Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Eurovision Song Contest Kiev 2005

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Eurovision Song Contest Kiev 2005

    Hoy es la semifinal! A Ver si votamos todos por Luminta Anghel & System. La letra de su canción habla de dejar intentar, que la persona a que ames también deje al menos intentarlo, aunque salga mal, pero que no se vaya, muy general, pero yo la interpreto por la parte que me toca en mi IDENTIDAD!

    !*+PUS PUS+*!

    La letra:

    "LET MY TRY"

    When I find you in my dreams
    You always try to run away
    It doesn't look it, but it seems
    You still take my breath away

    And when I try to ask you why
    We couldn't give it one more try
    I can't find you anywhere
    You're not there

    Let me try, let me try
    I don't wanna say goodbye
    I will find a way to make you stay
    Just let me try

    Looking back, I realise
    We are learning from mistakes
    I can see it in your eyes
    I can feel your heart, it breaks

    But when I try to ask you why
    We couldn't give it one more try
    I can't find you anywhere
    You are not there

    Let me try, let me try
    I don't wanna say goodbye
    I will find a way to make you stay
    Just let me try

    Let me try, let me try
    I don't wanna say goodbye
    I will find a way to make you stay
    Just let me try

    Let me try, let me try
    I don't wanna say goodbye
    I will find a way to make you stay
    Just let me try

    Let me try...
    I will find a way to make you stay
    Just let me try


  • #2
    Romania!

    Hay me deixat que el pais es ROMANIA!

    Comentario


    • #3
      Genial!

      Es Van Classificar! Visca! Ho Va Fer Genial! (romania)

      Comentario


      • #4
        Victoria de Grecia

        Es discotible que la millor cançó fos aquesta, per mi Malta, si fos la noia delgadeta i mona hagues guanyat de lluny, però ja sabem que aquí vent més una imatge que la cançó en si.
        Espanya previsible que quedes tant malament, gràcies a Portugal i Andorra, que si no ens quedem sense cap punt, gràcies al nostres veins, petonets.....
        Bueno, crec que aquesta gala ha sigut la pitjor que he vist a la meva vida, tant en qualitat de les cançons com a espectacle, deixa molt de dessitja.

        Petons!!!
        Nunca seas el eslogan de nadie,
        porque tu eres poesia.

        Comentario


        • #5
          La De Malta tb era bonissima

          la de malta tb era bonissima per això va kedar 2a!
          De totes maneres trobo molt fort que DESPINA BANDI s'hagi presentat per Grècia amb un nom ocult...Ho trobo molt fort. clar que va guanyar era indiscutiblement segur, encara aixI LET ME TRY va kedar 3a! o sigui que molt Be!
          La gala encara no l'he vista però suposo que no decepcionarà, ja que vaig veure l'actuació de ROMANIA i GRECIA i ho van fer genial. Crec que la gent que no segueix EUROVISION sovint no sap molt del tema... La gala com cada añ...

          PUS PUS!

          Comentario


          • #6
            Expediente X

            Jo la vaig deixar de seguir cap al... 1978?

            Que segueixi existint em sembla un fenòmen paranormal. O potser hi ha alguna força obscura al darrere?
            Bueno, podeu destrossar-me per no ser eurovisiva; no oferiré resistència .

            Y Raul, felicitats!, que en facis molts més. 27... quien los tuviera .

            Molts petons a tots,

            Nadia

            Comentario


            • #7
              Matar a qui???

              Nadia, gràcies per felicitar-me, és un gran honor que t'hagis enrecordat.

              Per altre part, cadascú té els seus gustos, si no recordo malament en 1978 va guanyar "Avanivi" no se exactament com s'escriu, però ja m'heu entés, representant a Israel, tot política. Perque dic això, perque anava guanyant Beti Misiego, y l'última votació era la d'Espanya. I clar,... per una vegada tenim que ser honrats, juas, juas,....
              Suposo que va decepcionar una mica. Com tot concurs ha tingut la seva època oscura, en la qual la gent la seguia molt. Des de casa som molt eurovisius, doncs sempre l'he seguit sempre junts i dient a veure qui podria guanyar. L'any de Dana Internacional amb Diva va ser l'ostia, encara anava a l'uni i va suposar un gran esdeveniment.

              Petons Nadia!!!!
              Nunca seas el eslogan de nadie,
              porque tu eres poesia.

              Comentario


              • #8
                Eurovisió Forever

                A mi personalment m'agrada molt Eurovisió, a casa meva sempre l'hem seguit. Tot i això crec que el festival d'aquest any ha perdut bastant, no sé, als anys 80 hi havia més qualitat i diversitat, ara la majoria de països canten en anglès. El festival hauria de tornar als seus orígens. Enguany la cançó que més m'ha agradat ha estat la de Malta i la de Romania, també les del final eren bones, com la Serbo-Croata que recordava molt ABBA. La guanyadora no és cap meravella, però me n'alegro per Grècia. També crec que uns dels problemes de l'Eurovisió és que s'ha polititzat bastant.

                Comentario


                • #9
                  Yo flipo!

                  Pero a veure com que amb anglès???

                  Pero si el meu pare es queixa de que tot son petits països orientals que les cançons són folclore???

                  Crec que aquest festival hi ha hagut mes DIVERSITAT QUE MAI...

                  Crec que molta gent no ha seguit EUROVISION als ultims anys.

                  LO FORT ES LO DE DESPINA BANDI, es que ningú se n'ha DONAT COMPTE??¿?????

                  De política sempre n'hi ha, i si no perque ens queixem, quan ESPAÑA només la van votar PORTUGAL, ANDORRA i FRANÇA. Reflexionem-hi, que som els primers en fer política. NO LA CRITIQUEM.

                  Tot en aquesta vida és política. Però tb estic dacord amb la classificació final, doncs els vots que decideixen el campió son els 7 y els 8, i aquests si que son verdaders.

                  A VEURE SI LA SEGUIM!

                  PUS PUS!

                  Comentario


                  • #10
                    I la OTI que?

                    La cosa política en l'Eurovisió hi ha estat sempre. Els països cutres (Espanya, Portugal,...) sempre es votaven entre ells, etc.

                    Per cert, que se'n va fer del Festival de la OTI? mentres que l'Eurovisió va entrar en decadència a partir de cert moment, la OTI ha estat un festival lamentable des del seu principi. I això li dóna el seu especial, umm, atractiu. Els moments més baixos d'aquesta arma de destrucció massiva que s'anomena canço lleugera corresponen a actuacions en aquesta gala.

                    Nadia

                    Comentario


                    • #11
                      Això on esta l'OTI

                      Áquesta pregunta em faig molt subint. Aquest concurs, l'etern decadent de la música de parla castellana. L'etern concursant com era Francisco, crec que no és volia presentar ningú més.
                      En Marc Lluna fill d'en Diango va ser un dels guanyadors que més em va agradar. Però millor deixar l'OTI així morta, perque fer el rídicul en dos concursos, aquest cop pel PP seria massa fort, i no crec que el podría soportar el meu petit i jovenet cor, juas, juas, juas,... ().
                      Amb Rosa d'Espanya va morir la meva ilusió pels concursos,... crec que mai podràn guanyar Eurivisió ni cap altre concurs.....
                      Però bueno, sempre et pots riure del patetic espectacle que donen,... una pregunta sap algú que feia aquell tio darrera de les representant espanyoles d'aquest any movent el braços????

                      Vinga petons.
                      Nunca seas el eslogan de nadie,
                      porque tu eres poesia.

                      Comentario


                      • #12
                        Nunca mais

                        Fa poc s'ha fet una gala per celebrar els 50 anys del Festival d'Eurovisió. Aquesta és una notícia que jo rebria amb la mateixa impavidesa que els terratremols a l'Iran, les inundacions a New Orleans o la fam a Etiòpia, si no fos perquè un habitual d'aquests fòrums em va obligar a empassar-me-la completa. Encara tinc malsons on apareixen dos individus amb una horrible vestimenta blava fent uns moviments raríssims.

                        Resumint, si algú encara troba atractiva la idea d'un munt de guiris borratxos agitant banderetes davant d'una pila d'inadaptats socials que es fan passar per cantants és que encara han de canviar moltes coses en aquesta societat. Però, és el GAG la millor plataforma per conseguir aquests canvis? me temo que va a ser que no...
                        Editado por última vez por nadia; https://www.amicsgais.org/forums/member/33-nadia en 30 de October, , 16:33:08.

                        Comentario


                        • #13
                          Eurovisió forever

                          Doncs jo sóc un defensor d'eurovisió, crec que ja forma part de l'imaginari gai, encara recordo cançons del festival que van marcar la meva adolescència com lady, lady..., o bé, la de Céline Dion: Ne partez pas sans moi. No sé que faria sense eurovisió, a més a més no crec que faci mal a ningú, és només un cop l'any i ens permet està més units amb els nostres germans, el que no m'agrada tant del festival és la moda que s'ha imposat ara de cantar en anglès quan la gràcia del festival era poder sentir llengües llunyanes que sense el festival no podríem sentir. Nadia t'hauries de relaxar una mica, et recomana veure eurovisió aquest any.

                          Comentario


                          • #14
                            Sí que fa mal, Miki, que ho veuen els nens petits i seus pobres cervellets estan desprotegits contra aquesta agressió. Tu mateix dius que va marcar la teva adolescència. Doncs mira com has acabat...

                            I lo de la meva relaxació s'arreglarà quan trobi un home de veritat i em folli com Deu mana i no veient programes esperpèntics a la tele.

                            I ja he arreglat la ela geminada (o hauria de dir el·la geminada?) tot i que Pompeu Fabra deia que en el cas de l'Eurovisió s'ha de dir cel·lebrar perquè el mateix festival ja és un error ortogràfic, lèxic, gramàtic i semàntic.

                            Comentario

                            Trabajando...
                            X