Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Quien será el primero...

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Quien será el primero...

    ...que nos cuente su historia?

    Bueno, no parece que este fórum haya despertado pasiones. Como en un principio alguien había hablado de relatos eróticos, la pregunta es: han de ser historias verdaderas? o valen cosas de ficción? Pregunta estúpida, claro, porque al final lo que explicamos siempre es ficción. Y vale explicar historias no eróticas? Porque siempre hay algún pocasolta dispuesto a hacerlo.

    Ya me pensaré alguna. De momento os explico que hace poco me llego un e-mail del programa El diario de Patricia, que no suelo ver pero creo que es uno de esos "talk shows" lamentables que dan por las tardes, para jubilados, amas de casa y otros daños colaterales de la sociedad. El e-mail dice que buscan transexuales para salir a dar pena en el programa del 28 de septiembre. El mensaje contiene una severa nota de confidencialidad pero no tienen escrúpulos para enviarlo a un lista de direcciones, de modo que cualquier remitente queda informado de la transexualidad y direcciones de una serie de gente. Si he de contar alguna historia será antes en este fórum que en el susodicho programa.


  • #2
    lo que hay que ver........

    Nadia yo pienso como tu, es un programa muy cutre y creo que no hace falta que vaya nadie a dar pena porque la pena ya la dan ellos.

    Comentario


    • #3
      Experiències no vol dir penar. Penso que un relat on s'explicar com ha arribat a la teva vida al GAG estaría bé.
      Per exemple: Tant Nadia com jo, arribem al GAG de procedència del "Sin Vergüenza", a part de Mario, Rafel i Miki,.... però com últimes incorporacions han estat les nostres.
      Nadia ja coneixia associacions com és la fundació d'identitat de gènere, m'enrecordo la primera vegada que va venir un divendres a la UPF tot timida i mirant a tothom. Bueno, com ja podeu suposar ve venir més vegades (i ara vol que l'ensenyi coses, juas, juas,....). Coses així no crec que siguin gaires morboses o de diari de Patricia.

      Petons!!!!
      Nunca seas el eslogan de nadie,
      porque tu eres poesia.

      Comentario


      • #4
        Originalmente publicado por ejxg
        Tant Nadia com jo, arribem al GAG de procedència del "Sin Vergüenza"
        En el meu cas de forma bastant casual. Perquè amb el Sin Vergüenza no vaig tenir massa contacte, apart d'intervencions als seus fòrums i alguna de les reunions. El meu pas al GAG es deu a un missatge del Mario a alguns usuaris de sinver.org anunciant una activitat del GAG (cine-fòrum BDSM) a la qual vaig anar. El fet que la següent activitat fos sobre transsexualitat i l'animositat del Benito em vam fer enganxar-me.

        Originalmente publicado por ejxg
        Nadia [...], m'enrecordo la primera vegada que va venir un divendres a la UPF tot timida i mirant a tothom.
        Je, je. Debia estar mirant si havia algun alumne meu. Abans havia intercanviat algun missatge privat amb el Ka però no coneixia a ningú personalment. I una professora transgènere d'una certa edat rodejada d'estudiants joves gais i lesbianes, una mica tallada s'hauria de sentir. No sé si va ser aquesta vegada o la següent que sortiem de la Pompeu Fabra i un dels nois (el Marc) s'acosta a mi, que anava com soleta, i em comença a parlar, i "tu que fas" i tal i qual i resulta que ell era (és) estudiant de telecos i quasi havia estat estudiant meu (però no, per sort per ell). I jo pensant: ai mare meva, demà a l'escola em reben amb pancartes.

        Originalmente publicado por ejxg
        (i ara vol que l'ensenyi coses, juas, juas,....).
        Però segur que saps que per tu tinc un apreci especial, perquè vas ser dels primers amb qui vaig tenir una relació d'amistat i això per mi era molt important. I després també he conegut molta gent de l'ambient amb la que em trobo molt a gust i que m'accepten tal com soc.

        Comentario


        • #5
          Aix... que era broma lo d'ensenyar

          Gràcies per les teves paraules, ho veus no sembla el diari de Patricia.

          Originalmente publicado por nadia
          Però segur que saps que per tu tinc un apreci especial, perquè vas ser dels primers amb qui vaig tenir una relació d'amistat i això per mi era molt important. I després també he conegut molta gent de l'ambient amb la que em trobo molt a gust i que m'accepten tal com soc.
          Per cert, crec que aquell mateix dia es va dirigir a tu en Marc. Com sempre tant directe i t'ho va treure. No passa res, tu ets un professor@, l'enemic dels alumnes, juas, juas,... menosmal que ja he acabat la càrrera, juas, juas,....

          Jo també et considero una persona que s'ha cuidar la seva amistat. Últimament estic una mica out, ja ho se, però la veritat que si em demaneu alguna cosa estaré allà.

          Petonets.
          Nunca seas el eslogan de nadie,
          porque tu eres poesia.

          Comentario


          • #6
            Historietes...

            Tots i totes tenim històries,... siguin quin sigui el tipus...

            M'ha agradat que comencessiu per la primera experiència gaguera o pel camí d'arribada al GAG.

            Jo tambè en sòc de recent al GAG i tb vaig venir via Sin Vergüenza. No de l'actual sinver sino del de l'etapa pre-caiguda de l'Imperi Egipci. ;-)))

            Igual que la Nadia, em va atraura del GAG les activitats. No recordo quina va ser la primera, si una excursió, o un sopar,...

            Vaig quedar captivat o garrativat, jejejeje, tambè per en Benito... Bè, i per en Julià, el Juan Carlos, en Gerònimo, en Balta i el Manuel, en Manel, en Pere Traveria, el Pere Serra, en Josep Calvo, l'Eduard,... i un llarg etc...

            Ah!!! Pot ser el primer cop va ser una revetlla de St. Joan. Recordo que en Josep Calvo i jo vem anar a buscar gel a una gassolinera del Paral.lel i amb el Benito a l'Estació de Sants a comprar plats i gots. Intendència!!!!!!

            I en aquella revetlla vaig començar l'amistat amb la Joana i la Sabine. Quines coques més bones van portar!!! I és que a mi se'm conquista pel paladar, jejejeje Ah!!! I amb la senyora Paquita, la mare de la Joana, quina gran dona!!!!

            Kins records!!!!!!!!
            Editado por última vez por karl; https://www.amicsgais.org/forums/member/14-karl en 20 de November, , 21:15:39. Razón: eliminar referencia persona

            Comentario


            • #7
              No os animáis?

              Mira que le cuesta tirar este forum adelante nadie más se anima?

              Comentario

              Trabajando...
              X