Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Transsexualitat a la tele

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Transsexualitat a la tele

    Ahir va haver un parell de programes amb continguts trans. A l'Entre línies un reportatge on surtien l'Andrea Planelles (FIG) i el Roger Saunell, amb el típic estil de cosa fina que s'estila a TV3. A Antena 3 no sé com es diu el programa però sortia l'Alba Romero, aquesta noia que han readmès a la Guardia Civil, explicant coses i ensenyant-nos el seu novio romanès, amb estil una mica més freakish, potser efecte de la il·luminació (i de l'esmentat novio). Curiosament, l'Alba em va semblar més femenina en les fotos de noi que en la seva nova encarnació.

    Conclusió? molt correcte tot però no sé... sembla que el to general és "què trist és ser transsexual i què malament que ho passem". L'altre dia a la ràdio estava la Beatriz Espejo i comentava, en contra d'aquesta visió, que ella s'ho passava fantàstic sent transsexual i que no tot són desaventatges. Jo em quedo més amb aquesta perspectiva.


  • #2
    Mi humilde opinión

    Nadia, estoy casí de acuerdo contigo, pero también hay muchas personas, que a lo largo de su vida lo han pasado o lo estan pasando muy mal, y socialmente aún está muy estigmatizado. Pero también es cierto que debieran poner referentes de "orgullo". Quizás lo que debiran haber hecho es poner más visiones para ver que existe un ábanico más amplio. No sé esta es mi humilde opinión.

    Por otra el reportaje de la transexual Alba, me parecio bien, a la tía la veias feliz, además que un organismo tan carca, homofobo y jerarquizado como la Guardia Cívil acepte a las personas transexuales me parece fantástico. Creo, que algo comienza a cambiar también en la transexualidad. Ya era hora.

    Comentario

    Trabajando...
    X