Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

molt content

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • molt content

    Estimats amics i companys del GAG.

    estic realment emocionat i molt feliç per aquesta nova pàgina del GAG. Com a fundador i primer president d'aquesta entitat us vull felicitar per l'esdeveniment. És una cosa que es va lluitar quasi des del principi del grup, i ara s'ha fet realitat. Bé, us desitjo de cor que passeu tots un bon estiu, i no us "cremeu" cap cosa que desprès no pugueu......
    Un peto per a tots/totes.


    Xavier Farré

  • #2
    Felicitats per la iniciativa.

    Estic segur que la nova web animarà a nova gent a venir, als que ja formen part del GAG a conectar-se a internet i a compartir la informació d'una manera divertida i eficient.



    No us oblideu de fer els vostres suggeriments!

    http://www.amicsgais.org/forums/forumdisplay.php?f=6

    Comentario


    • #3
      Yo también estoy seguro que la nueva web será una proyección muy grande al exterior del GAG, por eso quiero felicitar a Mario, su diseñador, por todos los esfuerzos que está haciendo con nosotros por sacar este proyecto adelante.
      Besos
      José Benito

      Comentario


      • #4
        Ala Benito!

        Ala, Benito!
        No puedo soportar las flores antes de tiempo!

        Gracias por tu animo.

        Comentario


        • #5
          Felicitats Master king

          Vull felicitar el Mario per la seva tasca i la creació de la nostra nova web. Ets tot un geni informàtic. Esperem que ara la gent s'hi connecti i hi participi activament en les diferents seccions. Un petó ben fort

          Comentario


          • #6
            vancara's fan

            Ja m'agradaria ser tant geni informàtic, com tu d'espontani i imaginatiu a sobre del escenari.

            (sense cap dubte, això sembla un jardí )

            Comentario


            • #7
              hola

              hola! solo queria felicitarte por la iniciativa y espero que tenga el exito que todos desamos.

              Comentario


              • #8
                Yo también te felicito. Encontré ayer en la discoteca Aire el folleto de la organización y me he animado a visitar la web, y em parece que está muy bien. Yo ya me he apuntado a la pagina y estoy investigando la web.jejeje.

                Comentario


                • #9
                  Recordatorio

                  De todas formas os quiero recordar que de momento no le hemos hecho publicidad a la web y estamos dando los últimos toques, y todas las sugerencias son bienvenidas, no teneis más que escribir en el apartado de propuestas y sugerencias, lo que si se puede hacer mientras no hacemos la campaña de publicidad es recomendarla a amigos. Un abrazo

                  Comentario

                  Trabajando...
                  X