Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Acebes te pone?

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Acebes te pone?

    Després de sentir els comentaris d'alguns membres del GAG, sembla que el fatxerio opusdeista de Ángel Acebes no seria obstacle per a disfrutar d'una bona ració de sodomia amb el ppopular ex-ministre.


    Així que llenço la pregunta a l'aire: li farieu un favor al personatge?

    A més de contestar l'enquesta podeu comentar el tema i, en cas afirmatiu, explicar alguna fantasia eròtica al respecte.
    8
    Si
    37,50%
    3
    No
    62,50%
    5
    Editado por última vez por nadia; https://www.amicsgais.org/forums/member/33-nadia en 22 de November, , 22:48:30.


  • #2
    Bé, jo he votat que , tot i que de fet no hi havia pensat fins que m'ho vareu comentar.

    La meva fantasia: jo vaig vestida de niña falangista (entre col·legiala i juventudes hitlerianas, per entendre'ns) i l'A.A. em fa pam-pam al culet perquè no em surten bé els ejercicios espirituales. Mentres em té a la seva falda donant-me el meu càstig merescut, puc notar que té una TREMENDA erecció. Emprenyat em diu: Mira lo que has hecho!! i em tira al sofa i em viola salvatgement sense ni treurem la roba. Passat tot, em dona llet amb Colacao i galetes per berenar i després anem a missa. Un dia complet, podriem dir.
    Editado por última vez por nadia; https://www.amicsgais.org/forums/member/33-nadia en 22 de November, , 22:49:43.

    Comentario


    • #3
      Jo tb he votat q sí, aquests de dretes, sobretot els més opus dei, tenen el seu morbo... i especialment acebes.

      I no és la primera vegada que sento dir q és morbós.

      Això sí, no dic què li faria que el mario se m'enfada... Bé, potser una mamada ràpida mentre està al cotxe oficial, al seient del darrera (el xofer no ens veu) i està l'acebes parlant pel mòbil tot crispat, indignat per l'estatut i la ruptura d'espanya, i jo mentres li faig una bona mamada...

      Genial això del final amb les galetes amb colacao i la missa...

      Tinc una teoria:

      Deu ser que els contrincants polítics en general posen... em sembla que a madrid van votar el diputat més sexy i en puigcercós va quedar 1r o 2n... així que si a les madrilenyes heteros i als madrilenys gais els posa el puigcercós... als catalans i catalanes ens posa l'acebes! tan mono ell...
      Editado por última vez por rafel; https://www.amicsgais.org/forums/member/42-rafel en 22 de November, , 23:50:05.

      Comentario


      • #4
        Deixo per un altre post les meves fantasies amb ZP.

        Comentario


        • #5
          Originalmente publicado por rafel
          Deixo per un altre post les meves fantasies amb ZP.
          Tenen algo que veure amb les seves celles?

          Comentario


          • #6
            quin morrrrbazzzooooo!!!!!!!

            a mi tambè em dona molt de morbo l'Acebes i em possa molt calent

            La meva fantasia es imaginarme'l al seu despatx i hi entro jo ell amb el seu traje tan arreglat com sempre i estem parlant de coses i de cop i volta la cosa s'escalfa i ell es possa de peu i m'apropo i li menjo els morros aquets que te amb moltes ganes, despres li trec l¡americana i li descordo la corbata i li trec poc a poc la camisa

            Despres li agafo el paquet que el te dur com una pedra ,enmtres li menjo l'orella el sento respirar fort i li descordo el cinto poc a poc li obro els pantalons i li començo a llepar per sobre dels calçotets (slips)

            Despres li tres la camisa i li menjo els mugrons i el pit pelut amb canas despres baig baixant i li baixo els calçotets i li surt la polla com un resorte tota dura i eixerida, no em puc ressistir i li menjo tota poc a poc desde la punta fins a la base i els collonassos que te omflats de tanta llet que te a dins

            El sento gemegar cada vegada mes fort em demana que pari que si no s'escorrerà i jo li demano que em doni tota la seva llet


            Comença a gemegar i li ve l'orgasme me la trec de la boca i li sento com em cau tota la llet al pit calenta i espesa mentres ell crida de plaer


            ¡¡¡joder com m'he possat de pensar-hi buffff!!!!!!

            Comentario


            • #7
              Bé, he tancat ja l'enquesta. Victòria del no.

              Comentario


              • #8
                jo que pena yo no he votado en esta encuesta snif snif.. A mi me pone como una perra el Acebes... me entran unas ganas de pegarle un bocao y claverle los colmillos en todas sus partes.

                Comentario

                Trabajando...
                X