Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Qué es gay?

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • #16
    Originalmente publicado por José Benito
    La palabra gay ... surgió como manera alternativa a la palabra homosexual que era denominar a una enfermedad, resultando opresiva, y se instauro poco a poco el término gay.
    El mismo término homosexual (i heterosexual) no tiene una historia demasiado larga ya que se introduce en 1869 (Karoly Maria Benkert). Muchos términos de clasificación aparecen en el siglo XIX, una época que no se distingue precisamente por la libertad en el terreno sexual.

    En la historia del concepto hay una sopa de ideas en que se mezcla todo: orientación sexual, género,... Si la ciencia tuviera una base realmente empírica, otro gallo nos cantara, pero con el peso del idealismo en las teorías científicas pasa lo que pasa.

    Comentario


    • #17
      Originalmente publicado por jordi glez
      les vancaras estan passades de moda i son una mica horteres
      I no surt cap comunicat oficial de les Vàncares davant aquest atac? Potser sí que el duet està en decadència. Va ser l'actuació a Alfajarín el cant del cigne de la parella? Ja veurem...

      I cuidadín amb la Sra. Paquita. Qualsevol dia mostra els seus superpoders i us deixa garratibats a tots.

      Comentario


      • #18
        Salutacions a la Maria del Monte alies Marijó.

        María del Monte peluda i inexperta sexual has d'aprendre a escriure que fas moltes faltes d'ortografia.
        Tot i tenir molta ploma ( perquè en tens molta ) et falta glamour.Fins i tot la Xunga té més glamour que tu i menys ploma.
        Tot és posar-s´hi.
        És evident que et manca experiència sexual; perquè com que no tenies les coses clares vas començar molt tard.
        Petons .

        Comentario


        • #19
          att Sra Paquita

          la Mª del Monte sera inexperta pero segur que fa les mamades millor que vostè
          que fa servir guants per no embrutarse les mans pel que vec voste es una dona malevola i obscura per dir tot el que ha dit de la maria del monte, s'ha de tenir mala lletper parlar d'algu aixis pero clar voste es solterona i no mulla mai i a sobre es verge clar no m'extranya que sigui una vella amargada i malfollada
          quanta enveja hi ha per aqui.

          Comentario


          • #20
            Hi hagi pau!

            A més, espantareu a la gent que vingui a navegar per aquests fòrums. Sou una gent molt maca, per què no ho demostreu en els vostres missatges?

            Fer broma està bé, però bé, dins un límit. La veritat jo entro a navegar aquí i aquesta tirallonga de baralles i piques personals em tira enrera, per molt en conya i divertida que pugui ser pels participants.

            Comentario


            • #21
              Sí, sembla que hi ha hagut una escalada de violència. Això deu ser el lado oscuro de la fuerza. Com el títol d'aquesta conversa és Qué es gay?, els últims missatges donen una resposta poc adequada a la pregunta . Però amb la canalla ja se sap...

              Comentario


              • #22
                Att María del Monte alies Jordi Glez alies Marijó

                Realment no penso perdre més el temps en participar en aquest forum si certs elements continuen perdent el temps amb comentaris de malt gust.
                Segurament el seu cap hauria de passar una RPC , o sigui, una revisió psicològica cerebral.
                O potser és que estant tant vuits que no saben de què més parlar.
                Que es cultivin més i deixin de dir tonteries.

                Comentario


                • #23
                  Cual de ellas?

                  Retomando el debate de ¿Qué es ser gay? que palabra os parece más adecuada gay, homosexual o ambas, después del esbozo que se hizo en estos forums de las palabras.

                  Comentario


                  • #24
                    Què és ser Gai?

                    Jo penso que ser gai hauria de ser una característica secundària, com tenir els cabells rossos o morenos o tenir els ulls blaus o verds o marrons.
                    No hi ha una uniformitat en el ser gai. Hi ha gais de tot tipus. N'hi ha de més masculins i els que ho són menys, n'hi ha que els agrada el cine i n'hi ha que prefereixen el futbol. El mateix passa amb les lesbianes.
                    Per tant no hi ha una única manera de ser gai o lesbiana. El que passa és que degut a la persecució i als problemes socials les persones gais i lesbianes han intentat crear amb més o menys èxit una identitat homosexual , que segurament no hagués sorgit si no hi hagués hagut una determinada situació social de discriminació.
                    Per altra banda, a mi no m'agrada la paraula "maricón" ; tot i que hi ha gent que la reivindica per donar-li la volta. Jo prefereixo la paraula gai.

                    Comentario


                    • #25
                      Jo crec que la identitat gai respon a una doble necessitat:

                      A) Fer front a la repressió / discriminació. Necessitat de trobar-se en tant que membres d'una minoria perseguida / mal vista.

                      B) Necessitat de trobar-se en tant que membres d'una minoria numèrica (necessitat de lligar, de compartir experiències i complicitats amb algú de la mateixa orientació sexual)
                      Aspirem a que desaparegui A, però la B sempre hi serà, a no ser que hi arribi un dia que en comptes de 10% siguem, posem, el 50%.

                      Comentario


                      • #26
                        att sr.sven

                        hola, mira jo solament volia fer broma i no pensava que et sentaria tan malament
                        la meva intenciò no era aquestai et DEMANO DISCULPAS PUBLICAMENT. De veritat que ho sento al igual m'he passat i tu no aceptes bromes d'aquestes, a partir d'ara ja se com actuar amb tu jo pensava que no t'emprenyaries de veritat que ho sento no ho tornare a fer mes.

                        Ah una altra cossa si escric amb faltes d'ortografia ho sento igual haure de pendre classes( si me les vols donar tu) ja que saps tant jo crec que l'intenciò d'escriure en catala es bona pero sempre ha de sortir algù que li tregui la "puntilla " a les cosses jo no soc perfecte ho sento.

                        I per acabar vull dir que perque entris als forums tu ja marxo jo i no et molestare mai mes i tambe com no se escriure........ millor que no torni a entrar.

                        Molts petons i abraçades i fins aviat.

                        Comentario


                        • #27
                          ser gai

                          Jo penso que el ser gai es una maners com una altra de viure la vida i tampoc fa falta sobresaltarla lo important es ser una persona amb bones intencions i de bon cor el que es un desgraciat sigui o no gai no cambiarà i el que es una persona igual lo important es ser un mateix.

                          (perdoneu si no s'enten massa be pero esque com no se escriure massa be....)

                          Comentario


                          • #28
                            att Jordi Glez

                            Tampoc feia falta que demanessis disculpes però gràcies. Jo també te'n demano per si t'he ofès.
                            No es tracta de que no es puguin fer bromes si no de fins a on es pot arribar ; i sobre què es fan bromes.

                            A vegades passa que hi ha gent ( no ho dic per tu) que es permeten dir qualsevol cosa i si una altra persona s'ofèn li diuen que "era broma, i que no n'hi havia per tant". Jo penso que es poden gastar bromes però fins a un cert límit. Hi ha bromes de bon gust i bromes de malt gust; i hi ha comentaris que ni tant sols entren en la categoria de bromes.
                            Per exemple, a tu , a vegades t'hem dit Le Male; que en francès significa "el mascle"; normalment, a la majoria d'homes no els importa que els diguin " que són mascles"; fins i tot els agrada. Una altra cosa és dir a un noi ( directament o indirectament ) que un és una dona menopàusica , reprimida , conservadora i insatisfeta sexualment. No sé si veus la diferència??.

                            Chiao!!!!

                            Comentario


                            • #29
                              att Sr.sven

                              Hola crec que portes rao en el que dius , i gracies per contestar bueno ens veiem,i si no ens veiem que tinguis boones vacances i fins setembre

                              petons

                              Comentario

                              Trabajando...
                              X