Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Sí a la pluma

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Sí a la pluma

    Sí a la pluma
    Juan Luis Merida



    Hay veces que parecemos gilipollas, con la pluma y los complejos. Me encuentro que, tener pluma, está peor visto entre los homosexuales que entre los heterosexuales. Allá donde vaya, allí donde lea o hable, la pluma está mal vista.
    Ayer me di un paseíto virtual por una página de contactos y rápidamente advertí que la pluma no cotiza en bolsa. Ahora parece que entre los homosexuales eso de ser afeminado no está de moda, no es “cool”, si es que alguna vez lo fue. Es cierto que algunos usuarios de estás paginas están más cerca de parecerse a Beyonce que a Javier Bardem, pero no acabo de entender ese rechazo frontal hacía la gente que tiene pluma. Todo el mundo busca lo mismo: gente simpática, de buen rollo, alguien con quien hablar y sin plumas. Y también acabamos describiéndonos a nosotros mismos de la misma forma: somos simpáticos, extrovertidos, amigo de nuestros amigos,… vamos un aburrimiento.

  • #2
    Va, avui dic la meva...

    jo penso que hauriem de distingir entre la ploma "natural" i la ploma "artificial"... M´explico... Personalment, a mi no em fa res si un gai té ploma sempre i quan sigui la seva veritable naturalesa, òbviament, ell no pot lluitar contra això i no té per què fer-ho, és la seva essència i punt... Això la anomeno "ploma natural"... Ara, aquell homo que exalta aquesta peculiaritat, que sobregesticula, que crida afeminadament fort, que sobreactúa, per tal d´adquirir l´energia o la atenció de tots els que li envolten, la resta, per defensa pròpia, marxaran d´ell, no estaran disposats a seguir-li el joc, això és el que jo anomeno "ploma artificial", aquest individu no es mostra autèntic, és com una Victoria Beckham en gai i inspira rebuig... És, naturalment, una actitut equivocada i crec que molts gais que han optat per aquesta via, haurien de reflexionar si aquesta opció els hi convé o no...

    Comentario


    • #3
      Estic totalment d'acord amb el Josep, una cosa es tenir ploma i l'altre passejar-se per la discoteca a 120 km/h com si tothom s'hagués de fer a un costat perque s'apropa la reina divina, que crida i balla com ningú, que porta roba ridícula, els pantalons (o la faldilla en algún cas) més ajustats que la pell, la cara plena de maquillatge... jo crec que és aquest tipus de ploma la que la gent realment repudia.

      Comentario


      • #4
        Forum

        Os invito a seguir con este diálogo en el Forum del diálogo en el apartado La Pluma, si pincháis encima de la palabra ya se os abre, además podéis ver unas cuantas opiniores recogidas.
        Saludos

        Comentario


        • #5
          Sin duda resultará enriquecedor

          Comentario

          Trabajando...
          X