Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Jimmy Somerville, Bronski Beat y The Communards

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Jimmy Somerville, Bronski Beat y The Communards

    Es curioso.

    El primer cassette que me compré (orginal) fue de The Communards. Para mí ha tenido mucho peso en mi etapa de adolescente.

    Pero lo que me ha dejado K.O. es descubrir ahora que el anterior grupo musical de Jimmy Somerville era Bronski Beat, y que era abiertamente gay y militante... y yo me pregunto... ¿como es que no sabía nada? ¿Como es que si sonaba tanto aquí, y aparecía en los 40 principales, no me enteré hasta mucho más tarde de su orientación sexual!!!!!

    Ah! Si! Eran otros tiempos!

    Os dejo el primer videoclip del grupo, que como podeis comprobar no había doble sentido...



    La verdad es que estaba para comerselo...

  • #2
    Sí que estava per menjar-se'l. Què mono.

    La veritat és que dels 80 hi ha una imatge molt frívola, però hi havia molta militància gai entre els artistes: Sylvester, Marc Almond, Jimmy Sommerville, Pet Shop Boys, Boy George...

    Sí que és cert que a Espanya aquests artistes no se'ls venia com "productes gai" i com que la gent no entenia les lletres, doncs els locutors de ràdio obviaven el tema i punt...

    Tots ells feien música de ball amb "missatge" i només que entenguessis les lletres tot era molt obvi no s'amagaven de res, a diferència de George Michael que estava superarmariat.

    Recordo que molts fans espanyols de Queen no es van creure realment que Freddy Mercury fos gai-bi fins que va morir de SIDA...

    Comentario


    • #3
      Originalmente publicado por rafel
      Recordo que molts fans espanyols de Queen no es van creure realment que Freddy Mercury fos gai-bi fins que va morir de SIDA...
      Què???? que Freddy Mercury era gai???? No-me-lo-puedo-creer. Però si tenia bigoti i tot.

      On anirem a parar... No, si al final resultarà que Mariano Rajoy és gai.

      Comentario


      • #4
        The Communards

        A mi The Communards en su tiempo también me gustaba mucho su forma de hacer música, pero a mi también me pasaba como a ti Mario, no se me ocurría que el tio fuese gay, sin embargo, el video-clip que has colgado, aunque no entiendas la letra en ingles no deja lugar a duda. Aunque a mi el tio físicamente no me gusta nada. Bueno, Nadia, es que tiene un olfato especial para estas cosas.
        Besos

        Comentario


        • #5
          Falsete

          Bueno, no os quiero engañar... pasarme por la cabeza que era gay, alguna idea si que me pasó por la cabeza...

          Y no es por que cantara todo el tiempo en falsete, tipo BeeGees, por que fue todo un shock para mí descubrir en una entrevista que Jimmy S. tenía una voz bastante grave.

          Comentario


          • #6
            I què em diueu de Marc Almond?

            Comentario


            • #7
              Per cert, Bronski Beat i Marc Almond van fer una col·laboració ultra-marica versionant el "I feel love" de Donna Summer:


              Editado por última vez por mario; https://www.amicsgais.org/forums/member/1-mario en 26 de April, , 16:48:19.

              Comentario


              • #8
                Mari.....

                Que mari...das! más artísticas y bien hechas. Oye es chuli colgar esto de los video-clips en la página web, podríamos abrir un forum de video-clip gays.

                Comentario


                • #9
                  anys 80, la millor dècada musical i gai

                  A mi personalment m'agrada molt el video d'en Jemmy Somerville, la història és bastant real i mostra com molts gais van haver de marxar de casa per poder viure la seva vida en llibertat, la resta de vídeos són una mica "petardos", però cal dir que eren vídeos força valents i trencaven amb els rols socials. A mi m'agraden els vídeos dels 80 perquè normalment t'explicaven una història, ara no n'entenc res, però sobre gustos....
                  petonets

                  Comentario


                  • #10
                    Originalmente publicado por Miki
                    ara no n'entenc res
                    Són coses de l'edat Miki, que ja ens fem grans...

                    Comentario

                    Trabajando...
                    X