Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Las Grecas

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Las Grecas

    Més d'una vegada he manifestat el meu disgust per aquest tipus de música que a vegades porta el misteriós adjectiu de gai. Però...

    L'altre dia, al Quizás, veient al Miki babejant davant un video de les Baccara vaig recordar que jo també he pecat. El nom del duet femení que em va arrosegar a l'abisme de la canción ligera és Las Grecas. Així, a casa, entre piles de cds de black metal i violència sonora electrònica descansa el seu doble recopilatori. Què tenim aquí? una parella de noies que, abans de desfer-se per culpa de les drogues, van regalar-nos un pila de cançons amb un acompanyament a l'alçada de Triana (el millor grup de rock espanyol de la Història). Bé, un altre dia en parlo més, però ara la pregunta és: algun altre fan de Las Grecas entre els addictes al fòrum?
    Editado por última vez por nadia; https://www.amicsgais.org/forums/member/33-nadia en 9 de June, , 14:31:59.


  • #2
    Jo l'altre dia em vaig agafar el "Gipsy rock" de la biblioteca. La veritat és que "Te estoy amando locamente" és una de les millors cançons pop que s'han fet mai a Espanya. Em va fer molta gràcia la versió nonaino-rockera de "La zarzamora" (clàssic de la copla fet famós per Lola Flores) i les referències orientalitzants del disc "ammmma immmmmi....".

    La veritat és que no conec Triana, però la música de las Grecas tenia la virtut de ser a la vegada experimental i petarda. Potser el so hagi envellit una mica, però fa gràcia com barreja la música rock de l'època amb la rumba-flamenc. Potser no tan assequibles ni petardes com Azúcar Moreno (les seves continuadores més òbvies), però musicalment les Grecas estan molt més amunt.

    Les vancara hem pensat a fer "Te estoy amando locamenti".

    "Si me aconvensoo
    si me aconvensoooo
    dame tu ausensiii
    que sabe a besooo
    nainonainonai nainonainonai
    nainonainanonainanona...."

    Al cap i a la fi, crec que elles es van inventar el després repetit fins la sacietat "nonainonai". No?

    Comentario


    • #3
      A veure si és veritat

      Originalmente publicado por rafel
      Les vancara hem pensat a fer "Te estoy amando locamenti".
      Sí! Això serà la guinda que us porti a l'estrellat internacional.

      El so de Las Grecas és completament anys 70 així que ha de sonar desfasat per força. Especialment per oïdes tendres educades en el pop baix en calories dels 80.
      Editado por última vez por nadia; https://www.amicsgais.org/forums/member/33-nadia en 9 de June, , 14:31:15.

      Comentario


      • #4
        a mi tambe m'agraden

        Hola Nadia, soc el Jordi i a mi tambe m'agraden las grecas es una musica que em porta molts records i al marge de que em diguin que soc un "calorro" he de reconeixer que entre tants artirtes que m'agraden com mike oldfield, la e.l.o. tears for fears, fleetwoodmac etc, tambe estan las grecas asi que aqui tens a un altre fan d'aquest duo ja desaparegut.

        Comentario


        • #5
          soy la que sufre...

          Bueno, Jordi, benvingut al club. Així és inexcusable posar la foto:


          Comentario


          • #6
            Grecas forerver!!

            Crec que hem de recuperar la memòria històrica d'aquest grup tan entrenyable, jo també m'hi apunto, entre tots podem fer que tornin a aparèixer. Formen part del nostre imaginari col·lectiu. Les vancaras farem un homenatge dintre de poc. Us hi esperem.

            Comentario


            • #7
              Las grecas siempre...Tina y Carmela

              No sécomo decir lo que fueron son y serán para mi estas mujeres ..sólo decir que sus cuatro albunes ,Gipsy-Rock,Mucho Más,Tercer Albúm y Casta viva contienen auténticas joyas desconocidas para el gran público que sólo se conoce la rumba del te estoy amando...enfin espero que quien tenga material videos o cualquier soporte lo haga saber para compartir promocionar y homenajear a estas mujeres rompedoras y valientes en su época....un beso a todos ya os explicaré mi relación con ellas desde pequeñito besosss desde Madrid a todosssss....

              Comentario


              • #8
                Originalmente publicado por rafel Ver Mensaje
                Jo l'altre dia em vaig agafar el "Gipsy rock" de la biblioteca. La veritat és que "Te estoy amando locamente" és una de les millors cançons pop que s'han fet mai a Espanya. Em va fer molta gràcia la versió nonaino-rockera de "La zarzamora" (clàssic de la copla fet famós per Lola Flores) i les referències orientalitzants del disc "ammmma immmmmi....".

                La veritat és que no conec Triana, però la música de las Grecas tenia la virtut de ser a la vegada experimental i petarda. Potser el so hagi envellit una mica, però fa gràcia com barreja la música rock de l'època amb la rumba-flamenc. Potser no tan assequibles ni petardes com Azúcar Moreno (les seves continuadores més òbvies), però musicalment les Grecas estan molt més amunt.

                Les vancara hem pensat a fer "Te estoy amando locamenti".

                "Si me aconvensoo
                si me aconvensoooo
                dame tu ausensiii
                que sabe a besooo
                nainonainonai nainonainonai
                nainonainanonainanona...."

                Al cap i a la fi, crec que elles es van inventar el després repetit fins la sacietat "nonainonai". No?
                Para lainformación del respetable público ...la fusión experimental de Las grecas del Rock con la rumba el flamenco o aires étnicos mezclados desde la música árabe o la hindú..contó en su día con los mejores músicos ,arreglistas y compositores de la época y por supuesto con el respaldo de la cbs discográfica multinacional que hoy es Sonymusic. A parte se atrevieron con la composición de algunos temas como Saray de tina (Edelia Muñoz ) o la de Carmela...Sueños (Carmen Muñoz)..enfin llegaron hasta inventar algun idioma en el que cantar... lo dicho...impresionante y nunca bien valorado..Un abrazote

                Comentario


                • #9
                  Las Grecas siempre auténticas lo mas chochi y Rapaz

                  Originalmente publicado por jordi glez Ver Mensaje
                  Hola Nadia, soc el Jordi i a mi tambe m'agraden las grecas es una musica que em porta molts records i al marge de que em diguin que soc un "calorro" he de reconeixer que entre tants artirtes que m'agraden com mike oldfield, la e.l.o. tears for fears, fleetwoodmac etc, tambe estan las grecas asi que aqui tens a un altre fan d'aquest duo ja desaparegut.
                  Hola jordi me da la impresión que coincidimos en bastantes cosas y si eres el que yo conozco lo digo con uso de razón no dejemos en el olvido aquello que tanto nos marcó en una época pero además noexento de calidad musical que a algunos les cuesta pero que analicen..... un besote.

                  Comentario

                  Trabajando...
                  X