Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Com és ser gai ara i com era en el passat: una xerrada entre un adolescent i un home de 78 anys

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Com és ser gai ara i com era en el passat: una xerrada entre un adolescent i un home de 78 anys

    Louis i Percy van parlar sobre com canviar la societat en 65 anys i les dificultats per sortir del clóset.

    Louis té 13 anys i Percy 78. Podrien ser nét i avi, però no els uneix cap tipus de llaç familiar. Només tenen en comú que tots dos són obertament gais i van néixer a Anglaterra. Avui els dos viuen la seva sexualitat sense por, però hi va haver una època, exactament 50 anys enrere, en que ser gai era un delicte al Regne Unit. Pel teen això sembla una història de l'inframón, però Percy ho va viure en carn pròpia.

    Convidats pel canal de YouTube TrentandLuke, Louis i Percy es van reunir per xerrar de les diferències entre ser gai en les dècades passades i ara. Els contrastos són abismals, en particular, perquè recentment en 1967 es va signar l'anomenada "Sexual Offences Act", una llei del parlament del Regne Unit que despenalitzava les pràctiques homosexuals en privat, sempre que fossin entre adults majors d'edat, 21 anys en aquest moment.

    "Crec que tens tanta sort que el món hagi canviat i puguis ser tu mateix", diu Percy en el vídeo. També explica que en una època, prèvia a l'esmentada llei, podien arrestarte si et trobaven dormint amb un home a casa teva. L'home està en parella des de fa 51 anys amb Roger, de 89.

    Louis, en tant, diu que no sabia que solia ser il·legal ser gai: "Mai ho havia sentit abans. Mai vaig pensar que la policia podia trucar a la teva porta i arrestarte per ser gai. És com un xoc. Em sorprèn com ells podien fins i tot dir que per estimar a algú, podies ser arrestat. Això em sacseja completament ".



    El adolescent
    compte també que tota la seva família el va recolzar quan va decidir sortir del clóset i va assumir la seva sexualitat sense conflictes. "Em vaig acceptar com sóc", diu. A Percy això li sembla increïble ja que parla de l'evolució de la societat.


    El vídeo tanca amb un consell del més experimentat i savi: "Sé sincer amb tu mateix. Posa't de peu per ser gai i tracta de fer que la gent entengui que el més important és que pots estimar a algú i no importa qui. L'amor és l'amor. Tracta de fer que la gent pensi més enllà de la seva pròpia esfera immediata perquè tots puguem ser veïns al món i no tenir enemics i ser solidaris ".

    Font:
    TN.com.ar
Trabajando...
X