Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Canadà: home que va rebutjar fill gai genera enuig a les xarxes socials

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Canadà: home que va rebutjar fill gai genera enuig a les xarxes socials

    Un adolescent canadenc ha rebut centenars de mostres d'afecte després de revelar a Facebook
    una conversa que va tenir per Tumblr amb el seu pare, en la qual el seu progenitor no accepta
    la revelació que va fer sobre la seva sexualitat.




    "Ens cuidem de tu des que eres un nadó. Ens vas encantar. Ens encarreguem de tu quan vas emmalaltir.
    Vam perdre moltes nits per això i ara dius això. Quina vergonya!", és un dels missatges que el seu papa
    li va enviar a través d'aquesta xarxa social.

    Tyler té 15 anys, viu a Vancouver, Canadà, i va compartir en el seu Facebook les captures de pantalla
    amb el fort diàleg que va tenir amb el seu progenitor.

    "Això és el que ara ens tornes: vergonya", va agregar l'incomprensiu pare en un altre missatge de Tumblr.




    (La captura de la xerrada que va tenir el jove va ser pujada per ell mateix al seu mur de Facebook)

    L'adolescent, que és molt actiu en l'ús de les xarxes socials, ha estat objecte de diverses salutacions
    afectuoses i missatges de suport tant a Facebook com a Twitter.

    "Jo el vaig comptar només perquè vull que sempre estigui al meu costat"; va manifestar Tayler, qui va
    revelar primer haver explicat sobre la seva opció sexual la seva mare i germana. "Vaig deixar al final
    el meu papa"; va dir presumiblement perquè esperava una reacció adversa.

    "Aquesta notícia és pitjor que la mort", va concloure el pare en els seus severs missatges cap al seu fill.

    Malgrat aquest difícil moment, aquest jove canadenc sembla molt disposat a ser feliç i en això ha ajudat
    elsuport que amics i fins i tot desconeguts li han donat.

    Amb informacions de - "Elcomercio.pe"
Trabajando...
X