Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

El meravellós món de les parafílies

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • El meravellós món de les parafílies

    Hi ha un article sobre les parafílies (perversions) a:

    http://www.entornomedico.org/salud/s...arafilias.html

    És un text estàndard sobre la posició del psiquiatres sobre el tema. A mi em sembla que el que mostra és la poca inteligència d'aquests pseudo-científics.

    A las parafilias, desviaciones sexuales o perversiones se definen como un patrón de conductas sexuales en la que la fuente predominante de placer sexual no es a través de la cópula heterosexual.
    Fantàstic. Segons això, la masturbació és una perversió mentres que violar a una persona del sexe oposat no ho és (sempre que hi hagi penetració, clar).

    Per desgràcia, va venir la correcció política a ficar-se amb les bones intencions dels loqueros:

    Esta es una definición que se acepto hasta hace algunos años, pero como la homosexualidad se le definió como una preferencia sexual en lugar de una parafilia, dejo de estar vigente.
    Així que:

    Actualmente las parafilias se entienden como las conductas sexuales, eróticas que no son comprendidas por la mayoría de las personas.
    No passa res. Si no podem ficar-nos amb els maricons ho farem amb els travestis i transsexuals. Bé, ja sabeu tots, coneixent-me a mi, que la transsexualitat és una de tantes "conductas sexuales, eróticas".

    Acabem amb un repte de futur:

    Tratar las parafilias es un reto para la psicoterapia, la psiquiatría, la criminología y otras disciplinas, la finalidad es que el paciente abandone la parafilia que hace daño a terceras personas como lo son la paidofilia, exhibicionismo, frouterismo, voyeurismo etc.
    Perquè és evidentíssim que l'exhibicionisme i el voyeurisme fant molt mal a terceres persones. La solució:

    Medicamentos como antisicóticos, antidepresivos o anti-androgénicos han dado buenos resultados en algunos pacientes. En la mayoría, el aislamiento social (cárcel) es lo único que evita se siga dañando a terceras personas.
    Tot sigui pel bé comú... Li hauré de dir al psicòleg del GAG que em tanqui a la presó (li serà fàcil ) abans no li faci mal a algú.


  • #2
    Patètic. M'he quedat intrigat amb això del frouterismo... ¿El frotar se va a acabar????

    Comentario


    • #3
      Vejam, he trobat informació a internet sobre fílies de les quals desconeixia el nom i m'he rigut una bona estona (bàsicament dels noms ridículs que els hi han posat no pas de la fília en sí que em sembla molt respectable):

      Escuchismo
      Excitarse al escuchar a otras personas realizando el sexo

      Espermatofagia
      Por la ingestión de semen ya depositado en la vagina (jo em pregunto: serveixen més orificis per als que fem sexe amb persones sense vagina?)

      Apotenofilia
      Por las amputaciones de otr@s o propias

      Dendrofilia
      Excitación por el contacto o visión de árboles y plantas

      Cohabitacionismo
      Convivir con objetos que te exciten


      Mecanoerotismo
      Excitación mediante vibradores, consoladores,... (i jo que em pensava que era excitar-te amb la Torroja)

      Ondinismo
      Excitarse dentro del agua


      Ara bé, la millor de totes les fílies que surten a la llista és aquesta, ja era hora que algú ho qualifiqués com la greu i perversa desviació que és:

      Abstinencia Preferir los estímulos imaginados a los reales

      http://www.humano.ya.com/suvoweb/iSexual.html

      Comentario


      • #4
        Originalmente publicado por rafel
        Patètic. M'he quedat intrigat amb això del frouterismo... ¿El frotar se va a acabar????
        Una altra joia de la pàgina que cito:
        Los frotistas sólo son pervertidos si éste es el único modo de que obtenga el orgasmo.
        Així que després d'anar al metro a frotar-te pots anul·lar l'efecte pervertidor follant-te a una persona del sexe oposat.

        Comentario


        • #5
          Originalmente publicado por rafel
          Dendrofilia Excitación por el contacto o visión de árboles y plantas
          Hum, aquesta em sembla altament esotèrica. Us ha passat o coneixeu algú que s'exciti amb la visió d'un arbust? Caldrà prohibir l'entrada dels nens als parcs?

          Comentario


          • #6
            Originalmente publicado por rafel
            Espermatofagia Por la ingestión de semen ya depositado en la vagina (jo em pregunto: serveixen més orificis per als que fem sexe amb persones sense vagina?)
            Molt popular entre els gays és el felching (diuen):

            FELCH
            (UK - v.)
            To suck or lick one's recently deposited semen from the anus or the vagina.

            Comentario

            Trabajando...
            X