Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Conferència desconcertant

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Conferència desconcertant

    En les jornades del XX aniversari de la coordinadora, la conferència de Dan Wohlfeiler em va decebre.
    En Dan el van presentar com un eminència, de qui podriem aprende molt. No va ser així; no em va aportar res de nou. Més aviat em va fer adonar-me del que no hem d'imitar i que ell està posant en pràctica a San Francisco.
    El que es fa a San Francisco per reduïr la infecció per VIH a les saunes, per exemple, és: Primer un s'ha d'identificar a l'entrada i signar tot seguit un document conforme et compromets a no practicar sexe de risc dins el local. A més, arreu de l'establiment està ple de cartells disuasoris, i no hi ha cabines per fer sexe a la intimitat amb el teu acompanyant, ocasional o no. El sexe s'ha de fer a la vista de tothom (a la sala gran), actuant així de fiscals els uns amb els altres. S'ha demostrat, segons en Dan, que així és més difícil practicar sexe de risc.
    Aquesta actitud autoritària (tenir-se que identificar...) sabem que es dóna als EUA. Allí el concepte d'autoritat sempre s'imposa al dret individual, a diferència d'Europa on el dret individual té una major consideració.
    Però a més d'això, el fet d'impedir el sexe a soles (no a tothom li agrada donar espectacle) afavoreix una major promisqüitat i el sexe en grup, que són alternatives respectables però que mai haurien de contemplar-se en detriment del sexe a dos. Senyor Dan, tot no val per aconseguir un objectiu!

  • #2
    Albert, estoy de acuerdo en gran parte contigo, lo que si te quiero decir es que especialmente en Catalunya y después en el estado españoy Dan fue quien introdujo los talleres de sexo más seguro y eso en su momento e incluso en la actualidad fue un avance importantisimo en la lucha contra el VIH/Sida, y vete saber tu cuantas infecciones ha frenado.

    Por otra parte, estoy de acurdo contigo en que pedir los datos a las personas no poder tener intimidad es una medida en la que estoy en desacuerdo, pero, aclaro que sólo pasa en San Francisco porque allí el 50% de los homosexuales está infectado lo cual es un número altisimo y el miedo o la psicosis les ha llevado a tomar esas medidas cosa que no justifico pero en otras ciudades no es así.

    Sin embargo hizo una aportación muy interesante las interveccines personalizadas, es una manera de llegar a personas que nunca llegaría el gobierno o las asociaciones. Sin pedirte nada cuando vas a una sauna imaginate que el que te vende la entrada te explica ¿Qué es el VIH/Sida? y ¿Cómo evitarlo?. Quizás tuviese su efecto. Además es un clima de más intimidad en que la persona puede preguntar sus dudas.

    Y después, también otra aportación que aquí nadie remarca pero la importancia de los seropositivos/as en la prevención, quizás son las más concienciados de todo porque saben lo que es sufrirlo en su propia carne y utilizar el condón y no infectar a los demás. Aquí nunca se ha dicho nada del tema. Aunque halla por ahí algún resentido/a que otro/a. En fin que también ha tenido una parte muy interesante y lo que no nos ha gustado también creo que es interesate para que no pase aquí. Saludos

    Comentario


    • #3
      Jo no tinc una posició definida sobre el tema, però el Benito i jo vam escoltar recentment un al·legat en contra del sexe segur. El cas és que qui el feia és una persona compromesa en la lluita contra la sida. Així que el tema del sexe segur potser no està tant clar com sembla. Pràcticament tothom proclama la necessitat de l'ús del condó però sembla que la processó va per dins i la gent no s'atreveix a manifestar el que realment pensa.

      Bé, el que sí que diria és que tota aquesta discusió mostra el grau de falocentrisme i poca imaginació que hi ha en la sexualitat. Vaja, que el gais penseu amb la polla (en la polla i amb la polla, ).

      Comentario


      • #4
        En Resposta......

        Estic Amb La Nadia,ja No Entro En Debatre El Col.loqui Del Passat Dissabte,amb El Sr,dan,ja Que No Vaig Tindre La Posibilitat D,asistiri,...pero Si Nadia,tens Tota La Rao,malgrat Tot El Gay,sempre Pensa Amb La "polla"com Diuen Les Dones Mes Agossarades,sempre Pensem En Aquest Atribut Magnific (en Major O Menor Mida)que Ens A Donat El "celestial",nomes Dir,que Si, Es Una Pena No Ficar Avegades Els Sentiments I Les Raons Pel Devant De Tot I Ens Portarien A Fer Millor Les Coses,sobretot Les Relacions Amb Els Altres. Tant De Bo Arrivi El Dia En Que Tots Els Gays,no Mirin Nomes Fisic E Imatge,(semblen Un Colectiu De Homes Anunci)i Pensin Que La "polla" A Mes De Per A Follar,tambe Es Un Element Fisic De La Nostra Anatomia Que Si No El Fiquessim Al Cap,quan Veiem A Un Tio,possiblement Les Coses Aniriem Millor En Materia De Comunicacio I Sociabilitat. Pequem De Mirar Sempre Cap Al Entrecuix Quan Coneixen Un Tio Que Ens Agrada O Ens El Presenten.....senyors,,,,,que No Som Ties.......d,acord Que Potser Tenim Un Grau Mes De Proximitat Al Sexe Femeni En Quan A Sensibilitzacio I Tot El Rollo,,,pero Aquestes Accions,petites I Malinterpretades Accions,ens Han Fet Molt De Mal Davant Els Hetero,la Majoria Dels Quals Ens Veuem Perversos I Com No Nomes Amb La "polla Al Cap". Em De Evitar En El Possible, Caure En El Parany De Pensar Amb La "polla"es Pot Fer,si, Pero Mes Disimuladament I Dissuasoriament,potser En Moments De Mes Intimitat,o Quan Hi Ha Mes Aproximacio Aixo Que En Diuen "feeeling",es Dificil...tant De Bo...pero Poc A Poc, Podriem Evitar Prenent Una Mica Mes De Classes Magistrals,sobretot La Gent Que Ja Porte Molt De Temps En El Ambient,que Sens Classifiques Tant I Tenir De Estar Sempre Justificantse En Tot Allo Que Fem O Diem,malhauradament I Els Temps Que Corren,tenim La Llibertat De Expressio Molt Limitada I Controlada De Alguna Manera,encara Que Soc Conscient Que Els Col.lectius Fan D,allo Mes Be I Amb Fermesa La Seva Tasca Solidaria Amb Tot El Que Te A Veure Amb Gays,lesbianes I Transexuals...bravo...pero La Meva Evidentesa Em Diu,que Encara Hi Ha Molt A Pelar.de Segur Que Molts (o Pocs) Que Llegueixin Aquest Rotllo De Mig-reivindicaio Pensaran Que Estic Sonat O Se M,en Va L.olla,..no Senyors Res Mes Lluny De La Realitat, Els Temps,les Persones,la Societat En General M,ha Obert Els Ulls Ja Fa Molt De Temps....de Que El Cami Es Llarg I Tortuos,i Que Per Molt Que Fem I Diem Sempre, Sempre,ho Hem De Justificar Tot.........ho Vcaig Dir En Una Conferencia I Torno A Dir El Mateix, Al Hetero,no L,hi Agradem...en El Fons Els Hi Fa Gracia El Tema Gay,sense Veure Les Seves Consecuencias Mes Dificils I Traumatiques...ja Ho Diu El Lema "lo Rosa Viste",fixat Quin Concepte De Nosaltres....es A Dir Tota La Cultura Homosexual,per Enterra,resumida En Un Color (bonic Es Clar)pero Que No Deixa De Referenciar,que Encara Estem A La Distancia I Al Gheto,nomes Servin,per Distreurels,i Consumir En La Major Mida Possible.....no Ens Enganyen,,senyors,som Molt Bons Consumidors De Tota Mena,pero Tenim Sentiments,tenis Moltes Despeses ,tenin Problemes A La Feina,amb Els Veins,anem A Comprar El Pa ,el Diari...cagem I Pixem (en Perdo)com Qualsevol, Que Fgem De Dolent ,doncs Jo Us Ho Dire...que Ens Anem Al Llit Amb El Mateix Sexe Que Nosaltres, Es A Dir Amb Homes.......aqui Be La Part Que A L,altra Part De La Societat,civil,politica I Eclesiastica.....ja No L,hi Fa El Pes.....com Els Hi Molesta Es Fiquen Una Venda Als Ulls....i Aixo Si Passa El Temps I Anem Fem I Anem Fe,...o Ens Anem Justificant I Justificantttttt.........ja N,hi Ha Prou "stablishment Dels Collons".....que La Diferencia Es Que Ens Agraden Els Homes,,,,,i Ja Esta......suposso Que Es Allo De "tiempo Al Tiempo...."

        Comentario


        • #5
          Nadia, la verdad es que estoy totalmente de acuerdo contigo, de que estamos una cultura falocentrica ya no hace falta ni discutirle se ve cada día incluso en las revistas. A las personas les falta imaginación en el sexo también es cierto, a pesar de que hay Kamusutras para gays y héteros. Lo que también es cierto es que hay relajación con el preservativo y algunas personas si no follan a pelo no se sienten comodas. No quiero crimanizar a nadie, pero se evitarían muchos dolores de cabeza si cambiaran actitudes. Y Dam conto lo que pasaba en la ciudad de San Francisco, también es de agradacer su sinceridad por si algún día vamos allí, ya sabemos lo que no encontraremos o a donde ir.

          Comentario


          • #6
            Matisos

            Jo penso que el fet de que en Dan fes una tasca innovadora en el seu dia (en el passat) no justifica ni l'eximeix de que ara ho estigui fent malament.
            També penso que no té massa sentit acusar el mal de tot al falocentrisme existent. La sexualitat se centra en gran mesura en el falo. Aquesta és la realitat i sempre ha sigut així. És una tendència natural. Encare que estigui bé potenciar altres alternatives sexuals, no tenim perque desprendre'ns del valor del falo. O és que ens volem enganyar a nosaltres mateixos?

            Comentario

            Trabajando...
            X