Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Que fer quan comences a desitjar?

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Que fer quan comences a desitjar?

    Bé, abans de tot, com és el meu primer missatge el que s'escau és presentar-se, però com jo sóc molt poc tradicional ho faré però tot just al final

    Us escric perque en aquests últims temps em persegueixen certs pensaments, desitjos... (el nom és el de menys) de provar nous horitzons, per dir-ho d'alguna manera.

    Jo sempre he sigut una persona molt oberta sexualment, que no promiscua, m'agraden els jocs, les situacions extranyes i visc i veig la sexualitat com una forma més d'enrriquir-nos com a individus.

    El fet és que després de passar la meva primera relació estable amb una noia durant els últims 3 anys. Els quals 5/6 parts han sigut meravellossos i també he fet moltíssimes coses que volia viure, però en els quals mai m'havia plantejat seriament la possibilitat de tenir relacions amb gent del meu mateix sexe, poder remotament si; de cop i volta ara em surgeixen tots aquests dubtes.
    Amb la meva exparella les nostres relacions sexuals eren molt complertes, si un dels dos desitjava provar algo nou no era un impediment, i així vaig descobrir que el meu cul no servia només per sentar-me a la tassa del vàter o que practicar el sexe en locals lliberals era tant exitant i morbós com divertit i gratificant.

    La qüestió és que m'encanten els pits de les dones i m'ho passo certament bé menjant un cony i veure'les disfrutar però últimament el fet que també m'exciti pensant en somnis amb membres virils i el fet d'imaginar com seria que m'ho fés un tio enlloc de el consolador que utilitzavem la meva ex i jo, i que mira per on és, és l'ùnic record tangible junt amb el lubricant que guardo seu a la meva tauleta de nit , em fica en una tesitura nova per a mi i que em planteja molts dubtes sobre la meva sexualitat i forma de viure'la.

    A grans rasgos sóc heterosexual, però no m'importa reconèixer que tinc pinzellades de bisexualitat, al fi i al cap més de la meitat del sexe és desenvolupa "dins del meu cap". El problema és que un no és bisexual perqué tingui pensaments, si nó técnicament quan aquests els duu a terme.

    I aquest és el meu dilema; com poder donar sortida a aquests avisos que el meu inconscient em recorda intermitentment, i amb més èmfasi o claretat si és pot, en aquells moments que té tota persona quan es disposa a estimar-se a si mateixa.

    Què sóc?


    I després de reconèixer que no sé que sóc, us diré qui sóc.

    Em dic gr0c, tinc 25 anys i visc a BCN. Però estic segur que m'he descrit millor abans que amb aquesta presentació tant tòpica i prostituida oi?

    Abraços a tots i a totes, espero que em pogueu donar un cop de mà.

    gr0c

  • #2
    Felicitats pel teu tarannà!
    Lo expuesto en este texto como comentario es una expresión personal carente de intención vinculante. Únicamente un ejercicio del Derecho de expresión personal en libertad. Una opinión más. Sin más y sin menos.

    Comentario


    • #3
      Hola groc!

      m'ha agradat molt el teu missatge i com has exposat els teus sentiments. Jo crec que ets bisexual ja que et sents atret pels dos sexes. la gent heterosexual sent fàstic quan pensa que es pot liar amb algú del mateix sexe. jo també soc bisexual, però em feia creure a mi mateixa que només m'agradaven els homes (que també m'agraden, és clar) i resulta que ara tinc la necessitat d'estar amb una dona, ja que només hi he estat amb la ment. crec que necessito saber què se sent fent l'amor amb una dona. crec que a tu et passa el mateix però a la inversa.
      jo he acabat anant al psicòleg ja que això no sé com encarar-ho.
      que tinguis molta sort.

      Comentario


      • #4
        Transformar el desig enn realitat

        Hola, gr0c. Penso que el que ets és abans de res, persona. I ja, en el terreny dels gustos sexuals, ets clarament bisexual, encara que no hagis tingut mai sexe amb homes. Si tens ganes reals de tenir-lo, a Barcelona hi han molts bars, discos i altres tipus de locals on pots trobar gran quantitat d'homes interessats en tenir sexe amb altres homes.

        Comentario


        • #5
          hola Groc,

          aquest és el meu primer missatge en aquest forum, així que no hauria d'entrar donant lliçons ni consells. Pero resulta que, fins fa un parell de setmanes, jo em trobava en situació semblant a la teva. La diferència entre tu i jo, és que quasi et doblo en edat i que jo m'he passat mitja vida preguntant-me què sóc i què tinc que fer. Com tu, a mi m'agraden (molt!) les tetes i els culs de les noies. Però quan veig una bona polla... no ho puc evitar i em poso apuntant al nord en 2 segons

          Estic casat, tinc fills, tinc una vida social determinada (amb la corresponent imatge heterosexual) que no puc ni tampoc vull canviar perquè m'hi sento molt còmode. Però, casumdena... sabia que m'estava perdent alguna cosa bona i no volia fer-me vell sense haver-la provat. Després d'anys (ei... ANYS!) perfilant què era el que m'agradava i el que no m'agradava, quin era el tipus de mascle que em posava catxondo de veritat, finalment ho vaig tenir clar i fa només 10 dies vaig llençar-m'hi de cap. I t'asseguro que no només m'ha agradat, sinó que m'estiro els cabells per no haver-ho fet molt abans.

          La bisexualitat és, des del meu punt de vist, el millor status: prens i dones el millor de cadascú. A les dònes els ofereixes (i en prens) determinades coses. I als homes els prens (i els ofereixes) unes altres molt diferents. Un cop se t'ha despertat aquest doble desig, encara que sigui en un racó molt amagat del teu cervell, probablement només et sentiràs "complet" fins que hagis saborejat els plaers dels dos sexes.

          Una de les meves pors era que, un cop hagués travessat la ratlla. deixessin d'interessar-me les dones. Però, francament, jo no em veig enamorant-me d'un home ni abandonant la meva família "convencional" per una parella del meu mateix sexe. M'encanten les dones! Potser per això m'ha costat fer el pas. Però al final he vist clar que una cosa no treu l'altra. Puc menjar-me avui la titola del meu nou amic i, l'endemà, posar-me a 100 quan veig una adolescent marcant mugrons. Cap problema

          El meu modest consell, doncs, és que ho provis sense esperar tant com jo, perquè quan has superat certa edat, lligar comença a resultar força més difícil . Defineix què t'agrada exactament i després busca-ho. Hi ha altres nois que senten el mateix que tu. Busca'ls i experimenteu junts!

          ---

          Edito: ara m'adono que en Groc va escriure el seu missatge fa un munt de mesos i que no ha escrit mai més res. En fi, és igual. Aquí queda per si a algú altre li interessa.
          Editado por última vez por Kalo_Gi; https://www.amicsgais.org/forums/member/4402-kalo_gi en 15 de October, , 22:22:11.

          Comentario

          Trabajando...
          X