Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Outing

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Outing

    Bonica paraula d'orígen americà, -com quasi totes que no tenen una corresponent en castellà per definir l'acció- que significa, no que surtis de l'armari, si no que et treguin.

    Fa pocs dies s'esdenvingé l'últim gran outing. Quan van treure el mateix Rajoy, en l'entrevista per la radio al cap de la Plataforma Gay del PP, el Biendicho (un nom ben esqueient per l'ocasió).

    Què jo sàpiga ningú l'ha desmentit, ni la ha recolzat, o sigui que s'ha fet un mutis pel foro, i no ha passat res. Per tant, qui calla, atorga.

    Què opineu sobre l'utilització d'aquesta estratègia com a forma de forçar polítics, o no polític, homòfobs, o simplement a personatges públics, que sabem que son gais, i mai han defensat la nostra causa??

    Ètica contra el poder que en oprimeix, o defensa, amb totes les armes que tenim, dels nostres drets???

    Ahí queda eso. Opineu.
    Editado por última vez por jopeib; https://www.amicsgais.org/forums/member/7-jopeib en 24 de October, , 11:46:25.

  • #2
    Depende....

    Outing per outing, no!

    Vull dir que si una persona ha pres la decisió d'amagar la seva homosexualitat s'ha de repectar.

    Una altra cosa és si aquesta persona amb el seu discurs o amb les seves accions ataca, discrimina i agradeix als i les homosexuals. Aleshores jo l'assenyalaré.

    Comentario


    • #3
      Jo estic amb Karl, l'outing s'ha de fer amb algú que amb la seva acció política agredeixi als GLBT, ja sigui a la seva dignitat o als seus drets.En aquest cas l'outing a Rajoy, en cas que realment fos cert (es necessitaria alguna prova gràfica o en forma de testimoni), estaria justificadíssim. Va assumir com a iniciativa pròpia el recurs d'inconstitucionalitat del seu partit contra la nostra igualtat de drets. Va convidar a Aquilino Polaino al congrés dels diputats, sabent el que anava a dir i sabent que el que diria va contra l'article 510 del codi penal.

      En fi motius no falten.
      Editado por última vez por rafel; https://www.amicsgais.org/forums/member/42-rafel en 25 de October, , 08:15:16.

      Comentario


      • #4
        Outing

        Para darle caña al asunto, os voy a hacer la misma pregunta que hacia Zero a sus lectores, a ver quien se atreve con ella.

        "¿Es lícito sacar del armario a un presidente del gobierno? ¿A un político de un partido importante? ¿O a un parlamentario, a un ministro, a un miembro de la Casa Real? A pesar de que no hay ninguna ley que lo condene claramente, los jueces españoles aplican las leyes sobre derecho a la intimidad y la clase política enseña con frecuencia sus garras penales. ¿Pero es lícito aplicar esas leyes? En resumen: ¿qué pasa con el outing en España? ¿Se puede hacer, no se puede hacer? ¿Para qué serviría desarmarizar a un presidente del gobierno español, aquí y ahora?"

        Comentario


        • #5
          Com l'homosexualitat no és un delicte ni una malaltia ni res indigne, dir que Rajoy és gai és tant poc ètic com dir que passa les vacances a Mallorca. Fora tots de l'armari!

          Comentario


          • #6
            Completando a Nadia

            Lo que pasa Nadia, es que la homosexualidad, en este país está tolerada no aceptada, y todavía quedan muchos prejuicios, sino fijate que para mi la primera discriminación se exprea en el lenguaje y todavía hay mucha homofobia al expresarnos. Por otra parte, cuando un famoso sale del armario se convierte en noticia. Mientras pase esto la homosexualidad no está asumida como nos gustaria, es decir, que no es igual que ir de vacaciones a Mallorca. Te imaginas un presidente "Maricon", así es como lo vería mucha gente, y que decir en los países que ni siquiera está tolerada, ¿Serían capaces de romper relaciones diplomáticas?. No lo sé, pero todavía queda mucha homofobia injuriosa hacia nosotros. Por eso se dice que ahora nos queda la gran batalla social, es cuestión de tiempo, mientras tanto una persona con un cargo político alto lo veo muy difícil que salga por si solo del armario.

            Comentario


            • #7
              outing

              Jo estic d'acord amb el Karl,si un politic amb els seus fets agredeix a les GLBT i es homosexual jo crec que s'ha de dir,ara el que jo no crec que estigui tan be es el que ha fet un tio de la tele que ara es dedica a donar noms de folcloricas que son lesbianes perque crec que en aquest casell no es ningù per dir qui ho es i qui noaixò es problema de les persones si ho volen dir pero es clar com alguns programes de la tv els hi agrada el morbo aquet ha sortit com tanta gent passant per platos de tv i recaudant pasta ¡¡quina pena!!

              Comentario


              • #8
                Ho sento però crec que cadascú té la potestat de sortir de l'armari quan vulguis, per això les coses que faci intimament es tenen que queda allà (polític, folklorica, cantant, o el que sigui...).
                Les seves raons tindràn!!!!
                Lo que no em semblan bé que sent aquelles persones del col·lectiu, no lliutin per aquelles coses que ens poden facilitar la vida. Hi ha molta diferència d'una cosa a l'altre.

                Petons!!!
                Nunca seas el eslogan de nadie,
                porque tu eres poesia.

                Comentario


                • #9
                  Ejxg estic d'acord amb tu , ara no se que vols dir am lo de que algunes persones del col.lectui no lluiten per facilitarnos les coses, si m'ho vols explicar gracies

                  petons

                  Comentario


                  • #10
                    Hi ha una petita diferència

                    Em referia als gais que hi ha en el PP, que permeten que els seus dirigents facin aquestes tonteries. Yo aquestes persones les considero dintre del nostre col·lectiu encara que estiguin lluitan pels drets de tothom.

                    Petons!!!
                    Nunca seas el eslogan de nadie,
                    porque tu eres poesia.

                    Comentario


                    • #11
                      al pan pan y al vino vino

                      Llluita per la "causa" és treballar per aconseguir l'equiparaciò de drets lgtbiq i per erradicar l'homofòbia, transfòbia, lesbofòbia, bifòbia,...

                      Dir que la "plataforma popular gai" fa això, és molt dir.... dir que els gais del PP treballen en aquest sentit, tambè...

                      Un gai conservador existeix. Seria un gai de la dreta lliberal o neolliberal.

                      Actualment aquest tipus de dreta a Catalunya és molt petita (alguns de CiU, Carles Campuzano i d'altres) i a Espanya encara més petita (Gallardon i poca cosa més).

                      Jo no m'atreviria a dir que el PP representa a la dreta lliberal, tot i no agradar-me gens, "ojalà" el PP fos lliberal!!!!!!

                      Avui el PP és una dreta reaccionària i faxa.

                      Els reaccionaris i faxes pensen que l'homosexualitat és una malaltia i que han de tenir compasió dels pobres maricons i de les lesbianes ni menció. Els hi donarem drets però mai els podrem equiparar com a correctes fills de Dèu, la seva secualitat no s'ha de veure ni fer veure, s'ha de viure a nivell privat, amagat...

                      Considerò que pensar així és ser homòfob i si un gai del PP ho defensa, en faré outing (Rita Barberà, Mariano Rajoy, Luisa Fernanda Rudi, ...)

                      Comentario


                      • #12
                        Doncs sí a Espanya no hi ha una dreta liberal, o si més no és un sector molt minoritari (Gallardón) dins el partit que teòricament l'hauria d'aglutinar (el PP). La dreta que hi ha és majoritàriament una dreta postfranquista o nacional-catòlica. Si a Espanya no hi ha partits d'extrema dreta forts és perquè aquest sector de l'electorat ja se sent representat amb el PP... perquè no em crec que siguem tan diferents de França (Le Pen), Àustria (Haider), Itàlia (Umberto Bossi i el propi Berlusconi)...

                        Bé, sempre queda el PSOE com a representant de la dreta liberal espanyola Al cap i a la fi si un laborista com Blair representa millor que ningú la dreta liberal britànica... creieu que ZP és tan diferent?

                        Tornant a l'outing: sí a l'outing de qui nega drets i incita o no fa res per aturar l'homofòbia!!!!!
                        Editado por última vez por rafel; https://www.amicsgais.org/forums/member/42-rafel en 14 de November, , 22:43:49.

                        Comentario


                        • #13
                          Siguiendo con el outing

                          Cuanta gente de derechas es y ha sido gay, cuanta gente de la Iglesia es y ha sido gay, ya veis lo que dice el Papa, va a prohibir a los sacerdotes gays que no puedan serlo.

                          En prinicipio la orientación sexual es personal y por tanto no tiene ideología ni de derechas ni de izquierdas, aunque "siempre" han sido las izquierdas las primeras en montarse al carro de defender sus derechas, aunque también queda mucha gente de izquierdas con una fuerte carga de homofobía encima de si misma. Yo en principio no soy partidario de sacar a nadie del armario, pero a veces me siento tan ofendido por sus comentarios que se debería decir si orientación sexual. Lo que parece increible a las alturas que estamos ya del partido que aún tenga que haber estas discusiones sociales, creo que es la batalla que nos toca ahora, eliminar esa criminalización social de la homosexualidad.

                          Comentario


                          • #14
                            Outing

                            Pero lo que no me parece mal es sacar a grandes personajes que la cultura vendió como heteresexuales y fueron homosexuales, afecatando a su obra tal es el caso de Miguel Ángel, Miguel de Cervantes, Sadro Botticelli, Donatello y toda una lista interminable, además son referentes positivos para todo el mundo y especialmente para nosotros que fuimos o somos un colectivo tradicionalmete discriminado.

                            Comentario

                            Trabajando...
                            X