Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

lluvia de ideas para una campaña

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • lluvia de ideas para una campaña

    Hola,

    Em dic Anna i sóc estudiant de psicologia de la UAB. Uns companys i jo estem realitzant un treball que és una campanya a favor de l'acceptació de les llibertats sexuals i m'agradaria molt saber les vostres opinions al respecte.
    La campanya estaria en suport audiovisual i la idea que hem tingut és la següent: mostrar situacions quotidianes perquè tota la població s'hi senti identificada i, al final, mostrar que es tracta d'una relació homosexual. Per exemple, que es vegi una persona que plega de la feina, agafa el metro, arriba a casa seva, li diu hola a la seva parella i resulta que de l'habitació surt una persona del seu mateix sexe. O un adolescent declarant-se tímidament a algú i que llavors resulti que és a algú del mateix sexe...
    Què us sembla?
    L'objectiu és que el públic connecti emocionalment amb el personatge durant tot l'anunci i que llavors pugui reflexionar sobre el fet que tots soms iguals, sentim i vivim les coses, les relacions de la mateixa manera....pretenem arribar a l'acceptació amb el coneixement, l'acostament emocional, l'empatia.....el que arribis a sentir-te tan identificat que llavors realment no l'hi donis importància al fet que siguin relacions homosexuals...
    Pretenem mostrar una imatge "normalitzada" o més neutra (lluny d'estereotips) del col·lectiu gai-lèsbic per facilitar l'acostament, el coneixement....i així ajudar a trencar prejudicis.
    Em podeu donar la vostra opinió sobre els anuncis, altres idees? i l'eslògan final quin podria ser? la frase final? hauria de reflexar una idea del tipus: si som iguals perquè tu els veus diferents? o idea de normalitat, o de com tu....no ho sé...

    Moltes moltes gràcies!!!
    I felicitats pel fòrum i la pàgina!

    Anna
    Editado por última vez por Anna; https://www.amicsgais.org/forums/member/79-anna en 9 de November, , 11:01:25.

  • #2
    Hola Anna, la idea pot ser bona.

    Però hi ha una associació universitaria que treballa en aquest camp a la UAB, el JALG, segurament que estan en el mateix campus que vosaltres o podran donar una visió més amplia.

    Salutacions!!!
    Nunca seas el eslogan de nadie,
    porque tu eres poesia.

    Comentario


    • #3


      Pues me parece bien, también depende de lo que busques, además el colectivo LGTBIQ es muy heterogeneo. Yo no descartaria de mostrar pesonas de la tercera edad puede ser muy interesante. Ya que son ellos quien mayor discriminación están sufriendo es estos momentos ser anciano y gay es un motivo de doble discriminación. Podrías mostrar distintos tipos de personas, pero como digo, es lo que quieras hacer tú. Seguimos hablando.

      Comentario

      Trabajando...
      X