Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Jocs eròtics?

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Jocs eròtics?

    A veure si algú dóna alguna descripció prèvia del taller de jocs eròtics d'aquest dissabte. Que a mi em fa bastanta mala espina. Hi haurà penetració? és que si no ja no vinc.


  • #2
    Jocs penetrants

    Ja m'agradaria que n'hi hagués, són jocs que aparentment innocents però que amaguen una veritat oculta i diabòlica, ja ja ja. Una experiència única difícil d'oblidar, cal que vinguis i ho visquis per tu mateixa. Serà més divertit que Port aventura. Si algú encara no ha perdut la virginitat que es prepari!.

    Comentario


    • #3
      Tengo miedo

      Originalmente publicado por Miki
      Si algú encara no ha perdut la virginitat que es prepari!.
      Ai, ai. Portaré el tub de K-Y (que per casualitat tenia a casa).

      Comentario


      • #4
        La prevenció mai està de menys

        Fas bé Nadia, sempre s'ha d'anar ben preparat petrquè mai saps què pots trobar-te.

        Comentario


        • #5
          no se jo.....

          Miki no se de que va lo del taller erotic pero venint de tu em puc fer una idea
          i et juro que em dona una mica de yuyu. amb tal que no em passi a mi res ni al
          meu marit jejeje ja saps que algu li te ganes jejeeje, he de reconeixer que m'agradaria veuure'l com disfruta amb un altre crec que soc una mica voyeur , jo m'imagino una mena d'orgia romana o algo aixis, te pinta de ser molt divertit, tots amb tots quin morrrrbooo, ja frisso de pensar'hi.

          Comentario


          • #6
            Perill jocs eròtics

            Està bé obrir la ment a noves experiències, per això us recomano aquest taller us deixarà bocabadats. Porteu roba còmoda i roba interior sexy i sobretot moltes ganes de divertir-vos. Us hi espero No tingueu por a la vida s'ha de passar per molts obstacles però valen la pena

            Comentario


            • #7
              Després de la batalla

              Bé, suposo que cal fer un petit resum del que va ser el taller. El que passa és que sota amenaça d'haver d'escoltar Parlez vous français durant tres hores seguides ens han fet jurar no revelar el contingut dels jocs. Això és per a que les víctimes, vull dir els participants de properes edicions gaudeixin de l'efecte sorpresa.

              Així que em limitaré a la impressió general.

              El més remarcable és que alguns (Miki, jo) vam poder disfrutar de les carnes prietas de Le male (Jordi) davant la mirada atònita del seu marit. Especialment el Miki, que va acabar més calent que un congrés de gosses en zel al desert del Sahara. Jordi: la propera vegada acaba la feina que si no el Miki es posa insoportable i l'hem d'aguantar tota la nit.

              També van ser objecte de celebració els calçotets del Fèlix. Algú va opinar que desentonaven una mica amb el glamour general. Bueno, jo no entro en el tema.

              Finalment, tothom va dir que s'havia quedat molt relaxat. Però no sé, des de quan relaxat és sinònim de trempat? eh? que algú m'ho expliqui.

              De cara a l'any que ve a veure si s'incorporen al GAG uns quants chulazos, i no hem d'acabar totes amb la feina a mitjes.

              Comentario


              • #8
                uffff perillllll

                Jo tambè fare un resum de lo que ha sigut el taller erotic.
                Jo tambe vaig poder disfrutar de les carnes tersas y aterciopeladas de Nadia i bueno del Miki no cal dir res, va ser una "experiencia religiosa"podre assaborir el seu "glamour" per un moment, i lo de veure a la Sra. Paquita amb el seu pantalò de dormir va ser el que mes em va possar i la musica de fons de voulevou parle français va ser el glamour total i aixo que alguna gemegava com una gossa enzelada pero va ser molt divertit, ah gracies Nadia per lo de les carns pretes encara que crec que mes pretes es van quedar certes parts del Miki pero bueno això no hi parlarè que despres tot se sap.
                Una altra cossa Nadia, no hi vaig acabar la feina per doa motius:
                un que el meu marit em demanaria la separaciò i un altre perqe la fera aquella em donava por alla gemegant com una bestiola ¡uf! quina por pero ja l'esta be tastarme'n una miqueta que ja en tenia ganes (ella la fera) pero va estar be lo que haurien de fer es fer activitats com aquesta mes sovint jo m'ho vaig passar molt be.

                Comentario


                • #9
                  tranquil ja en farem més

                  Tranquil le male ja tornarem a fer més perquè puguis gaudir d'un moment de glamour perquè sé que per a tu és difícil trobar un moment com a aquest, per cert la fera es pot ressisitir tranquil.

                  Comentario


                  • #10
                    hummmmmm!!!!! ahhhhggg!!!!!

                    Hola Miki ho estic desitjand que ens trobem sense traves i que ens permetin gaudir dels nostres cossos ardents com la lava ardent, que els nostres llavis candents es sellin en un petò frenetic i apassionat entre gemegades de autentic i pur plaer ( això si al meu marit ni una paraula de tot això) petons i pensa que tèapero amb tot calent menys el cava. petons

                    Comentario


                    • #11
                      vici

                      Però Jordi! es suposa que tots hauriem de tornar de les vacances amb els baixos apetits ben saciats. Només falta que al Miki li diguis això. Si normalment ja va com una cafetera, ara igual ens explota. Ja veig que haurem de fer una activitat d'emergència a veure si ens despressuritzem tots una mica.

                      Comentario


                      • #12
                        pos zi

                        Mira Nadia entre que l'estiu per mi ha sigut molt dur i sense vacances i a sobre m'he quedat sense feina estic que trino i he de pendrem-ho tot una mica en conya perque si no......... jo si que estic pressuritzat pero ja vindran temps millors fins aviat

                        Comentario


                        • #13
                          Mejor con humor

                          Hola Jordi,

                          Pués haces bien tomartelo con humor, "Al mal tiempo buena cara", y otro refrán:"Dios aprieta pero no ahoga". Sinceramente siento que te hayas quedado sin trabajo pero estoy seguro que pronto encontraras otro. Mientras tanto es mejor tomarselo como humor como ya veo que haces. Besos

                          Comentario


                          • #14
                            Oh

                            Vaja, Jordi, sento lo de la teva feina. A veure si el nou curs te'n porta una de millor. O si no, al menys, munts de sexe per compensar .

                            Comentario


                            • #15
                              gracias

                              Gracias Benito y Nadia por los animos intento no pensar pero bueno gracias de verdad y espero veros pronto que ya tengo ganas, un abrazo

                              Comentario

                              Trabajando...
                              X