Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

De Que Van Ahora Los Tios

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • De Que Van Ahora Los Tios

    Ahora se ve que de moda se ha puesto la frase: "TE MERECES ALGUIEN MEJOR QUE YO". Estic fart de que els tios vagin enamoran-te per després deixar-te amb la mínima excusa. Diente que tu necessites algú millor. Potser no compta la opinió pròpia o que? De que van? La veritat, no ho sé... Però el que si sé és que s'ha akbat la idea de tenir parella...Quina decepció...

  • #2
    Originalmente publicado por ochkami
    de moda se ha puesto la frase: "TE MERECES ALGUIEN MEJOR QUE YO".
    Aquesta excusa és de lo més lamentable que hi ha. Clar que si algú encara és capaç de fer-la servir, potser si que és certa...

    Nadia

    Comentario


    • #3
      Clar!

      Com no ha de ser certa? Si t'estan deixant, com no s'ha de mereixer algu millor la persona deixada?

      !*+PUS^PUS+*!

      Comentario


      • #4
        Excusas

        No has pensado Robert que puede ser una excursa como otra cualquiera para dejar a alguien, lo que pasa es que hay falta de valentia para decir la verdad a la cara un reflejo de las inseguridades del personal. No sé es lo que de repente se me viene a la cabeza.

        Comentario


        • #5
          Jo no sé de què van

          Jo sincerament, ja no sé ni de que van, jo penso que els joves d'ara són una demostració de la societat actual i dels estereotips socials: viu ràpid, consumeix, sigues el millor, valora la façana i després no t'aferris ares perquè no has de patir, els altres tant se val, però tu has de ser egoïsta i aconseguir tot sense posar-te mai en la pell dels altres. No sé pas on arribarem, a una deshumanització total

          Comentario


          • #6
            És la típica excusa patètica... és fer passar una decisió egoista (et deixo perquè em dóna la gana) per una decisió altruista (et mereixes algú millor), diguem que és una manera de no assumir les responsabilitats.

            Per això jo no veig en sí dolent ser egoista, el dolent és la insinceritat i la hipocresia. Per mi el dolent és fer passar els motius de les teves accions per altruistes quan en realitat són egoistes.

            Comentario


            • #7
              Gracies!

              Sense comentaris. Gràcies!

              Comentario


              • #8
                Broken heart

                No oblidem la traducció al català:

                "TE MERECES ALGUIEN MEJOR QUE YO"

                --->

                "Et dono la patada i encara et faig un favor"

                Nadia
                Sense ànims de burxar en la ferida .

                Comentario


                • #9
                  Traducció simultànea

                  Nadia la millor traducció és:
                  " T'escopo a la cara perque m'agrada un altre tio, que és millor que tu, juas, juas,.... "
                  O " Solament estava amb tu perque em donaves pena."
                  O " Folles de pena així em vaig a buscar un altre."
                  O " Nen mirat al mirall jo soc massa per tu."
                  Podem trobar moltes d'aquestes,... però quina és vol escollir?
                  Això va a gust del consumidor.
                  Lo millor no és donar pena queixant-se.

                  Petonets al cors trencats!!!!
                  Nunca seas el eslogan de nadie,
                  porque tu eres poesia.

                  Comentario


                  • #10
                    Sense paraules...

                    Lo que s'ha d'escoltar d'algú que només surten mentides de la seva boca...
                    Decepció...

                    Comentario


                    • #11
                      ?

                      Però que ha passat?, no entenc res?

                      Comentario


                      • #12
                        No semos nada

                        Ai Miki, coses de l'amor. Aquesta joventut...

                        A veure si em trobes un nòvio d'aquests d'Internet, que jo no tinc ni qui em deixi .

                        Nadia

                        Comentario


                        • #13
                          Reserca de novio per Nadia

                          A veure una noia guapa, professora, suposo que té casa propia i guanya bastants calerons,..... busca persona agradable, amb conversa, intel·ligent, que pensi més que en l'aspecte per relació al menys a curt termini, i possibles mires al futur. Aquesta persona a més a més ha de ser merament atractiu i que es pugui mantenir solet. Juas, juas, juas,....

                          Interessats enviar privats al compte de Nadia.
                          Nunca seas el eslogan de nadie,
                          porque tu eres poesia.

                          Comentario


                          • #14
                            Constructivos

                            Querido Raul,

                            En vez de lanzarse indirectas, lo que estaría bien es ser un poco más constructivos y autocríticos, porque es la única de las maneras en que podemos hacer que todo mejore, desde nosotros mismos hasta los proyectos que tenemos en marcha y de paso participar un poco más y responsabilizarse de lo que toca a cada uno.
                            Besos
                            JB

                            Comentario


                            • #15
                              Constructivos y autocríticos???

                              Querido José Benito.... este ataque frontal no me ha gustado nada de nada.

                              Lanzar indirectas, me pregunto a quien???
                              Constructivos y autocríticos en que???
                              Yo he marcado mis prioridades en la vida, tanto a nivel personal, laboral y en otro ambito, se lo que quiero y hasta donde llegar. Yo decido en cada momento que quiero hacer y busco lo mejor para mi.
                              Participar un poco más me supongo que es en el GAG, yo solo puedo dedicar un tiempo, si este tiempo es incompatible como muy bien dice Pere que venga otro si lo hace mejor. Y tendríamos discutir muchas cosas del que le toca a cada uno.

                              Besos.


                              Originalmente publicado por José Benito
                              Querido Raul,

                              En vez de lanzarse indirectas, lo que estaría bien es ser un poco más constructivos y autocríticos, porque es la única de las maneras en que podemos hacer que todo mejore, desde nosotros mismos hasta los proyectos que tenemos en marcha y de paso participar un poco más y responsabilizarse de lo que toca a cada uno.
                              Besos
                              JB
                              Nunca seas el eslogan de nadie,
                              porque tu eres poesia.

                              Comentario

                              Trabajando...
                              X