Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Primera relació obertament gai en la família real britànica

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Primera relació obertament gai en la família real britànica

    El cosí de la reina d'Anglaterra, Lord Ivar Mountbatten, ha reconegut la seva homosexualitat en una entrevista i ha presentat a la seva parella

    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.jpg
    Lord Ivar Mountbatten al costat del seu amic Tim Munton en una recepció a Londres (Getty)

    Lord Ivar Mountbatten, primer de la reina d'Anglaterra, és el primer membre de la família real britànica que reconeix la seva homosexualitat. Mountbatten, de 53 anys, ha sortit de l'armari en una entrevista en el diari The Mail on Sunday.

    El seu nuvi és James Coyle, de 54 anys. La parella es va conèixer en unes vacances en la neu el passat mes de març. “Estic molt més feliç ara, encara que encara no acabo d'estar còmode públicament amb la meva homosexualitat”.

    “Al llarg de la meva vida, el meu problema no ha estat pertànyer a la família real, sinó la generació tancada en la qual vaig néixer”. “Actualment he decidit fer el pas perquè la societat comença a acceptar aquest col·lectiu”.

    Mountbatten es va divorciar de la seva esposa Penélope Thompson l'any 2011, després de 17 anys de matrimoni i tres fills. No obstant això, la seva família ha acceptat la seva condició sexual. “Les meves filles prefereixen tenir a un altre home a casa en comptes d'una madrasta”. Quant a Penélope, “ho porta bé”. “Som amics i Penny acostuma a anar a ioga amb James. És genial”.

    En l'entrevista, Mountbatten ha assegurat que “parlar d'això en públic és un gran pas. Fins a aquest moment he portat un estil de vida heterosexual, per la qual cosa viure amb un home és alguna cosa realment nou”.

    Font: lavanguardia.com
Trabajando...
X