Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Jove transsexual és assassinada a Rússia després que el seu pare demana a la TV: 'Poden matar-la "

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Jove transsexual és assassinada a Rússia després que el seu pare demana a la TV: 'Poden matar-la "

    Una jove transsexual musulmana ha estat assassinada per cops de ganivet a Rússia dies després de casar-se amb un home i veure el seu pare anar a un canal de televisió per demanar: "Tragan al meu fill aquí i matin ell davant meu."

    Nascuda amb el nom d'Adam Aliev, 25, Raina era transsexual i s'ha fet una cirurgia de canvi de sexe a Moscou fa un mes. Uns dies més tard es va casar amb un home, també d'origen musulmà, identificat només com Víctor.

    El crim es va produir després que el pare de la jove, Alimshaikh Aliev, ha descobert els plans de Raina. Molt aviat, en una entrevista a una emissora de ràdio local i va dir: "Poden matar-la, no tinc ganes de mirar-mai més"

    zzzzzzzzzzzzz raina alev.jpg

    Raina ha nascut al Daguestan, una regió de forta ascendència islàmica situada entre el Mar Caspi i la Txetxènia, Rússia. D'acord amb informació de l'estació de televisió russa "REN TV", Raina ja havia patit discriminació per la seva orientació sexual, que es va agreujar després de la seva decisió sobre la cirurgia de canvi de sexe.

    Parlant amb alguns veïns de la familia de Raina al Daguestan, l'estació ha informat que el pare de la jove havia patit un vessament cerebral després d'assabentar-se sobre la cirurgia de la seva filla, realitzat a Moscou. "Ell [Raina] ha traït al seu pare. Va ser Moscou, i es va operar deixant de ser un nen i tornant-se una noia," ha dit un veí. La policia de Moscou està investigant el cas i encara no ha identificat cap sospitós pel crim.

    Font: extra.globo.com
Trabajando...
X