarestar con una sonrisa.

                  Saludotes para tod@s.
                  Lo expuesto en este texto como comentario es una expresión personal carente de intención vinculante. Únicamente un ejercicio del Derecho de expresión personal en libertad. Una opinión más. Sin más y sin menos.

                  Comentario

                  Trabajando...
                  X