Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

heterogai

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • heterogai

    Què són els heterogais, em pregunteu?

    En les meves correries acostumo a topar-me amb un tipus d'home que es declara no gai i que, per a la meva frustració, a més de mostrar un interès desproporcionat cap al meu, um, clítoris, no dessitja res més que ser follat. Bé, a vegades diuen que no són gais i d'altres manifesten el seu dubte existencial. S'ha de dir que, efectivament, donen zero en l'escala del plumòmetre pel que és difícil pensar que són gais reprimits. Així que estem davant d'una nova orientació sexual, o simplement és que el sexe anal mola?


  • #2
    Que doni zero en l'escla del plumòmetre no diu res de la seva orientació sexual, no???

    Hi ha molts gais que no tenen ploma, sobretot els que no freqüenten mai l'ambient o els que tenen doble vida. No manifesten la ploma per motius purament socials, igual que la gent que desenvolupa la ploma ho fa també per motius bàsicament socials (llevat d'algunes excepcions de "ploma" o "no ploma" natural crec que la majoria de "plomes" i "no plomes" han estat construïdes socialment, amb el temps, i amb la interacció amb els demés)

    Dit això... una cosa és que mostrin interès en ser penetrats analment per una dona (amb un dildo, amb els dits...) i una altra que desitgin ser penetrats per una dona amb penis (que havia nascut com "varó")... No sé... si jo fos hetero i m'enamorés d'una trans o travesti crec que no desitjaria que em penetrés amb el seu penis (si és que encara el preservés), com a màxim amb els dits o amb una joguina... diguem que jo estaria atret per la part "femenina" d'aquesta persona i el penis seria com un "remanent masculí" que queda de la biologia d'aquella persona. Per molt que jo tingués una zona erògena anal... se suposa que sent hetero no sento interès ni desig per uns genitals fisiològicament masculins.

    No sé... jo personalment m'agraden els nois però no m'imagino anant amb un noi (amb aspecte 100% de noi) i genitals femenins... bé, només si fos un hetero o bi reprimit i les relacions heterosexuals estiguessin mal vistes... En les meves circumstàncies actuals, i com a home homosexual, crec que abans aniria amb una dona amb genitals masculins que no pas amb un home amb genitals femenins... això sí, tots dos anirien per davant d'una dona amb genitals femenins que ja em desperta interès zero...

    No sé... parlo per mi, potser es tracti d'una altra orientació sexual, potser sigui un subterfugi o una repressió... això només ho deuen saber els afectats. No, Nadia?

    Conec a un noi que només va amb trans sense operar i/o travestis , si vols més info, nadia, m'envies un missatge privat i et dono més detalls dels seus gustos, que no és qüestió de fer marujeo als fòrums... potser sigueu compatibles (o no).

    Comentario


    • #3
      Sí, és cert que l'absència de ploma no vol dir res. Igualment, però, quan dic zero vull dir zero absolut i per a mi se'm fa creible quan diuen que no són gais. La meva interpretació és que estan interessats en les polles més que en els seus propietaris i prefereixen les trans perquè no els atrau la idea de fer-ho amb un tio. La meva sensació és que hi ha molts heteros atraguts pel sexe anal i si s'atreveixen a donar el pas van a parar a noies trans. Clar que és fàcil entrar en una qüestió de definicions i etiquetes, però m'havia semblat detectar un patró. Una cosa semblant a l'esglaó perdut entre els gais i els heteros.

      D'aquest amic teu, em pots enviar la fitxa. O me l'envies a ell directament. Només per a investigar aquestes qüestions seguint el mètode científic, eh?
      Editado por última vez por nadia; https://www.amicsgais.org/forums/member/33-nadia en 20 de June, , 13:30:13.

      Comentario


      • #4
        Variedad

        La verdad es que nunca se acaba de aprender "Heterogay". Es increible cuanta diversidad hay, a lo mejor, no son, ni heteros, ni gays, simplemente heterogays, con todo el respeto les gustan las trans con pene. La verdad es una opinión porque en realidad no lo sé, y a mi nunca nadie me ha dicho nada como a Rafel. En fin las posibilidades son variadas.

        Petons.

        Comentario


        • #5
          Pregunta para Nadia

          Esta palabra "heterogay" ¿existe o te la has inventado?. Así que me des respuesta te digo el por qué de mi pregunta.

          Comentario


          • #6
            Aún no

            No existe, que yo sepa. Se la propondremos a la Real Academia.
            Heterogay Adj. Dícese del hombre de tendencia heterosexual que disfruta también el sexo pasivo con transexuales u otros hombres. U.t.c.s.

            Comentario


            • #7
              la coletilla aquesta de "u otros hombres", vol dir que els gais també tenim esperances de tirar-nos un "heterogay"???

              Del rotllo: "nunca lo he hecho con un tío quiero ver lo que se siente, pero nada de besos ni achuchones, eh? que no soy maricón"

              Per cert, nadia, has vist la peli 20 centimetros??? La protagonista que és transexual s'enamora d'un "heterogai" d'aquests... tot i que el noi està més interessat que res en els 20 centímetres dels quals ella es vol despendre en quant hagi reunit els diners suficients...

              Comentario


              • #8
                coletilla

                Doncs sí Rafel, en conec algun que també li va fer-ho amb gais. Dins l'heterogaietat (en tres dies, em fan acadèmica) hi ha diversos matisos. Així que encara tens possibilitats de fer-t'ho amb _ _ _ _ _ _ _ _ (Nom del teu hetero favorit. Rellenar con mayúsculas).

                La frase que tu dius és representativa de la forma de pensar dels heterogais reprimits, però crec que molts (almenys els que que jo conec) no són homòfobs.

                Sí que he vist 20 centímetros. Efectivament, el noi és un clar exponent heterogai. A veure si en pillo un com aquest. Clar que em falta algun centímetre que altre a la coletilla .

                Comentario


                • #9
                  De acuerdo

                  Estoy totalmente de acuerdo con Nadia, la verdad la pregunta venía, porque la palabra me parece ingeniosa y adaptada a una realidad que existe desde hace muchos años, y no sabiamos donde ponerlos, por otro lado, puede tener la contrapartida de que lo etiquetamos todo, pero aún así creo que es un etiquetaje bien hecho que se adapta a la realidad. Y eso que nunca me gustaron las etiquetas, y el que no lo entienda bien, que vaya ver 20 centímetros. Además yo conozco personas en la realidad que les gusta hacer lo mismo que en la película pero nunca se enrollarían con un gay.

                  En fin, que nos hemos metido en un tema difícil, pero creo que le estamos dando contestación entre tod@s.

                  Comentario

                  Trabajando...
                  X