Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Hola!

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Hola!

    Hola nens, com esteu?
    He assistit a les dues últimes activitats del GAG i avui també ens hem vist a la mani contra l'Esglèsia. Com el José Benito em va dir que tenieu aquesta web, doncs m'he apuntat i em presento. Jo em dic Nadia i no soc gai sinó transgènere però suposo que puc participar igual al fòrum. Bueno, ja ens anirem veient.

    Petons,


  • #2
    Hola Nadia,

    Estamos encantados/as de tenerte entre nosotros/as, nos gustaria que participases, y decir todo aquello que consideres oportuno. Y te animamos a que asistas a nuestras actividades y por supuesto participar en el foro.
    Saludos:
    JB

    Comentario


    • #3
      Benvinguda al GAG!!!!

      Hola Nadia, m'alegro que t'hagis decidit apuntar-te ak fòrum del GAG, ja trobaràs que esta en els inicis, però segurament participarà tanta gent com el fòrum que coneixem nosaltres dos.
      A veure si vens a Reus, que segur que ens ho passarem molt be!!!! Vinga guapa anima't, ja veuras que la gent es bastant maca (hi ha excepcions però no s'ho diguis a ningú, que quedi entre nosaltres)......
      Que m'estic liant, per variar, que bueno m'alegro veure't per aquí.

      Molts petons!!!!
      Nunca seas el eslogan de nadie,
      porque tu eres poesia.

      Comentario


      • #4
        Hola ejxg,
        Tinc una pila de fotos de la mani del 26. Tu surts en algunes (portaves la L a la camiseta, no?)
        Si, ja estic decidida a venir a Reus. Com funciona lo de la inscripció?

        Petons

        Comentario


        • #5
          Calçotada

          Hola Nadia!

          Para el fin de semana en Reus hemos quedado a las 11:30 de la mañana en Sants-Estació, delante de las taquillas de RENFE. El alojamiento nos lo proporciona gratuitamente el Grupo H2o de Reus, hemos de pagar el billete de RENFE que cuesta 11 € ida y vuelta. Y la Calçotada que será el domingo en Valls y cuesta 25 €, pero esto lo cobra el grupo de Reus el mismo domingo. Saludos y te esperamos el sábado. Ya te hemos inscrito.
          JB

          Comentario


          • #6
            Gracias JB,
            nos vemos el sábado.

            Comentario


            • #7
              ;-p

              Hola Nadia, si jo portava la L de transsexualitat, un orgull portar-la. Encara que després els tipics comentaris que no entenc (per ser una dona si que tens barbar, o si que funcionen bé l'hormonació,....., és a dir, tonteries). Em fa molta ilusió veurem, si pots portar-les a l'excursió que tindrem molt de temps de mirar-les.

              Petons, i ens veiem tots en Sants a les 11:30 demà,.... aneu abrigats perque diuen que farà molt, molt de fred,.... ;-P
              Nunca seas el eslogan de nadie,
              porque tu eres poesia.

              Comentario

              Trabajando...
              X