Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Parecidos razonables

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • #16
    el que passa és que el Benito no sap qui és el Kurt Cobain (encara no ha passat de la Mónica Naranjo) i ho jutja més objectivament. Jo opino que no t'hi assembles però en l'enquadrament del teu avatar potser si que hi ha alguna similitud.

    Comentario


    • #17
      Nadia ----> Angela Merkel (nova canceller alemanya)

      Comentario


      • #18
        Nadia über alle

        Originalmente publicado por rafel
        Nadia ----> Angela Merkel (nova canceller alemanya)
        Sí, de fet m'estàn entrant ganes d'envair Polònia... i una mica de disciplina germànica no li sentaria malament al GAG.

        Per cert, ella també és doctora en física encara que la seva formació és més aviat en química física (i jo tinc millors cames, mal m'està dir-ho).
        Editado por última vez por nadia; https://www.amicsgais.org/forums/member/33-nadia en 17 de October, , 11:12:45.

        Comentario


        • #19
          En tens tota la raó

          Hi ha un nou sector al GAG que s'anomenen xiïtes que no vénen mai pel grup i a sobre volen decidir sobre el futur de l'associació: quins foscos motius se n'amagaran darrere?, ho veurem al proper capítol

          Comentario


          • #20
            Viva la República!

            Originalmente publicado por Miki
            Hi ha un nou sector al GAG
            NO PASARÁN!!

            Comentario


            • #21
              Rafaella Carrà

              A la Tarde Disco algú em va dir que li recordava a la Rafaella Carrà.

              Ella és més simpàtica, però.

              Hi ha una pila de fotos seves a http://www.raffaellacarrafans.com. Ha mantingut el cabell ros característic des dels ans 70 però al principi anava castanya i superitaliana:


              Comentario


              • #22
                Al passadís del transbord de Diagonal entre la L3 i la L5, hi ha una publicitat amb un sospitós semblant amb la Nadia:

                Comentario


                • #23
                  el paregut és raonable, però la nadia és més autèntica!!!!


                  Originalmente publicado por rafel
                  Al passadís del transbord de Diagonal entre la L3 i la L5, hi ha una publicitat amb un sospitós semblant amb la Nadia:

                  Comentario


                  • #24
                    Tes tota la raó lucile.

                    Comentario


                    • #25
                      copiona

                      Mmmmm... no dirieu que la Mònica Terribas comença a semblar-se a mi?


                      Comentario


                      • #26
                        Bé i d'aquesta semblança, què me'n dieu?






                        Editado por última vez por rafel; https://www.amicsgais.org/forums/member/42-rafel en 25 de September, , 09:16:22.

                        Comentario


                        • #27
                          Sí, algun dia li demanaré royalties a aquesta puta.

                          Comentario

                          Trabajando...
                          X