Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

De David a Brigitta, de carnisser a transformista

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • De David a Brigitta, de carnisser a transformista

    Briggite.jpg
    El David Cano i la Brigitta Lamoure.

    La dura història darrere el personatge que triomfa a Betevé

    “Sóc Brigitta Lamoure, elegant i amb glamour. Presentadora encisadora, actriu amb l’ull ben viu, artista i cupletista del gènere de revista, locutora i reportera, animadora, subtil, picant i divertida”. Així és Brigitta Lamoure, el personatge amb perruca rosa que triomfa a Betevé al programa ‘Codi de Barres’. Però qui és la persona que hi ha al darrere? És el David Cano, té 45 anys, viu entre l’Hospitalet de l’Infant i Barcelona, havia treballat 19 anys de carnisser i ara és pràcticament l’únic transformista de la ciutat que pot treballar-hi exclusivament.

    El David ha parlat amb Albert Om de la seva vida més enllà de la Brigitta i la perruca rosa. Una vida que, precisament, no ha estat de color rosa. Una mare que el va abandonar només néixer, un pare que se’n va desentendre i una madrastra cruel són les tres persones que van marcar una infància molt difícil. El David explica com el castigaven arbitràriament a dormir en un lavabo tota la nit i com el van fer fora de casa sense recursos i sense saber com es podia guanyar la vida.

    Amb el temps, però, es va sobreposar a totes aquelles adversitats, va trobar el seu actual marit i ha aconseguit ser artista, tal com havia somiat des de petit.

    "Ara he fet una família. Abans no, perquè la cigonya em va deixar en una família equivocada, el dia que la trobi et juro que la faig estofada"


    "He treballat 19 anys de carnisser. Ha estat dur perquè no m’agradava la professió, jo volia ser artista. Vaig fer de la carnisseria el meu teatre"


    "Tota la vida ha estat una lluita per sentir-me estimat i per poder-me dedicar a fer d’artista i això ho he aconseguit fa res. Per això estic tan agraït"

    Escolteu la història sencera del David Cano tal com l’ha explicat a Albert Om.
    Aquí podeu veure part del "muntatge" que es fa la @BrigittaLamoure, transformista de @beteve . Ella ha parlat amb l'Albert Om per explicar-li qui hi ha sota la perruca rosa. https://t.co/cCPBwLXiSx pic.twitter.com/n0Gwl2OYqJ
    — Islàndia RAC1 (@islandiarac1) 25 d'abril de 2018

    Font:
    https://www.rac1.cat/programes/islan...Yk0Z2WjBICFl0I
Trabajando...
X