Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Gais i lesbianes

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Gais i lesbianes

    Últimament m'estic plantejant el meu lloc en els grups GLBT. Els grups s'aglutinen a partir d'interessos comuns i la meva impressió és que els interessos personals (amb qui vull lligar) tenen més pes que els interessos polítics (què vull reivindicar). Això explica que els grups de gais i de lesbianes se separin com l'aigua i l'oli. La pregunta que us faria és: que en penseu d'aquesta separació? us està bé perquè el vostre interès són els tios gais? o creieu que hauria de primar l'acció política i s'hauria de tenir més contacte amb les lesbianes? La pregunta que em faig jo és: hi ha algun grup que em convingui des d'aquesta perspectiva personal?
    Editado por última vez por nadia; https://www.amicsgais.org/forums/member/33-nadia en 13 de November, , 22:36:01.


  • #2
    Malauradament, no conec cap associació d'"heterogais" (homes que volen lligar amb dones trans).

    Pel que fa a equilibri gais-lesbianes, a Sin Vergüenza n'hi ha bastant, però és clar són jovenets. Això sí, quan sortim de farra, bàsicament nois amb nois i noies amb noies. On hi ha més interacció nois-noies és en la gent que porta més temps en l'associació i que hi està més implicada. Però jo crec que l'amistat entre mariques i bollos és possible i que tenim molt en comú... jo personalment com a marika tinc més en comú amb una bollo que amb una mariliendre.
    Editado por última vez por rafel; https://www.amicsgais.org/forums/member/42-rafel en 13 de November, , 13:08:43.

    Comentario


    • #3
      tots i totes...

      S'ha de diferenciar entre funció política i funció social de les entitats de gais i lesbianes. No parlo de les entitats de transsexuals ni de bisexuals perquè no en tinc coneixement.

      Per exemple, el GAG fa política, des de la seva junta endegan campanyes informatives i accions reinvindicatives. És a dir, la junta fa política, les persones que la integren tenen una motivació política. Però alhora, el GAG desenvolupa un labor social, crean espais d'encontra i de relacions socials. Un labor dirigida a una sèrie d'usuaris.

      Un cop feta aquesta classificació: junta i usuaris, podem abordar el tema de la convivència entre gais i lesbianes.

      A nivell de junta s'ha demostrat que aquesta convivència és dificil. Tema Lesbos de la Coordinadora, per exemple.

      A nivell d'usuaris tambè, ja que la majoria de nosaltres quan ens dirigim a una entitat lg és per poder fruir lliurament de la nostre sexualitat, és a dir, lligar. És llògic, doncs, que els gais nomès vagin amb gais i lesbianes amb lesbianes.

      A la pregunta, si és posible la convivència entre gais i lesbianes? responc que SÍ. Respectant-se els uns i les altres, sent conscients que els gais tambè som masclistes i per part de les lesbianes que no tots els gais ho són. La FELGT en pot ser un exemple.

      La convivència és necessària. M'atreviria a dir fins i tot obligatòria si es vol abordar el tema de l'homofòbia (gaifòbia, lesbofòbia, transfòbia, bifòbia,...) de forma integral. De la mateixa manera que dones i homes han de lluitar conjuntament per acabar amb el masclisme.

      Comentario

      Trabajando...
      X