Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Ahir responsable Programa per al col·lectiu gai, lesbià i transsexual

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Ahir responsable Programa per al col·lectiu gai, lesbià i transsexual

    Benvolgudes companyes i companys,

    Avui he estat nomenat per la Hble. Consellera Carme Capdevila director del Pla per al Col·lectiu de Gais, Lesbianes i Transsexuals del Govern de la Generalitat. Aquest nomenament m’omple de ganes i il·lusió i el visc com un reconeixement personal a molts anys de dedicació a l’alliberament de gais, lesbianes i transsexuals des de l’àmbit social primer, i el polític després .

    Aquesta il·lusió però ve esperonada encara més pels reptes que tenim plantejats de temps ençà i pels nous horitzons que el canvi social permanent ens obliga a respondre: la salut, l’educació, l’acció social, l’associacionisme, l’esport, la comunicació i tants d’altres temes del Pla aprovat pel Govern en la darrera legislatura i fruit d’un acord ambiciós i de progrés com era el Pacte del Tinell.

    Moltes de vosaltres em coneixeu d’aquesta darrera trajectòria com a representant d’un dels partits que donen suport al govern, d’altres d’abans quan la meva militància social la feia a Girona i amb alguns ens coneixem poc. Amb els qui tenim un major coneixement sabeu que tinc una bona capacitat de treball, i que aquest és un valor que preuo amb desmesura compteu doncs que faré tot l’esforç perquè el nostre àmbit rebi el major desplegament dins i fora del Govern.

    L’entesa és un altre dels elements que valoro i doncs posaré tots els esforços per arribar a les solucions més satisfactòries per a tothom. Quedo per tant a la vostra disposició per aprofundir en els projectes que poguéssim endegar en comú.

    Finalment voldria donar les gràcies als anteriors responsables del programa que han sofert les vicissituds de la situació política i de la dinàmica administrativa perquè tots ells han primat el Pla per damunt d’altres interessos amb l’objectiu d’assegurar que aquesta oportunitat històrica de “governar” les polítiques de gais i lesbianes, pionera al món, sigui un èxit. Amb el mateix afany que en Jordi Samsó, l’Eugeni Villalbí i en Màrius Tàrraga intentaré assegurar un bon govern del nostre àmbit.

    Gràcies i fins aviat.
    Xavier Verdaguer i Ribes
    Responsable del Programa per al Col·lectiu de gais, lesbianes i transsexuals
Trabajando...
X