Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Parecidos razonables

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Parecidos razonables

    Segons el Rafel.



    No sé, no sé. Hauré de provar el maquillatge dels ulls amb aerògraf i el collar de gos. Amb el trajín que li dono, la perruca ja mes o menys comença a semblar-se.


  • #2
    assemblançes

    Jo el que vull dir esque n'hi ha mes assemblançes de les que no es parla per exemple , no un dona l'inpressiò de qeu el Miki s'assembla a el parada de cine de barrio??jo els vec molt iguals nome sli falta al Miki dir això de "paquete con paquete" jejeje opineu a veure si estic en lo cert.

    Comentario


    • #3
      Bé, el M. A. també s'assembla a l'Alfredo Landa.

      I quan es vesteix de Vancara, maquillat, abans de posar-se la perruca, s'assembla a la Lina Morgan.

      Mayte, no t'enfadis, carinyo, pero és cert.

      Comentario


      • #4
        Los cuatro jinetes del apocalipsis

        Miki vs. J.M. Parada vs. Alfredo Landa vs. Lina Morgan:


        Comentario


        • #5
          Per cert, abans del que té ara, al miki li vaig posar un avatar en versió Vàncara. Però el Ministeri de Sanitat em va obligar a retirar-lo.

          Comentario


          • #6
            Vancaras vs. Azucar Moreno

            Rafel de les Vancara = Toñi d'Azucar Moreno

            ......

            Comentario


            • #7
              Miquel Àngel de les Vancara = Mayra Gómez Kemp

              .......
              Editado por última vez por nadia; https://www.amicsgais.org/forums/member/33-nadia en 27 de September, , 13:28:55.

              Comentario


              • #8
                És veritat

                Ara que ho dius em sembla que sí n'hi ha certa semblaná entre la Vàncara i la Mayra, tot i que la Vàncara és més atractiva, no sé...

                Comentario


                • #9
                  La foto de la Mayra sembla de la seva primera època com cantant d'un trio que es deia Acuario. Quan era presentadora de l'1-2-3 jo la trobava insuportable. Molt pitjor que la Vancara, que ja és dir .

                  Comentario


                  • #10
                    assemblança

                    Jo penso que el rafel encara que s'asembli a la Toñi esta mes bo i dona mes morbo.

                    I de l'altra vancara dir que la Mayra no te tant de glamourrrr com ella ja voldria la Maira assemblar-se, esque a la petita la tinc idolatrada es tan guapa amb aquestes cuixes i auqesta pitrera uiuiuiuiuiiiiiiiii que em posso de calentonet

                    Comentario


                    • #11
                      Jordi ja es sap que com les Vancara no hi ha res que s'assembli ni en glamour ni en estil. Són úniques!!!!
                      Les que s'assemblin en aspecte ja li poden donar gràcies a déu.....

                      Petons!!!!
                      Nunca seas el eslogan de nadie,
                      porque tu eres poesia.

                      Comentario


                      • #12
                        sou pitjors que jo

                        No sé, no sé,... L'atracció que alguns esteu manifestant per les Vancares està classificada com parafília incurable en el DSM IV (Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders). Abans desapareixerà la transsexualitat d'aquest catàleg que la vostra malaltia.

                        Comentario


                        • #13
                          Nadia, tu creus que m'assemblo algún famós???

                          Petonets!!!!
                          Nunca seas el eslogan de nadie,
                          porque tu eres poesia.

                          Comentario


                          • #14
                            Kurt Cobain?

                            Ahir el Benito em va dir que el teu avatar se't semblava, però jo no ho acabo de veure...

                            Comentario


                            • #15
                              Suposo que serà per la mirada trista, ja m'agradaria assemblar-me Kurk.... aix...

                              Originalmente publicado por nadia
                              Ahir el Benito em va dir que el teu avatar se't semblava, però jo no ho acabo de veure...
                              Petons!!!
                              Nunca seas el eslogan de nadie,
                              porque tu eres poesia.

                              Comentario

                              Trabajando...
                              X